To co gracze PlanetSide 2 lubią najbardziej: kolejna aktualizacja trafi dzisiaj na serwery tej gry!

Sewery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 3 godziny. Poniżej zamieszczam listę najważniejszych zmian.

NOWOŚCI

NSX Tengu

Najnowszy dodatek do rodziny broni eksportowej Nanite Systems. Ten podstępny SMG jest znany z jego automatycznego ognia, który uwalnia cztery naboje na strzał – idealny do eliminowania przeciwników znajdujących się w bliskim zasięgu.

 

Implanty

Nowe implanty dodano do pakietów Novice, Basic i Deluxe oraz do ISO-4 Recycler:

  • Carapace – zamienia pasek osłon na pasek życia
  • Infravision – pozwala widzieć wszystko w podczerwieni
  • Nightmare – zabójstwo nożem maskuje użytkownika na krótki czas
  • Ocular Shield – zmniejsza skuteczność granatów taktycznych użytych przeciwko użytkownikowi
  • Sensor Shield – umożliwia poruszanie bez wykrycia pomiędzy urządzeniami wychwytującymi przeciwników (recon)
  • Aerial Combatant – regeneruje paliwo jump-jet po zabiciu przeciwnika (tylko dla LA)
  • Combat Surgeon – odradzania i zabicia regenerują energię Nano-Regen Device (tylko dla medyka)
  • Nanomesh Specialist – redukuje czas na zużytych osłonach (tylko HA)
  • Robotics Technician – zwiększa pancerz rozstawionych w pobliżu przedmiotów należących do inżyniera (tylko dla inżyniera)
  • Deep Operative – zweksza zdolności refrakcyjne maskowania infiltratora (tylko dla infiltratora)

Zdjęcia z opisami tych implantów znajdziecie na dole tego wpisu.

Zmiany

  • Usunięto Target Focus oraz Safeguard (dwa domyślne, początkowe implanty) oraz implanty powszechne poziomu 2 z paczek z implantami;
  • Zwiększono szansę wypadanie mniej powszechnych implantów.

A także dodano nowe okienko 🙂

 

ŚWIAT

Terminale pojazdów

Rożne typy terminali zostały skonsolidowane na wszystkich kontynentach poza Koltyr:

  • Terminale pojazdów naziemnych przywołują teraz wszystkie pojazdy naziemne, o ile frakcja ma odpowiednie bonusy;
  • Terminale lotnicze przywołują teraz wszystkie rodzaje pojazdy lotnicze, o ile frakcja ma odpowiednie bonusy;
  • Wszystkie pojazdy można przywołać w Warp Gate bez względu na bonusy frakcji.

Bonusy z baz

Tech Plant

  • Wymagany do przywołania głównych czołgów bojowych oraz liberatorów
  • Z shackowanych terminali pojazdów w Tech Plant zawsze będzie mozna przywołać MBT i Liberator, bez względu na to, czy frakcja ta posiada Tech Plant.

Amp Station

  • Nie zwiększa juz efektywności cieplnej dział w bazach. Korzyśc ta jest przyznawana w tej chwili w momencie blokady kontynentu Indar.
  • Amp Station nadal daje bonus do naprawy tych dział, tak jak to jest na serwerach Live.

BioLab

  • BioLab nadal zapewnia dodatkową odnowę stanu piechoty znajdującej się na przyjaznym regionie.

Korzyści kontynentalne

Amerish

  • Nie redukuje już kosztów materiałów konsumpcyjnych dla piechoty;
  • Od teraz umożliwia generatorom w bazach regenerację ich życia w wysokości 5 pkt na sek, gdy zostaną zniszczone;
  • Jest to ekwiwalent 10-minutowej samo-naprawy na obiektach innych niż SCU i nieco ponad 13-minutowej na SCU.

Indar

  • Nie redukuje już kosztu pojazdów lotniczych;
  • Od teraz zwiększa efektywność cieplną dla dział znajdujących się w bazach.

Esamir

  • Nie redukuje kosztu pojazdów lądowych;
  • Połączone bazy jakie posiada frakcja regenerują 10 pkt tarczy piechoty na sekundę.

Hossin

  • Bez zmian.

