Zmutowane kosmiczne dynie powróciły do PlanetSide 2! Ich historia przypadkowego pojawienia na Auraxis owiana jest tajemnicą, ale jedno wiemy na pewno: trzeba je zniszczyć!
Tegoroczny event Halloweenowy w PlanetSide 2 – Nanites of the Living Dead potrwa do 10 listopada i za ukończenie specjalnych dyrektyw, gracze będą mogli zdobyć wiele atrakcyjnych nagród, a wśród nich tytuł Horseman oraz tajemniczy implant Phylactery.
Możecie myśleć, że implant ten jest zbyt mocny, ale podczas jego używania postać otoczona jest zielonkawą poświatą i po prostu staje się świecącym celem.
To nie wszystkie nagrody jakie można zdobyć w czasie tego eventu. Zniszczenie dyni nagradza punktami XP oraz nasionami, które wymienić można atrakcyjne maski. Także i do Depot zawiały nowe artykuły sezonowe, w tym maski, klaksony, dyniowe granaty oraz NS CandyCannon 3000.
To nie koniec informacji, bo dzisiejsza aktualizacja wprowadziła do PlanetSide 2 także kilka istotnych zmian.
Meta
- Naprawiono błąd z nie otrzymywaniem nagród podczas zonowania na inny kontynent, aby wziąć udział w Alercie;
- Zredukowano progi wymagane do uruchomienia kolejki frakcyjnej na kontynencie;
- Blokada kontynentu może nagrodzić 100 certami.
Balans Piechoty
- Zmieniono nazwę ESF Synergy (inżynier) na Aircraft Synergy
- Kiedy inżynier jest w pojeździe, będzie on leczony jakby miał Nanite Auto Repair na poziomie 1;
- Efekt ten nie kumuluje się, gdy w pojeździe jest kilku inżynierów;
- Dodano dwie dodatkowe rangi do Aircraft Synergy za 250 i 500 certów:
- ranga II wpływa na Liberatory,
- ranga III wpływa na Galaxy.
- Kiedy inżynier jest w pojeździe, będzie on leczony jakby miał Nanite Auto Repair na poziomie 1;
- Nanoweave Armor oraz Kinetic Armor (Piechota/MAX)
- Ranga 4 i 5 redukują obrażenia z przeciwlotniczych karabinów maszynowych o 20% (Walker)
- Ordnance Armor (MAX)
- Naprawiono opis.
Balans Pojazdów
- Sunderer
- Zwiększono HP z 4000 na 5000
- Przywrócono bonus obrażeń pancerza bocznego dla czołgów
- Zmieniono odporność Galaxy, Liberatora i Valkyrie na broń typu A2G, co zwiększy ich żywotność;
- Zwiększono odporność czołgów i Sunderera na Anti-Materiel Rifle;
- Balans Walkera
- Obrażenia przeciwko MBT/Harasser/ANT zwiększone z 85 na 115;
- Kolejny balans broni przeciwpancernych;
- Zmieniono nazwę Aspis Anti-Aircraft Turret na Hoplon Anti-Aircraft Turret
- Zasięg maksymalnych obrażeń zmieniono ze 100m na 50m;
- Zasięg minimalnych obrażeń zmieniono z 500 na 400m.
- Balans rakiet
- Zmniejszono obrażenia
Notki związane z dzisiejszą aktualizacją są naprawdę długie i znajdziecie je na forum PlanetSide 2.
I znowu tylko balans, balans. Przecież to taki genialny sposób na rozwijanie gry, 2012: balans, 2013: balans, 2014: balans, 2015: balans, 2016: baalns, 2017: widać… ile można robić ten cały „Balans”? Gdyby Developezy zejęli się czym innym prócz tym balansem to ta gra byłaby drugim Battelfieldem pod względem jakosci. Jestem bardzo zadowolony z systemu konstrukcji oraz ostatnich patchów, ale zwracają zbyt dużo uwagi na to zbalansowanie rozgrywki. W grze są 3 bardzo zróżnicowane frakcje. Da się to zbalansować w sposób „Idealny”? Pewnie, że nie… a moim zdaniem jest bardzo dobrze od 2014.