Fanów H1Z1 z pewnością ucieszy informacja, że już dzisiaj wieczorem na serwery tej gry trafi kolejna aktualizacja wprowadzająca wiele interesujących nowości oraz zmian.
Serwery H1Z1 wyłączone zostaną dzisiaj, 16 listopad, o godzinie 22:00 czasu polskiego, na około 6 godzin. Aktualizacja przeniesiona została na piątek popołudnie.
Listopadowa aktualizacja dodaje do H1Z1 między innymi Strefę Walki (Combat Zone), dzienne wyzwania, nową skrzynka Payload, rozpoczyna Pre-Sezon 7 oraz wprowadza wiele zmian związanych z balansem broni, a także poprawki zasugerowane przez graczy.
Nowość: Combat Zone
To nowy tryb przeznaczony do ćwiczenia mechaniki walki.
- Gracze pojawiają się z pełnym wyposażeniem;
- Odradzają się po śmierci (brak spadochronu);
- Rozgrywka odbywa się na mniejszej mapie, która podkreśla różne elementy Areny (mapy Z2);
- Maksymalna liczba graczy na mecz to 55, a gra kończy się po 60 minutach.
Więcej informacji na temat tej mapy znajdziecie tutaj.
Nowość: Dzienne Wyzwania
Do gry dodany został nowy system dzienny wyzwań, za wykonanie których otrzymuje się Czaszki. Każdego dnia gra zaoferuje trzy wyzwania: łatwe, średnie i trudne. Gracz będzie miał możliwość skasowania jednego z nich i otrzymania zastępczego wyzwania.
Przykłady:
- Halfway There – uplasuj się się w pierwszej 75 w meczach Solo (łatwe);
- Domed – Zniszcz 10 kasków innych graczy (średnie);
- One Shot, One Kill – Zabij przeciwnika za pomocą karabinu .308 (trudne);
- Magnum Rampage – Zabij 20 przeciwników za pomocą Magnum (trudne).
Wraz z wprowadzeniem do gry Dziennych Wyzwań usunięty został system Bounty, a do Sklepu za Czaszki (Skull Store) dodano nowe nagrody wliczając w to pierwszy w pełni animowany hełm – Molten Helmet.
Pełną listę 60 wyzwań znajdziecie tutaj.
Walka i Balans
W oparciu o opinię graczy wprowadzono kilka zmian w mechanice broni:
- Resetowanie odrzutu dla AR – nieznacznie zmniejszono czas resetowania odrzutu dla AR, tak aby dać użytkownikowi bardziej czuły dwuklik;
- Zmniejszono szybkostrzelność Ak-47, aby wyeliminować spamowanie na bliskim zasięgu;
- Nieznacznie zmniejszono opad pocisków dla wszystkich pistoletów i karabinów – wartości są teraz zbliżone do tych, jakie były przed sierpniowym #CombatUpdate;
- Strzelba
- Dodano stały wzór rozrzutu śrutu;
- Dodano centralną kulkę;
- Zwiększono obrażanie na bliższym dystansie, ale za to zmniejszono na dalszym
Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek ulepszających rozgrywkę:
- Obrażenia z upadku – zmieniono system naliczający obrażenie z upadku, tak aby był bardziej spójny. Otrzymacie te same obrażenia na tych samych wysokościach, bez względu od prędkość poruszania się postaci. Wasze postacie nie będą także tracić 1-2HP podczas biegania i skakania przez małe przeszkody;
- Strzały wybuchowe są teraz bardzo efektywne przeciwko pojazdom;
- Można podnosić łup i przeładowywać broń;
- Piaty pasażer w pojeździe może przeładowywać broń i strzelać;
- Turbodoładowanie zużywa więcej paliwa.
Tempo Meczu
Gaz:
- Pierwsza strefa pojawia się po 45 sekundach, zamiast po 2 minutach;
- Gaz zaczyna się poruszać po 2 minutach 15 sekundach zamiast po 4 min 30 sek;
- Gaz porusza się wolniej przez kolejne 5 minut 27 sekund, zamiast dotychczasowych 5 minut;
- Usunięto mechanikę toksyczności;
- Zwiększono obrażenia zadawane przez gaz.
Inne
- Samolot ze zrzutem, jak i sam zrzut, przemieszczają się nieco szybciej;
- System dystrybucji łupów został dopasowany do trybu rozgrywki:
- Ilość pojawiających się łupów w meczach Duo zwiększona została o 15%;
- Ilość pojawiających się łupów w meczach dla grup pięcioosobowych zwiększona została o 25%;
- Zwiększono szansę na pojawienie się w świecie AR-15;
- Delikatnie zmniejszono szansę na pojawienie się w świecie AK-47 i Hellfire;
- Zwiększono szansę na pojawienie się Apteczek w dzielnicach mieszkalnych;
- Zwiększono szansę na pojawienie się w świecie Kusz i zmniejszono szansę na pojawienie się łuków.
