Wydawałoby się, że po zeszłotygodniowej aktualizacji darmowego WildStar, ekipa studia Carbine będzie mieć czas na relaks, ale okazuje się, że mają oni inne plany.

Na serwer testowy trafiła bowiem seria kolejnych zmian i nowości, które mogą zainteresować fanów tego tytułu, a w szczególności miłośników housingu – bo przecież pamiętacie chyba o tym, jak kapitalny system jest to w WildStar?

Po instancjach grupowych o trudności primal, które są już dostępne na serwerach Live, przyszedł czas na instancje rajdowe. Jako pierwsza na tym poziomie zadebiutuje już niedługo strefa Y-83 Level 1, dając graczom większe wyzwania, ale i odpowiednio większe nagrody. Oprócz tego ekipa studia Carbine zwiększyła szybkość zdobywania w świecie Progenitor Access Particles, które to  potrzebne są do przyzwania bossów. Wraz z kolejną aktualizacją, elementy te będzie można zdobyć w instancjach primal, podczas 5-cio osobowych wypadów na Arcterra oraz z World Bossów.

I teraz coś, co zainteresuje miłośników housingu. O ile Housing Communities w WildStar, czyli zapowiadane od dawna społeczności mieszkańców, trafią do gry dopiero w kolejnej aktualizacji, to już teraz udostępnione zostały na serwerze testowym. Gracze lubiący ten rodzaj rozgrywki, będą mogli połączyć swoje wyspy i założyć osiedla, co znacznie ułatwi podziwianie talentu dekorowania innych graczy, jak i ułatwi odwiedzanie znajomych.

Na początku będzie można tworzyć wyspy z pięcioma działkami, ale być może w przyszłości, limit ten zostanie zwiększony.

Więcej informacji na temat planowanych zmian i nowości w WildStar znajdziecie tutaj.

I co Wy o tym myślicie? Też macie wrażenie, jakby WildStar powoli odżywał?