Na dzisiaj, na godzinę 13:00 czasu polskiego, zaplanowano aktualizację serwerów PlanetSide 2, która to wprowadzi do gry kilka znaczących zmian.

Pełną listę zmian znajdziecie na forum, poniżej zamieszam te najważniejsze.

INFILTRATOR

  • Od teraz ma dostęp do karabinków szturmowych  (Battle Rifle).

Udostępnienie tej broni Infiltratorom ma minimalny wpływ na ich styl gry, ale umożliwia wyposażenie nagrody za dyrektywę Scout Rifle.

CLAYMORE

  • Aktywacja wynosi teraz 320ms

Dodanie czasu aktywacji miny redukuje ich efektywność oraz frustracje spowodowaną przez miny, które umieszczone zostały w miejscach jakich nie można ominąć.

20140915_planetside2_infiltrator

STRZELBY

Intencją następujących zmian było zwiększenie wartości umiejętnego celowania podczas gdy delikatnie rozszerzono zasięg tej broni. W przypadku strzelb pół-automatycznych utrzymano potencjał dwóch-strzałów-na-zabicie, ale ograniczono margines błędu wymagający trafienia większej ilości naboi aby to osiągnąć.

Trzy podstawowe strzelby pół-automatyczne różnią sie teraz od siebie, strzelby z dyrektywy będą od teraz mieć specyfikę własnych imperiów, a JAckhammer będzie zdolny do dłuższego utrzymania ognia.

  • Mauler S6, Thanatos VE70, FA1 Barrage – szybkie przeładowanie
  • NC12 Sweeper, Nova, TS4 Haymaker – duża pojemność
  • AF-57 Piston, Pandora VX25, AS16 Nighthawk – automatyczne
  • GD-66 Claw, Phobos VX86, TRS-12 Uppercut – quick pump?
  • LA39 Bruiser, Deimos VA29, TAS-16 Blackjack – heavy pump?
  • NC05 Jackhammer
  • The Brawler – Auraxium Mauler S6
  • Chaos – Auraxium Thanatos VE70
  • Havoc – Auraxium FA1 Barrage
  • NS Baron G5

Pełną listę zmian statystyk tych broni znajdziecie na forum.

INNE ZMIANY BRONI

  • Phaseshift VX-S
    • Ta broń została zmieniona, aby udostepnic graczom dwa tryby strzelania: pół-automatyczny oraz pojedynczy, które to można łatwo zmienić.
  • T7 Mini-Chaingun
    • Zmieniono stożek ognia (CoF), przez co broń ta stanie się bardziej konkurencyjna, a jednocześnie pozwoli graczowi wyposażyć celownik laserowy, który w istotny sposób zmieni wydajność broni.
  • Lasher X2
  • Anti-Vehicle MANA Turret
    • Zredukowano czas „życia” pocisku z 4.75 sek na 3.2 sek
    • Ta zmiana efektywnie redukuje zasięg pocisków z 450m na 300m, czyli dystansie na którym piechota jest, w większości wypadków, całkowicie zrenderowana.

planetside2-profil-2

ZMIANY W POJAZDACH

  • Wieżyczki Aspis Anti-Air ( w bazach)
    • Zredukowano czas „życia” pocisku z 3 sek na 1.2 sek
    • Ta zmiana wprowadza maksymalny zasięg wieżyczek na dystans 450 m, aby upewnić się, że służą one do obrony bazy.
  • Vehicle Thermal Optics
    • Zmieniono nazwę na Threat Detection Optics
    • Teraz podkreśla niektóre pociski oraz NPC
    • Pojazdy naziemna zasięg z 150m na 350m
    • Samoloty zasięg z 350m na 500m
  • Sunderer
    • Tarcza (Deployment Shield) z 2000HM na 2500HP.
    • Ta zmiana utrudni zniszczenie Deployment Shield pojedynczemu graczowi, co pozwoli na reakcję obrońców.
  • ESF
    • Pociski Hornet

INNE

  • Usunięto świąteczną tematykę z amunicji i C-4
  • Naprawiono kilka błędów.