Inne

Odświeżenie Amerish

  • Trawiasty kontynent Amerish został odświeżony ulepszonymi teksturami, a wiele baz otrzymało mniejsze lub większe korekty

Ikanam BioLab

  • Iknam BioLab zastąpiono zupełnie nową strukturą;
  • Dwa nowe punkty przejęcia przez pojazdy, znaleźć można na obrzeżach bazy;
  • Stąd piechota może przebijać się wgłąb superstruktury aby zdobyć trzeci i ostatni punkt przejęcia;
  • Gracze mogą budować bazy na górnej części BioLaba, co pozwoli im na szybki dostęp do wnętrza struktury
  • Delikatnie zmieniono przepływ walk wokół tego miejsca

 

Xelas i Onatha Biolab

  • Poprawki w przepływie walk

Subterranean Nanite Analysis

  • Usunięto SNA

Ikanam Triage Station

  • Dodano więcej osłon oraz ulepszono linię wzroku w kierunku obrońców;
  • Poprawiono teren oraz zwiększono pole bólu wokół miejsc odradzania i pokojów z teleporterami.

Sungrey West Gate

  • Zmieniono miejsce odradzania oraz dodano dodatkowe miejsce przywoływania pojazdów w kierunku zachodnim;
  • Dodano osłony.

Lithcorp Central

  • Przesunięto pokój z teleporterem;
  • Zmiany i poprawki w trasach ataków obrońców i atakujących;
  • Ułatwiono dostęp do terminala pojazdów.

AuraxiCom Network Hub do The NC Arsenal

  • Droga pomiędzy tymi bazami została przerobiona, aby stworzyć więcej przestrzeni

NC Arsenal

  • Nowa droga z północnej części NC Arsenal umożliwia dotarcie na pole walki na północ od Sungrey West Gate

Ascent

  • Odświeżono miejsca na Sunderery;
  • Zwiększono osłonę i przeprojektowano struktury nad punktami przechwytywania;
  • Usunięto część jump-padów;
  • Dodano wieżyczki przeciwpiechotne na wieży;
  • Windy na północnej stronie bazy poruszają się tylko w dół, a na dole obok nich, znajduje się terminal pojazdów do shackowania;
  • Atakujący ze strony Rockslide Outlook mają dwie nowe ścieżki do wykorzystania.

Hossin

Kontynent Hossin otrzymał nowe, jaśniejsze niebo

 

Konstrukcje

  • Elysium Spwan Tube
    • Można ja opuścić w każdym kierunku i otoczona jest jednostronną osłoną
    • Czas odradzania z 3 sek na 20 sek
    • HP z 12000 na 8000

WarpGate

  • Gracze po zalogowaniu pojawią się na Warpgate danego kontynentu

BioLab

  • Kopuły Biolabów stały się nieprzezroczyste. ta zmiana zwiększa wydajność podczas walk w tych miejscach;
  • Wszystkie BioLaby otrzymały nową, nieprzezroczystą kopułę i wewnętrzne oświetlenie;
  • Ulepszona wydajność na Amerish, Hossin i Esamir – Indar w kolejnej aktualizacji.

 

INNE

Pojazdy

  • Lightning, Vanguard, Prowler otrzymały ulepszoną przyczepność na stokach, większą moc hamowania, przyspieszenie i obroty

Piechota

  • Motion Spotter, Recon Device, Scout Radar, Proximity Radar – wykrywanie piechoty nie jest uzależnione już od prędkości gracza

Hardlight Barrier

  • Czas rozstawiania z 1000ms na 100ms
  • Ograniczenie na stokach z 20 na 30 stopni
  • Draw Fire Ribbon z 20 zabójstw do 15

Claymore

  • Kąt detonacji z 90 na 135 stopni

Granaty EMP

  • Koszt z 75 na 50
  • Nie wysysa energii umiejętności
  • Nie wyłącza Sunderer Deployment Shield
  • Nadal drenuje energię Minor Cloak implant i Sunderer cloak
  • Nie czyści wskaźników na HUD (ale nadal pokazuje statyczny HUD)
  • Naprawiono błąd gdy gracze znajdujący sie w odległości od 12 do 15 m mieli tylko resetowane osłony, zamiast wyłaczone.

AV MANA Turret

  • Wieżyczka ta renderuje się na dalszej odległości

Underbarrel Grenade Launcher

  • Zwiększono amunicję z 2 na 3

Underbarrel Smoke Launcher

  • Zwiększono amunicję z 2 na 3
  • Ma 2x headshot multiplier

Emergency Repair

  • Nowy efekt dla tej zdolności MAX
  • Naprawiono błąd z zepsutym maskowaniem infiltratora po użyciu Emergency Repair

Błędy

  • Naprawiono kilka błędów

Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.

A oto jak wyglądać będą nowe implanty: