Nieubłaganie zbliża się dzień wielkiego telewizyjnego show skoncentrowanego wokół turnieju w H1Z1: King of the Kill, więc nie ma co się dziwić, że Fight for the Crown jest na ustach wielu graczy.
Rozmawiają o nim zarówno osoby zachwycone tym pomysłem, jak i te uważające, że lepiej by było aby nagrodę w wysokości 300.000$ przeznaczyć na prace naprawiające błędy i ulepszające optymalizację tej gry. W związku z nadchodzącym turniejem, nie tylko graczy irytują istniejące błędy, ale i samych twórców gry, którzy stają obecnie na głowie by je wyeliminować. No bo przecież chyba nikt nie chce oglądać turnieju, gdzie któraś z drużyn może odpaść z powodu jakiegoś poważnego błędu. Podobnie myśli Chris Wynn, który w wywiadzie dla PCGamer ujawnił, że nie może spać wiedząc, że w H1Z1: King of the Kill są obecne błędy.
Mamy już wszystkie komputery, które użyjemy podczas turnieju w naszym biurze, wszystkie są rozstawione i dwa-trzy razy na dzień robimy testowe mecze, w których uczestniczy 75 osób. Tropimy błędy, omawiamy je i priorytetyzujemy na te, które możemy naprawić.
Wygląda więc na to, że dzięki kwietniowemu turniejowi, z H1Z1: King of the Kill znikną być może te najbardziej irytujące błędy. Świadczy zresztą o tym nowa aktualizacja, która trafiła w piątek na serwer testowy tej gry. Oto co zostało w niej naprawione:
Problemy z desynchronizacją
- Desynchronizacja drzwi – zidentyfikowani i naprawiono kilka problemów, które mogą powodować, że dla jednego gracza te same drzwi są otwarte, a dla innego zamknięte.
- Desynchronizacja pasażera – podobne problemy jak w przypadku drzwi, gdzie jeden z graczy widział się w samochodzie, a drugi widział go poza.
Ulepszenie przeładowania
- Wystąpił problem, gdzie przerwanie animacji przeładowania broni mogło spowodować, że broń wypaliła ślepy pocisk i ponownie się przeładowywała. DGC ma nadzieję to w końcu naprawić.
Wybuchanie pojazdów
- Postacie, które umrą chwilę przed tym jak uderzy w nie pojazd nie powinni już powodować, że pojazd ten eksploduje.
Exploity
- Bieganie z pełną prędkością przy jednoczesnym celowaniu
- Ukrywanie efektów
- Pomijanie animacji wstawania
- Rzucanie nielimitowana ilością granatów
Błędy
- Naprawiono problem z utykaniem postaci podczas jednoczesnego poruszania się i przeglądania ekwipunku
- Naprawiono kolejny błąd z utykaniem Turbo
- Granaty dymne maja znacznie większy zasięg renderowania
- Efekt krwawienie powinien być ukryty w dymie
Ankieta i prace koncepcyjne nowych stroi dla H1Z1: King of the Kill
Oprócz tego, w czasie piątkowego streamu, ekipa H1Z1: King of the Kill zapowiedziała, że jeszcze w tym tygodniu z MarketPlace usunięte zostaną skrzynki EZW, Wasteland oraz Renegade, z czego skórki z tych dwóch pierwszych znikną także i ze Scrapyard.
A jeśli chodzi o Skirmishe, za którymi to tęskni już spora ilość graczy, to maja one powrócić, ale dopiero po tym gdy zakończone zostaną prace nad nowym ekranem końcowym tego trybu. Kiedy to się stanie, Ignition będzie pierwszym Skirmishem jaki zostanie udostępniony.
A co Wy myślicie o turnieju? Macie zamiar go oglądać? Jak myślicie, jakie błędy w pierwszej kolejności powinni naprawić devsi?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?