Na dzisiaj, na godzinę 13:00 czasu polskiego, zaplanowano aktualizację serwerów PlanetSide 2, która to wprowadzi do gry kilka znaczących zmian.

Pełną listę zmian znajdziecie na forum, poniżej zamieszam te najważniejsze.

INFILTRATOR

  • Od teraz ma dostęp do karabinków szturmowych  (Battle Rifle).

Udostępnienie tej broni Infiltratorom ma minimalny wpływ na ich styl gry, ale umożliwia wyposażenie nagrody za dyrektywę Scout Rifle.

CLAYMORE

  • Aktywacja wynosi teraz 320ms

Dodanie czasu aktywacji miny redukuje ich efektywność oraz frustracje spowodowaną przez miny, które umieszczone zostały w miejscach jakich nie można ominąć.

20140915_planetside2_infiltrator

STRZELBY

Intencją następujących zmian było zwiększenie wartości umiejętnego celowania podczas gdy delikatnie rozszerzono zasięg tej broni. W przypadku strzelb pół-automatycznych utrzymano potencjał dwóch-strzałów-na-zabicie, ale ograniczono margines błędu wymagający trafienia większej ilości naboi aby to osiągnąć.

Trzy podstawowe strzelby pół-automatyczne różnią sie teraz od siebie, strzelby z dyrektywy będą od teraz mieć specyfikę własnych imperiów, a JAckhammer będzie zdolny do dłuższego utrzymania ognia.

  • Mauler S6, Thanatos VE70, FA1 Barrage – szybkie przeładowanie
  • NC12 Sweeper, Nova, TS4 Haymaker – duża pojemność
  • AF-57 Piston, Pandora VX25, AS16 Nighthawk – automatyczne
  • GD-66 Claw, Phobos VX86, TRS-12 Uppercut – quick pump?
  • LA39 Bruiser, Deimos VA29, TAS-16 Blackjack – heavy pump?
  • NC05 Jackhammer
  • The Brawler – Auraxium Mauler S6
  • Chaos – Auraxium Thanatos VE70
  • Havoc – Auraxium FA1 Barrage
  • NS Baron G5

Pełną listę zmian statystyk tych broni znajdziecie na forum.

INNE ZMIANY BRONI

  • Phaseshift VX-S
    • Ta broń została zmieniona, aby udostepnic graczom dwa tryby strzelania: pół-automatyczny oraz pojedynczy, które to można łatwo zmienić.
  • T7 Mini-Chaingun
    • Zmieniono stożek ognia (CoF), przez co broń ta stanie się bardziej konkurencyjna, a jednocześnie pozwoli graczowi wyposażyć celownik laserowy, który w istotny sposób zmieni wydajność broni.
  • Lasher X2
  • Anti-Vehicle MANA Turret
    • Zredukowano czas „życia” pocisku z 4.75 sek na 3.2 sek
    • Ta zmiana efektywnie redukuje zasięg pocisków z 450m na 300m, czyli dystansie na którym piechota jest, w większości wypadków, całkowicie zrenderowana.

planetside2-profil-2

ZMIANY W POJAZDACH

  • Wieżyczki Aspis Anti-Air ( w bazach)
    • Zredukowano czas „życia” pocisku z 3 sek na 1.2 sek
    • Ta zmiana wprowadza maksymalny zasięg wieżyczek na dystans 450 m, aby upewnić się, że służą one do obrony bazy.
  • Vehicle Thermal Optics
    • Zmieniono nazwę na Threat Detection Optics
    • Teraz podkreśla niektóre pociski oraz NPC
    • Pojazdy naziemna zasięg z 150m na 350m
    • Samoloty zasięg z 350m na 500m
  • Sunderer
    • Tarcza (Deployment Shield) z 2000HM na 2500HP.
    • Ta zmiana utrudni zniszczenie Deployment Shield pojedynczemu graczowi, co pozwoli na reakcję obrońców.
  • ESF
    • Pociski Hornet

INNE

  • Usunięto świąteczną tematykę z amunicji i C-4
  • Naprawiono kilka błędów.

 

12 KOMENTARZE

  1. Vehicle Termal Optics.
    Higby kochany, jaki o tą zmianę jest flejm na forach… Czy jakiś ogarnięty(w miarę) pilot mógłby mi wytłumaczyć dlaczego ten tweak ma rzekomo całkowicie rozwalić balans między piechotą a lotnictwem i w ogóle posłać tą grę do grobu???

