Studio Visionary Realms opublikowało czerwcową edycję biuletynu informacyjnego Pantheon: Rose of the Fallen, w którym poruszono pokrótce lore, rzemiosło oraz postęp prac nad tworzeniem świata tej gry.
Jeśli chodzi o Lore, to twórcy są w trakcie prac nad historiami, jakie opowiadane będą poza miastem Thronefast, wliczając w to nazywanie NPC, przypisywanie ich do poszczególnych frakcji, jak i tworzenie zachowań dla znajdujących się w tej strefie stworzeń. Warto wspomnieć, że ekipa Visionary Realms rozpoczęła powoli przygotowania do rozpoczęcia publicznych pre-alpha testów, wliczając w to rozmieszczanie NPC w świecie w miejscach pasujących do nich, jak i do opowiadanej historii. Oprócz tego artyści ciężko pracują nad tworzeniem kilku kolejnych stref, wliczając w to nowe tekstury oraz inne elementy specyficzne dla tej gry.
Dodatkowo Corey Lefever ujawnił co nieco informacji na temat rzemiosła i zbieractwa, jakie będzie obecne w tej grze. Rozpoczęto prace nad interfejsem i jego funkcjonalnością, a w szczególności nad książką z przepisami, która posiadać będzie różnego rodzaju filtry oraz możliwość wyszukiwania przepisów, a także pokazywać będzie składniki potrzebne do jego wytworzenia. Oprócz tego zaczęto wdrażać do gry pierwsze profesje – na pierwszy ogień poszedł Outfitter z podstawowymi przepisami, a już niedługo dodane zostaną kolejne. A jeśli chodzi o zbieractwo to stworzono już złoża zasobów potrzebne do wytwarzania przepisów Outfittera. Kolejne zasoby dodawane będą wraz z kolejnymi profesjami.
Przypominam, że Pantheon: Rise of the Fallen to powstająca gra MMORPG w „starym stylu”, czyli zachęcająca do wspólnej zabawy z innymi graczami, gdzie samotne zwiedzanie świata nie będzie do końca możliwie. Produkcja ta oferować będzie kilka unikalnych funkcji takich jak percepcję, czyli zwracanie uwagi na otoczenie, oraz aklimatyzację, gdzie postać poddawana będzie działaniu warunkom środowiskowym, takim jak mrozy, upały, czy wiatry.
Poniżej zamieszczam najnowsze zdjęcia z pre-alpha Pantehon: Rise of the Fallen.