Kolejna ciekawa aktualizacja trafiła dzisiaj na serwery H1Z1: King of the Kill i dodała kilka długo oczekiwanych funkcji, a także wiele zmian.
Serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostały dzisiaj wieczorem, o godzinie 22:00 na około 6 godzin. Poniżej znajdziecie listę nowości i zmian.
Punktacja drużynowa i pre-sezon 5
Czas rozpocząć pre-sezon 5! Mecze drużynowe, zarówno duo, jak i piątki, doczekały sie rankingów, podobnych do tego z trybu Solo. Druzyny oceniane będa na podstawie zabójstw i asyst poszczególnych członków, a także zajętego miejsca. Odznaka, która wchodzi w Top 10 meczy, to całkowity wynik drużyny i suma wszystkich zabójstw oraz asyst w drużynie. Kiedy rozegracie 10 meczy z punktacją, Wasza postać pojawi się na liście rankingowej – podobnie jak to jest w przypadku meczy Solo.
Więcej na temat pre-sezon 5 opiszę jutro, bo sporo się zmienia.
- Zmieniono ekrany końcowe meczy, aby pokazywały punktację indywidualna i drużynowa;
- Duo i Piątki mają takie same poziomy w rankingu, jak tryb Solo;
- Dodano nowy tier – Master, pomiędzy Diament i Royalty;
- Elitarna ranga Royalty 1 ma swój unikalny emblemat.
Gaz i prędkość rozgrywki
Aby lepiej wykorzystać mapę i zapewnić większą różnorodność rozgrywki, poprawiono system gazu toksycznego. Możecie sie spodziewać, że strefa bezpieczna będzie migrowac po całej mapie, docierając nawet do tak odległych miejsc jak tama.
- Pojawienie się graczy jest teraz uzależnione od lokacji początkowej bezpiecznej strefy, tak aby gracze nie byli zbyt daleko;
- Miejsce początkowej bezpiecznej strefy jest teraz bardziej losowe;
- Pewne strefy nie nadające się na finałową rozgrywkę zostały wykluczone z systemu;
- Dodano teks na HUD podpowiadający czy gracz jest w gazie, czy też w strefie bezpiecznej;
- Poszczególne etapy gazu będą dynamicznie dopasowywane w zależności od liczby graczy;
Arena – mapa
Dodano trzy nowe lokacje w okolicach Pleasant Valley:
- Coy’s Car Salvage (D6) – za zachód od Pleasant Valley
- Ponyvale Equestrian Estates (D7/D8) – na zachód od Cranberry
- Emerald Hydra, Site 7 (G8) – market Romero’s ufortyfikowany przez wojsko
Oprócz tego dodano kilka innych, mniejszych lokacji, w których będzie można znaleźć łupy, a także zmieniono wygląd drzew z góry.
Skirmish
Nowy Skirmish – Pleasant Valley Nightmare
- Gracze pojawiają się w okolicy Pleasant Valley, które to otoczone jest przez toksyczny gaz;
- Mecz rozpozyna się w środku nocy i powoli przechodzi we wczesny ranek;
- Gaz przemieszcza się szybciej niż w normalnych trybach;
- Dodano ekran końcowy z punktacją.
Anti-Cheat
W miarę wzrastającej popularności gry, ekipa H1Z1: King of the Kill intensywne pracuje nad rozwiązaniami zapobiegającymi oszustwom. Oprócz normalnych systemów przeciwko oszustom i ekipę obsługi czuwającej 24/7, dodano dodatkowe środki aby im zapobiec.
Jeśli napotkacie oszusta to możecie powiadomić ekipę H1Z1: king of the Kill wysyłając maila na adres h1z1cheater@daybreakgames.com. Do gry dodano także przycisk Report, gdzie można wysłać zgłoszenia.
BALANS GRY
Kamizelki kuloodporne (Laminated armor)
Po wielu rozważaniach, ekipa H1Z1: King of the Kill podjęła decyzję o kolejnych zmianach związanych z laminated armor. Znalezienie tej kamizelki w świecie powinno być bardzo rzadkie i warte świętowania, a w tej chwili są one zbyt łatwe do znalezienie i często w danym miejscu jest kilka sztuk. Oto zmiany, jakich możecie się spodziewać:
- Zwiększono masę kamizelki z 500 na 1000;
- Wprowadzono promień 250 metrów, w którym nie może pojawić się kolejna kamizelka;
- Niemożliwe jest już znalezienie kilku kamizelek w jednym miejscu;
- Dodano kamizelki do zrzutów.
