Ile to już razy od premiery PlanetSide 2 twórcy zmieniali The Crown na Indar? Powiem Wam uczciwie, że nie pamiętam, ale wydaje mi się, że zmiany pojawiają się co najmniej raz na rok…
I oto czas na kolejne.
Okazuje się, że Wrel robi kolejne podejście do ulepszenia walki w tym miejscu. Nie ma co się spodziewać dużych zmian, ale kilka zostało przez niego zapowiedzianych.
Oba punkty przejęć na moście zostały przeniesione, Jeden znajduje sie pod ziemią, a drugi na wschodnim klifie. Oczywiście to nadal może się zmienić.
Planuję pozbycia się jump-pad’ów i wprowadzenie lepszego przepływu walk w samej bazie o ile to możliwe. Nie mam zamiaru spędzać nad tym zbyt dużo czasu.
Wygląda na to, że po raz kolejny będziecie musieli zmienić Wasze strategie związane ze zdobywaniem tej bazy 🙂
A do tego nad Hossin, pojawić się ma podobno nowe niebo – zdjęcie poniżej. Ciekawe, czy zmiana ta przekona graczy do tego przepięknie wyglądającego, ale niezbyt popularnego kontynentu?
Ciężko będzie cokolwiek z Koroną zrobić. Problem jest w tym, że ostatnio przejmowanie baz wygląda tak, że wygrywa ten kto ma większy zerg. A żeby w tej placówce utrzymać 2, czy już nawet 3 punkty to trzeba się strasznie rozejść na większym obszarze i to napastnikom nie za bardzo pomaga. Obrońcom niby też no ale jednak oni mają stały punk respu, napastnicy możliwy do zniszczenia. Oczywista oczywistość no ale na Koronie wygląda to trochę inaczej. Jest więcej możliwości, jakimi można się przedostać do Sundka wrogów i zniszczyć.
Balg mode: ON – a tak ogólnie to niech oddadzą stare Mesa Skydock, usuniętą bazę obok Allatum BioLab i w sumie ten lattice też by mogli XD
Ale propsuję Kinya temat, wiadomka, Korona Kielce najlepszy klub
Zmiany zmianami, ale na millerze vanu ma taką populację, że nic się nie da zrobić. W outficie też jakiś pomór jest. Jak 4 osoby online się pojawią to chyba święto jakieś jest. W pojedynkę można najwyżej zniszczyć niestrzeżonego cora. Trzeba się dołączyć do zergu i wtedy jest cień szansy na jakiś efekt.
Od biedy można wziąć lightninga AP na Esamir. K/D znacznie się poprawia, można wygrać z trzema wrogimi lightningami, ale samemu więcej się nie zwojuje.
A co do zmian z niebem na Hossin to w sumie liczę, że coś to zmieni. Ludzi tam nie ma bo piechotę ciężko dostrzec pomiędzy tymi krzaczorami, lotnictwem ciężko wypatrzyć coś na ziemii no i LA mają znacznie łatwiej zrzucać C4 na czołgi i mimo, że tego nie wykorzystują to jednak mało tam jest też czołgów. Ogólnie to mało wszystkiego. Może jak będzie widniej to piechota będzie łatwiejsza do dostrzeżenia i coś się zacznie tam w koncu dziać
WREL! Musisz odejść!
To co zrobił z klasą HA, czyli tarczami dyskwalifikuje go po całości! Latają teraz po Auraxis same snajpery i shotguny. Kolejna sprawa implanty. Brak implantów działających przeciwko EMP i granatom ogłuszającym skutkuje oczywiście ogromną ilością tych granatów. I stoją goście bez tarcz albo ślepi obijają się o ściany.
Jak HA ma obronić się jak dostanie granatem EMP i stracił obie tarcze? Skutkuje to tym, że absolutnie wszyscy uciekają zamiast trzymać się na punkcie. No bo nic nie zrobisz, masz tylko LMG. A tutaj wpadają kolesie z SMG albo shotgunami.
Zresztą statystyki populacji na Millerze elegancko to pokazują. NC-40%, TR-35%, Vanu-25%. NC i TR mają bardzo dobre snajperki i shotguny a Vanu nie. I to wszystko przez Wrela.
Karma za DIG’i wraca? 😛
Koronę można by było zmienić lepiej – dać na niej 5-6 punktów do przejmowania (jeden przy panelach słonecznych na północy a drugi jakoś przy moście). Plus więcej skałek. Niektóre pomysły Wrela są trochę z dupy wzięte jeżeli chodzi o balans, bo nie mają się nijak do całej gry – w dodatku za bardzo chce wyrównać to, co jest, by było jak najmniej zróżnicowane (robiąc ze wszystkiego NSki…)
Niech na Hossinie zrobi mgłę, która ograniczy zasięg spotowania (oraz mapy 3D) i da więcej FPSów graczom, to ludzie zaczną tam przechodzić. No i niech odda termo i poprawi night vision. Jeszcze na Furiach i Bulldogach nie nabiłem Auraxium 😀
Czekaj… co jest złego w VANUwskich snajperkach? 😐
Ja nie grałem bo nie gram snajperkami ani nożami (właśnie! zapomniałem napisać, że noże to teraz podstawa! kolejny punkt za tym by WREL wyleciał na zbity PYSK! – noże są dla plebsu konsolowego, podludzi co to myszki nie mają tylko jakiś bieda kontroler), ale koledzy co grali mówili, że są bieda w porównaniu do reszty snajperek.