    • Czy poślę do grobu? Nie. Dlaczego jest takie bóldupie? Dlatego, że piloci mają inną perspektywę niż inni. … patrzą na wszystko z góry 😀 . Więc modele są mniejsze siłą rzeczy i trudniejsze do wypatrzenie. Sytuacje pogarsza fakt iż musisz poruszać się cały czas i nie mozesz przystanąć i się rozejrzeć. Musisz przelecieć, kręcić się cały czas więc jest dużo trudniej wypatrzeć różnice między teksturą i modelem postaci.

      Ale nie jest to tragedia, ludzie się dostosują. Właściwie powiem szczerze, że to czasy o wiele gorsze dla piechoty nadchodzą. Dotychczas wszyscy używali broni dobrych na krótki dystans ponieważ to był dystans termali. Teraz jak nie będzie już funkcjonalnych termali to naturalnie lepiej będzie walić z większego zasięgu gdzie piechota będzie już całkowicie bezbronna i nawet nie zrenderuje im pocisków od których giną.

      W skrócie: Nerf ogromny ale nie będzie miał żadnego przełożenia na rzeczywistość bo dobzi gracze się dostosują i da to im jeszcze większe pole do manewru za to słabsi gracze stracą ułatwienie które było im bardzo pomocne.

      Nie nerfi się ułatwień zostawiając nadal narzędzia bo znajdą się tacy co będą wykorzystywać narzędzia jeszcze lepiej

      • Czasem sobie latam Moskitem i wale do wszystkiego(głównie piechoty) lolpodami. Sęk w tym że nie idzie mi to najlepiej, zwłaszcza walka z innymi ESF tak więc nie inwestowałem w swoje latadło zbyt wielu C. Również w celowniki(chyba latam z podstawowym przybliżeniem za złotówkę). I o ile ciężko mi jednocześnie zachowywać dużą mobilność i trafiać cele rakietami tak z wypatrzeniem ich nie mam żadnego problemu. I głównie stąd bierze się moje zdziwienie, skoro taki amator awiacji jak ja, w niewycertowanym aircraft’cie jakoś sobie radzi, to nie wiem skąd się biorą te wszystkie kontrrowersje.

  2. Yaa nerf Claymora-.- Nie dość, że musimy je stawiać w za winklem bo inaczej każdy je zobaczy to jeszcze jest szansa, że ktoś przed nimi spieprzy….

    • Zwłaszcza, jak był to zawsze instakill gdy wybuchały. Spytaj się o skuteczność min przeciwpiechotnych vanusów, przed tymi to nawet infiltratorem udawało mi się spieprzyć i przeżyć.

    • Mam nadzieję, że w końcu z tymi claymorami zrobili porządek. Chcesz zdobyć killa to mnie zabij a nie postawisz sobie złom w rogu i myślisz jaki to jesteś wielki. Nie jesteś! Jesteś zwykłą łajzą co to myszką ruszać nie potrafi i złom w rogach stawiać musisz. Tyle w temacie. Elo benc!

      • Ktoś tu ma złe wspomnienia z minkami:) Ja je lubię bo nieraz pozwoliły mi obronić baze gdzie walczyłem sam vs. 4.

        • Bo to jest gra mmo…. i jeszcze z lattice. Nie tylko Ty wpadłeś na pomysł. Przez co wchodząc do pomieszczenia to nic innego nie robisz tylko rozglądasz się po rogach czy ktoś klocka nie postawił. Z tego robi się symulator psa, celownik wbity w podłogę i obwąchujesz rogi. Zamiast czystej i przyjemnej rzezi 🙂

  3. Teraz na Threat Detection Optics nic z piechoty nie widać 😐 Powinni zwrócić certy, bo już nie chcę :v

    • True. Niestety podświetla tylko pojazdy. A i to nie wszystkie, bo zdarzyło mi się, że Harraserów nie podświetlało. Nie ma też znaczenia odległość w jakiej się jest od piechoty. Na obecną chwilę jazda z termo jest wręcz niebezpieczna, gdyż nie widać wrogich heavy z wyrzutniami. Wg mnie powinni zwrócić certy. Jakby nie było 200 na broń.

  4. Mustang z Reavera bez termo nie umożliwia mi już takich żniw, ale nerf i tak na korzyść bo jako piechota nie miało się żadnych szans przed bombardowaniem z nieba co bardzo frustrowało.

Comments are closed.