Pojazdy
Półciężarówka
- Obiekty, które można niszczyć, nie będą już powodować uszkodzeń oraz spowalniać półciężarówkę – tak, ZERO obrażeń;
- O 50% zredukowano także ilość uszkodzeń zadanych od obiektów niezniszczalnych (budynki, drzewa, itd.);
- Ulepszono także silnik, a przyspieszenie i maksymalna prędkość są zbliżone do terenówki;
Terenówka
- Kąt obrotu kół przy skręcaniu jest teraz ostrzejszy, przy niskich obrotach promień skrętu jest mniejszy i bardziej elastyczny;
- Usunięto ograniczenia związane z wjeżdżaniem na wzgórza – koniec z utratą mocy. Nadal jednak są miejsca, gdzie samochód ten nie może podjechać.
Radiowóz
- Delikatnie dopasowano wjazd na wzgórza. Pojazd ten traci teraz 30% mocy na wzgórzach o nachyleniu większym niż 35%. Oznacza to, że nadal może on wjechać na wzgórza, jak mógł dotychczas, tyle że nieco wolniej.
Lobby i grupowanie
- Dodano voice chat dla drużyn w Lobby;
- Zaproszenia przez Steam także będą się dłużej utrzymywać. Jeśli więc otrzymacie zaproszenie przed odpaleniem gry, to macie czas na jej włączenie i zaakceptowanie zaproszenia;
- Użytkownicy znajdą teraz sekcję, zawierającą listę graczy, z którymi ostatnio grali;
- Będąc członkiem grupy, można zasugerować liderowi, zaproszenie swoich znajomych do grupy;
- Dodano opcje pozostania w grupie stworzonej za pomocą funckji „Find a Group” – domyślnie G w trakcie meczu.
Inne zmiany i interfejs
- Bombardowanie ustaje, gdy na mapie jest mniej jak 20 graczy;
- Usunięto automatyczne sortowanie, kiedy ekwipunek jest otworzony, nawet gdy zostanie usunięty jakiś przedmiot. Przedmioty zostaną posortowane po zamknięciu okna;
- Interfejs kontenera wyszarzeje, gdy nie będzie można z niego zabrać łupów (ktoś inny z niego korzysta, lub też starcie się sprawdzić zawartość Airdrop Crate korzystając z proximity);
- Bandaże, apteczki i prokoagulanty można teraz wstawić do każdego medycznego slota;
- Skorygowani szybkość przyspieszania i hamowania na niskiej wysokości spadochronu;
- Dodano przycisk Report Player;
- Do menu głównego dodano nowy panel, który ułatwi dostęp do Eventów, Skirmishy i wszystkich innych wydarzeń, jakie obecne są w grze;
- Lekko wydłużono czas trwania informacji o zabójstwach;
- Wprowadzono opóźnienie pomiędzy ostatnim zabójstwem, a ekranem zwycięstwa, tak aby było wiadomo kto został zabity;
- Panel „More Info” w ekwipunku ma teraz lepszą, wizualną pomoc dla nowych graczy.
Diagnostyka gry i infrastruktura
- Dodano nowy panel diagnostyczny i sieciowy pod klawiszem N;
- Znaczące ulepszenie serwerów, które powinny ograniczyć czas trwania przerw w dostępie do gry podczas aktualizacji.
Poprawki
- Pojazdy powinny zawsze móc przejechać przez zniszczalne obiekty;
- Pojazdy nie powinny już znikać po śmierci gracza i wejściu w tryb widza;
- Ładunki wybuchowe nie zadają obrażeń przez drzwi;
- Obiekty, które na chronią całego gracza, nie powinny blokować obrażeń obszarowych i od materiałów wybuchowych;
- Poprawiono przyciski Next i Previous w trybie widza;
- Naprawiono opóźnienie pomiędzy zapłonem, a reakcją pojazdu;
- Czat głosowy nie powinien zwiększać głośność gdy gracze pojawiają się na spadochronach;
- Ekran końcowy nie będzie wyświetlać ciągu błędów po wyjściu z meczu;
- Ekran śmierci nie powinien wyświetlać ciągu wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww w nazwie gracza;
- Poprawiono opisy przedmiotów.
No i jak Wam się podobają te zmiany?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?