Jaka bieda.
Parallax prawie że zerowy opad pocisku i headshot z kazdej odległości zabija. Phaseshift nieograniczone ammo, zerowy opad pocisku, zabija strzałem w głowę do ~250 metrów. XM98 typowa snajperka jak u innych, tyle że znacznie tansza.
Nie wiem, możliwe. Ja próbowałem kogoś zabić z podstawowej snajperki Vanu i to jest jakaś tragedia. Zresztą właśnie wróciłem z sesyjki planetki (magiem pojeżdżone z kolegą) i też potwierdza, że podstawowa Vanu w infim to jakiś żart. Strzelasz, strzelasz i nikogo zabić nie idzie. Zresztą… liczby populacji na serwerze mówią za siebie. To jest jakiś dramat, gdzie nie pójdziesz tam najczęściej walki 60:40 😐 Fajnie nie jest.
Zdaje się że tak – ludzie albo zrezygnowali w całości z gry przez ciągłe overpopowanie w frakcji której grali (i nie poznali innej możliwości rozgrywki jak: wjechać na bazę, odczekać do przejęcia, przejechać do następnej bazy), albo zmienili frakcje na taką która przeważnie nie nadużywa sił.
Co byście powiedzieli na pokolowowanie minimapy wg frakcji, do której należy dane terytorium? Lecisz sobie ESF i widzisz, że właśnie wylatujesz z wrogiego terytorium na swoje i trza wracać.
Koronę zmieniali 4 razy?
Pierwszy raz to było zabranie punktu z wieży
Drugi to było zmiana wzgórz między crossroad, a crown
Trzecie to było rozdysponowanie budynków i dodanie więcej przeszkód
Czwarty to dodanie mostu między Ti Alloys i Crown.
Zapomniałem o którymś?
A no i modyfikacja zero to była zmiana wszystkich wież tower o dodanie osłon i usunięcie barierek
Zbędne
No niewiem ale nie licząc ES (shotgun Jackhammer, snajperka Railjack, TRAP to bardziej scout rifle) to KAŻDA FRAKCJA MA JEDNAKOWE SNAJPERKI I SHOTGUNY.
Zawsze lubilem noże, nigdy nie miałem konsoli a kontroler tylko pożyczony do gry w fifa i mortal kombat. No i „ja nie gralem snajperkami i nożami” tj. „nie znam się ale się wypowiem” Kropka.
Dla Ciebie kropka dla mnie problem, bo ja mam szacunek do przeciwnika. Co to za wielki problem nacisnąć jeden przycisk na klawiaturze w zwarciu i ciachnąć jak jakiś ciapak w Londynie z noża? Żaden. Za to walka myszką w zwarciu to już jest coś. Ale jak już napisałem. Noże są dla podludzi. Kropka.
Nie no pewnie. Flutty człowiek spokoju na Millerze ostatnio nawet nie wytrzymał i jechał po TR za używanie shotgunów.
Tak. Podstawowa snajperka VANU jest akurat słaba, podobnie u TR i NC…
Jeden przycisk na klwiaturze w zwarciu? Nożem musisz zadać 2 ciosy, aby kogoś zabić. A jak masz Lumine Edge czy jego odpowiedniki u NC i TR to pierw musisz go włączyć a wtedy taki już słychać więc się wsłuchuj… no chyba, że jesteś w zergu / cluster fuck’u. Tak więc jesteś obok typa, zanim mu zadasz ten jeden cios nożem, jak Ty to napisałeś, jednym przyciskiem na klawiaturze, to cóż… wyłączonym nie zabijesz na 1 uderznenie.
Ogólnie to mam wrażenie, że koniecznie się chciałeś do czegoś doczepić 😛
To powiedz mi czym się róźnią te twoje słabe vanusowskie snajperki/shotguny od ich OP odpowiedników w innych frakcjach? Bo ja w statystykach broni widzę tylko jedną różnicę… brak opadu na semi auto u vanu. Czyli jest lepsza od semi auto TR/NC (ale nadal do dupy). A z noża musisz podejść i trafić 2 razy podczas gdy przeciwnik może w ciebie strzelać zanim wejdziesz w dystans. A jak ma wyjęty to wystarczy iść do tyłu i strzelać, nie dogoni cię.
TR/VS ma prawie identyczną „snajperkę” jako podstawa (bardziej DMR niż snajperka), a NC ma snajperkę zwykłą (za to semi-auto musi kupić). Shotguny się niewiele różnią (ale Barrage jest moim zdaniem najlepszym), pompki się prawie niczym nie różnią (poza tym, że Claw jest gówniany, ale to jego cecha szczególna). Jedynie chyba Brawler (nie licząc Jackhammera) jest inny niż reszta (szotgun z powieszonym szotgunem!!!!!one1one!!!). A noży to już tak nie hejtuj Nukemski, bo i tak je ze 3 razy nerfili („zasięg” oraz „rozrzut” zwłaszcza :P)
Shotguny sie niczym nie różnią 😛 (nie liczac jackhammera i tych z dyrektyw)
Barrage to Mauler/Thanatos. Inny jest tylko skin. To samo ze snajperkami poza semi auto. Np. Rams.50 to Logshot/Parralax itp.
Tak tylko przypomnę że akurat NC dostało bolt-action jako domyślną snajperkę(i moim zdaniem jest o niebo lepsza od jej startowych odpowiedników w TR i VS).