Fanów H1Z1 z pewnością ucieszy informacja, że już dzisiaj wieczorem na serwery tej gry trafi kolejna aktualizacja wprowadzająca wiele interesujących nowości oraz zmian.

Serwery H1Z1 wyłączone zostaną dzisiaj, 16 listopad, o godzinie 22:00 czasu polskiego, na około 6 godzin. Aktualizacja przeniesiona została na piątek popołudnie.

Listopadowa aktualizacja dodaje do H1Z1 między innymi Strefę Walki (Combat Zone), dzienne wyzwania, nową skrzynka Payload, rozpoczyna Pre-Sezon 7 oraz wprowadza wiele zmian związanych z balansem broni, a także poprawki zasugerowane przez graczy.

Nowość: Combat Zone

To nowy tryb przeznaczony do ćwiczenia mechaniki walki.

  • Gracze pojawiają się z pełnym wyposażeniem;
  • Odradzają się po śmierci (brak spadochronu);
  • Rozgrywka odbywa się na mniejszej mapie, która podkreśla różne elementy Areny (mapy Z2);
  • Maksymalna liczba graczy na mecz to 55, a gra kończy się po 60 minutach.

Więcej informacji na temat tej mapy znajdziecie tutaj.

 

Nowość: Dzienne Wyzwania

Do gry dodany został nowy system dzienny wyzwań, za wykonanie których otrzymuje się Czaszki. Każdego dnia gra zaoferuje trzy wyzwania: łatwe, średnie i trudne. Gracz będzie miał możliwość skasowania jednego z nich i otrzymania zastępczego wyzwania.

Przykłady:

  • Halfway There – uplasuj się się w pierwszej 75 w meczach Solo (łatwe);
  • Domed – Zniszcz 10 kasków innych graczy (średnie);
  • One Shot, One Kill – Zabij przeciwnika za pomocą karabinu .308 (trudne);
  • Magnum Rampage – Zabij 20 przeciwników za pomocą Magnum (trudne).

 

Wraz z wprowadzeniem do gry Dziennych Wyzwań usunięty został system Bounty, a do Sklepu za Czaszki (Skull Store) dodano nowe nagrody wliczając w to pierwszy w pełni animowany hełm – Molten Helmet.

Pełną listę 60 wyzwań znajdziecie tutaj.

Walka i Balans

W oparciu o opinię graczy wprowadzono kilka zmian w mechanice broni:

  • Resetowanie odrzutu dla AR – nieznacznie zmniejszono czas resetowania odrzutu dla AR, tak aby dać użytkownikowi bardziej czuły dwuklik;
  • Zmniejszono szybkostrzelność Ak-47, aby wyeliminować spamowanie na bliskim zasięgu;
  • Nieznacznie zmniejszono opad pocisków dla wszystkich pistoletów i karabinów – wartości są teraz zbliżone do tych, jakie były przed sierpniowym #CombatUpdate;
  • Strzelba
    • Dodano stały wzór rozrzutu śrutu;
    • Dodano centralną kulkę;
    • Zwiększono obrażanie na bliższym dystansie, ale za to zmniejszono na dalszym

 

Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek ulepszających rozgrywkę:

  • Obrażenia z upadku – zmieniono system naliczający obrażenie z upadku, tak aby był bardziej spójny. Otrzymacie te same obrażenia na tych samych wysokościach, bez względu od prędkość poruszania się postaci. Wasze postacie nie będą także tracić 1-2HP podczas biegania i skakania przez małe przeszkody;
  • Strzały wybuchowe są teraz bardzo efektywne przeciwko pojazdom;
  • Można podnosić łup i przeładowywać broń;
  • Piaty pasażer w pojeździe może przeładowywać broń i strzelać;
  • Turbodoładowanie zużywa więcej paliwa.

Tempo Meczu

Gaz:

  • Pierwsza strefa pojawia się po 45 sekundach, zamiast po 2 minutach;
  • Gaz zaczyna się poruszać po 2 minutach 15 sekundach zamiast po 4 min 30 sek;
  • Gaz porusza się wolniej przez kolejne 5 minut 27 sekund, zamiast dotychczasowych 5 minut;
  • Usunięto mechanikę toksyczności;
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez gaz.

Inne

  • Samolot ze zrzutem, jak i sam zrzut, przemieszczają się nieco szybciej;
  • System dystrybucji łupów został dopasowany do trybu rozgrywki:
    • Ilość pojawiających się łupów w meczach Duo zwiększona została o 15%;
    • Ilość pojawiających się łupów w meczach dla grup pięcioosobowych zwiększona została o 25%;
  • Zwiększono szansę na pojawienie się w świecie AR-15;
  • Delikatnie zmniejszono szansę na pojawienie się w świecie AK-47 i Hellfire;
  • Zwiększono szansę na pojawienie się Apteczek w dzielnicach mieszkalnych;
  • Zwiększono szansę na pojawienie się w świecie Kusz i zmniejszono szansę na pojawienie się łuków.

