Na dzisiaj zaplanowano sporą aktualizację PlanetSide 2, która co nieco odświeży oblicze kontynentu Indar, a także doda kilka innych nowości.
Serwery PlanetSide 2 wyłączone zostaną o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 3 godziny. Poniżej lista zmian.
META
- Zwiększono maksymalna liczbę zablokowanych kontynentów w tym samym czasie z 2 na 3
- Zmniejszono liczbę graczy potrzebnych by otworzyć kolejny kontynent w 900 na 600
INDAR
Zmiany w przepływie walk na Indar:
- dodano link łączący Howling Pass z Mao Watchtower
- dodano link łączący Mao Southwest Gate z Mao Watchtower
- dodano link łączący Tawrich Tower z Tawrich Depot
- dodano link łączący Hvar Databank z Hvar Physics Lab
Zmiany w bazach
The Crown:
- zmieniono zachodni klif aby nie było już tak łatwo wjechać tam pojazdami
- północny klif otrzymał nowe drogi i osłony
- dodano punkt możliwy do przejęcia bez konieczności wysiadania z pojazdów na północnym klifie
- punkt przejęcia znajdujący się na południowym moście został przeniesiony pod ziemie, gdzie można się dostać ze wschodu i południa The Crown
- punkt przejęcia na wschodnim moście został przeniesiony na płaskowyż na wschodzie bazy (?)
- zwiększona gęstość osłon dla atakujących ze wschodu
- usunięto jump pady
- dodano miejse przywołania pojazdów na północnej stronie bazy
- zmieniono geometrię wieży aby zamknąć niektóre drogi z zachodu
- dodano nową drogę na południu pod mostem w celu łatwiejszego dostępu do Ti Alloys
- wieża z amunicją została przemieszczona tak, aby lepiej osłaniała pojazdy przywoływane w południowej części bazy
- The Palisade:
- usunięto lewitujące obiekty
- niewielkie zmiany w osłonach
- Indar Bay Point:
- usunięto trawę i kamienie wystające przez podłogę w niektórych budynkach
- dodano więcej osłon pod zachodnim mostem
- dodano drugi most w celu zmniejszenia zastoju w przepływie walk
- Tawrich Recycling:
- usunięto zachodnie przejście
- punkt przejęcia przeniesiony do nowej centralnej struktury
- usunięto drogę i wzniesienie na południe od budynku odradzania
- zwiększono gęstość osłon i poprawiono ogólny przepływ walk
- NS Secure Data Lab:
- tuba odradzania ustawiona jest w kierunku punktu przejęcia
- zwiększono gęstość osłon wokół budynku odradzania, miejsca przywolania pojazdów i drogi do punktu przejęcia
- Indar Comm. Array:
- zwiększono gęstość osłon
- dodano drogę na północ od bazy
- Dahaka Southern Post:
- zmiany w osłonach
- Ceres Hydroponics:
- punkt przejęcia znajduje się w środku nowego budynku
- ulepszenie osłon od budynku odradzania do punktu przejęcia
- dodano trochę skał aby zmniejszyć ostrzał od strony Ti Alloys
- nowe obiekty i poprawki
- dodano garaż na Sunderery na południu bazy
- Indar Excavation
- Otwarto drogę południową prowadzącą do punktu kontroli
- Dodano garaż na Sunderer na północnym-wschodzie bazy
- Howling Pass
- Dopasowano wschodni obszar bazy i otworzono więcej dróg na północ
- Na północy bazy umieszczono duży garaż na Sunderer
- Przesunięto punkt A so zachodniego budynku z generatorem osłon
- Przesunięto generatory osłon do wież
- Allatum, Rashnu – Suarva BioLabs
- Nowe kopuły oraz optymalizacja
BRONIE
- Pistolet NS-45 Pilot
- Seria broni Heatwave – nowe wersje NS-20 Gorgons, NS-11A oraz NS Decimator
DYREKTYWY
Dodano dyrektywę Mayhem, która nagradza za użycie broni z serii Ravenous lub Heatwave. Gracze, którzy ją ukończą otrzymają w nagrodę specjalną, mosiężną wersje pistoletu NS-45 Pilot.
PIECHOTA
Osłony osobiste:
- Opóźnienie tarczy przed ponownym ładwaniem z 10 sek na 6 sek;
- Opóźnienie ładowania tarczy inżyniera z 8 sek na 4 sek;
- Szybkość regeneracji z 4 sek na 6 sek.
Zwiększono szybkość regeneracji osłon w linii certyfikacyjnej Advanced Shield Capacitor:
- ank 1: 4 sek;
Rank 2: 3.75 sek;
Rank 3: 3.50 sek;
Rank 4: 3.25 sek;
Rank 5: 3 sek.
Infrawizja
- Usunięto efekt rozmycia
LA
- Poprawki w wyglądzie plecaków odrzutowych
C4
- Kiedy C4 zostanie doczepiony do pojazdu, nie powinien przemieszczać się za nim.
DEPOT
Kosmetyki
- Nomad Armor można zakupić dla każdej klasy osobno;
- Pierwsze kosmetyki dla ANT;
- Nowe nakrycia głowy dla NC – Kontra;
- Nowe hełm dla MAX TR: HSG-1;
- Nowa zbroja zaprojektowana przez Doku – tym razem Zealot dla VS.
I jak zwykle naprawiono mnóstwo błędów 🙂
META
Zwiększono maksymalna liczbę zablokowanych kontynentów w tym samym czasie z 2 na 3
Zmniejszono liczbę graczy potrzebnych by otworzyć kolejny kontynent w 900 na 600
Chyba odpływ graczy jest XD
Gra ma już swoje lata, więc to, że zmniejsza się ilość ludzi, którzy w nią grają, jest jak najbardziej zrozumiała.
Oczywiście głównym powodem tej zmiany jest populacja nocna, gdzie mniej ludzi gra. Nie oszukujmy się – za dnia i tak nie ma co liczyć, że pomimo 2 kontynentów otwartych, oba będą miały równą populację. Zwyczajnie jeden będzie zzergowany, a drugi pusty (i ten drugi to Hossin 😛 ).
Tu nie chodzi o odpływ graczy tylko o to że praktycznie zawsze poza „prime time” jeden z kontynentów jest miastem duchów. Tak było praktycznie zawsze, dziwi mnie że dopiero teraz ktoś pomyślał…