Arena (mapa Z2)
Zmieniono oświetlenia i kolory, tak aby były bardziej atrakcyjne. Poprawiono także dystrybucje łupów na tamie, w stodołach i biurowcach.
Ogólne poprawki
- Ulepszono system plików zmniejszając rozmiar pobieranej gry. Niestety zmiana ta będzie wymagać ponownego pobrania wszystkich plików;
- Dodano przycisk „Scrap Duplicates”, który pozwala porwać wszystkie przedmioty zostawiając tylko po jednym egzemplarzu;
- Naprawiono wiele błędów związanych z wyświetlaniem dziennych wyzwań;
- Strzały z siedzenie pasażera nie powinny trafiać w graczy na tylnym siedzeniu;
- Naprawiono błędy z kamerą zmieniającą widok z pierwszej na trzecią osobę podczas kucania;
- Normalne strzały nie zadają zbyt dużych obrażeń pojazdom;
- Naprawiono błąd, przez który ekran końcowy nie był wyświetlany, jeśli podczas wygranej gracz miał otwartą mapę;
- Jeden strzał z SMG obniża wytrzymałość Makeshift Armotr na 16%, a nie jak dotychczas do 0;
- Zbiorniki z paliwem wybuchają gdy trafi się je płonącą strzałą lub koktajlem Mołotowa;
- Strzały wybuchowe prawidłowo niszczą niektóre obiekty oraz szklane drzwi;
- Naprawiono problem z połączeniem z kontem Twitch;
- Zbalansowano dystrybucje łupów na tamie, w stodołach i niektórych budynkach biurowych;
- Nieco zmniejszono model Survivor Backpack;
- Pociski z SMG prawidłowo przechodzą przez płoty z siatki.
- Gracze mogą wejść do wolno poruszających się pojazdów;
- Granaty, koktajle Mołotowa rozbijają okna, więc można je przez nie rzucać;
- Usunięto Trening oraz Skirmish – w przyszłości pojedynki pojawią się w grze poprzez system Eventów;
- Można podnosić łup podczas przeładowywania magazynku i otwierania drzwi;
- Lepsze renderowanie postaci na dalszym zasięgu;
- Powrót do wcześniejszego wzorca krwi po zadaniu obrażeń;
- Nie możesz już rzucać granatem i strzelać jednym kliknięciem
- AK-47 nie będzie więcej pojawiał się dalej od kamery niż zwykle podczas przechodzenia w widok z pierwszej osoby podczas celowania;
- Siatka celownicza nie zmienia położenia podczas boksowania;
- Pojazdy nie będą pojawiać się z dwoma zestawami kluczy;
- Plecaki, które oparte są o ścianę, będą teraz prawidłowo pokazywane w „proximity”;
- Pociski Hellfire 4-6 od teraz prawidłowo przechodzą przez ogrodzenia z siatki;
- Płonące strzały, które trafiły w gracza, aktywują teraz animację płonięcia;
- Lista graczy i ikony z listy graczy nie znikają, gdy użytkownik kliknie na profil gracza, a następnie przełączy dywizje;
- Podgląd zablokowanej skórki nie będzie już uniemożliwiał podglądu kolejnej skórki;
- Anulowanie w „Match Found!” nie spowoduje już zniknięcia przycisków „Back” i „Exit H1Z1”;
- Komunikat „Crouch Blocked” będzie teraz poprawnie odtwarzany w odpowiednich sytuacjach;
- Zmieniono kolor tekstu pojemności ekwipunku, tak aby był nieco łatwiejszy do odczytania;
- Wiele innych poprawek błędów.
I jak Wam się podobają te zmiany?
P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszam także do grupy H1Z1 na Facebook.
przydała by się optymalizacja
szkoda że nadal nie poprawili renderowanie.. ja u siebie na rozdzielczości 1440×900 na dalszy dystans masz bardzo postrzępioną grafikę czego np nie widać oglądając jakieś filmy czy streamy z gry. tak samo pytałem się ludzi z którymi gram i nikt nie narzeka na to..
spróbuj zmienić rozdzielczość na HD albo Full HD
optymalizacja by sie przydala
Dropłem ar-15 toxic, jestem chętny sprzedać płatność paypal, przelew pisać na fb .