Arena (mapa Z2)

Zmieniono oświetlenia i kolory, tak aby były bardziej atrakcyjne. Poprawiono także dystrybucje łupów na tamie, w stodołach i biurowcach.

 

Ogólne poprawki

  • Ulepszono system plików zmniejszając rozmiar pobieranej gry. Niestety zmiana ta będzie wymagać ponownego pobrania wszystkich plików;
  • Dodano przycisk „Scrap Duplicates”, który pozwala porwać wszystkie przedmioty zostawiając tylko po jednym egzemplarzu;
  • Naprawiono wiele błędów związanych z wyświetlaniem dziennych wyzwań;
  • Strzały z siedzenie pasażera nie powinny trafiać w graczy na tylnym siedzeniu;
  • Naprawiono błędy z kamerą zmieniającą widok z pierwszej na trzecią osobę podczas kucania;
  • Normalne strzały nie zadają zbyt dużych obrażeń pojazdom;
  • Naprawiono błąd, przez który ekran końcowy nie był wyświetlany, jeśli podczas wygranej gracz miał otwartą mapę;
  • Jeden strzał z SMG obniża wytrzymałość Makeshift Armotr na 16%, a nie jak dotychczas do 0;
  • Zbiorniki z paliwem wybuchają gdy trafi się je płonącą strzałą lub koktajlem Mołotowa;
  • Strzały wybuchowe prawidłowo niszczą niektóre obiekty oraz szklane drzwi;
  • Naprawiono problem z połączeniem z kontem Twitch;
  • Zbalansowano dystrybucje łupów na tamie, w stodołach i niektórych budynkach biurowych;
  • Nieco zmniejszono model Survivor Backpack;
  • Pociski z SMG prawidłowo przechodzą przez płoty z siatki.
  • Gracze mogą wejść do wolno poruszających się pojazdów;
  • Granaty, koktajle Mołotowa rozbijają okna, więc można je przez nie rzucać;
  • Usunięto Trening oraz Skirmish – w przyszłości pojedynki pojawią się w grze poprzez system Eventów;
  • Można podnosić łup podczas przeładowywania magazynku i otwierania drzwi;
  • Lepsze renderowanie postaci na dalszym zasięgu;
  • Powrót do wcześniejszego wzorca krwi po zadaniu obrażeń;
  • Nie możesz już rzucać granatem i strzelać jednym kliknięciem
  • AK-47 nie będzie więcej pojawiał się dalej od kamery niż zwykle podczas przechodzenia w widok z pierwszej osoby podczas celowania;
  • Siatka celownicza nie zmienia położenia podczas boksowania;
  • Pojazdy nie będą pojawiać się z dwoma zestawami kluczy;
  • Plecaki, które oparte są o ścianę, będą teraz prawidłowo pokazywane w „proximity”;
  • Pociski Hellfire 4-6 od teraz prawidłowo przechodzą przez ogrodzenia z siatki;
  • Płonące strzały, które trafiły w gracza, aktywują teraz animację płonięcia;
  • Lista graczy i ikony z listy graczy nie znikają, gdy użytkownik kliknie na profil gracza, a następnie przełączy dywizje;
  • Podgląd zablokowanej skórki nie będzie już uniemożliwiał podglądu kolejnej skórki;
  • Anulowanie w „Match Found!” nie spowoduje już zniknięcia przycisków „Back” i „Exit H1Z1”;
  • Komunikat „Crouch Blocked” będzie teraz poprawnie odtwarzany w odpowiednich sytuacjach;
  • Zmieniono kolor tekstu pojemności ekwipunku, tak aby był nieco łatwiejszy do odczytania;
  • Wiele innych poprawek błędów.

I jak Wam się podobają te zmiany?

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszam także do grupy H1Z1 na Facebook.

 

Poprzedni artykułRaport za III kwartał potwierdza dobrą passę studia Funcom
Następny artykułSea of Thieves chce byście byli lepszymi piratami! #BeMorePirate
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Michal Makrenek

przydała by się optymalizacja

TinyRice

szkoda że nadal nie poprawili renderowanie.. ja u siebie na rozdzielczości 1440×900 na dalszy dystans masz bardzo postrzępioną grafikę czego np nie widać oglądając jakieś filmy czy streamy z gry. tak samo pytałem się ludzi z którymi gram i nikt nie narzeka na to..

Konrad Jagocha

spróbuj zmienić rozdzielczość na HD albo Full HD

Oliver Glinny

optymalizacja by sie przydala

Michał Kisielewski

Dropłem ar-15 toxic, jestem chętny sprzedać płatność paypal, przelew pisać na fb .