Już od kilku miesięcy wiemy, że w momencie premiery PlayerUnknown’s Battlegrounds, graczom udostępniona zostanie nowa, pustynna mapa, w wraz z nią unikalne dla niej nowe pojazdy i bronie.

Przez ten czas twórcy w miarę regularnie publikowali kolejne zdjęcia przedstawiające ciekawe lokacje, czym jeszcze bardziej rozbudzali ciekawość fanów tej produkcji i – nie oszukujmy się, powoli budowali hype. I już niedługo będziecie się jej osobiście przyjrzeć, bo udostępniona zostanie graczom w kolejnej fazie testów wersji 1.0!

Tymczasem jednak zapoznajcie się z kolejnymi informacjami ujawnionymi przez ekipę PUBG.

Gdy zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej mapy, postanowiliśmy że będzie ona zupełnie inna niż Erangel. Uznaliśmy, że idealnym przeciwieństwem dla zarośniętych terenów i lasów będzie surowa i bezlitosna pustynia. Unikatowy teren i gęste obszary miejskie odsłonią całkiem nowe doświadczenie Battle Royale, w którym stare strategie mogą się zupełnie nie sprawdzić i trzeba będzie pomyśleć nad nowymi taktykami. Nie chcemy zdradzać zbyt wielu szczegółów, ponieważ już niedługo sami będziecie mogli tego doświadczyć i poznać Miramar.

 

Los Leones

Największe miasto w regionie, w którym można znaleźć wielkie sklepy, panoramę wypełnioną konstrukcjami oraz wspaniałe Centrum Handlowe w odcieniach złotego koloru. Zwiedzając place budowy, gracze znajdą tutaj ciekawe punkty obserwacyjnych oraz zdobędą odpowiedni sprzętu w ogromnych, opuszczonych obiektach komercyjnych.

 

El Pozo

Miasto znane z ogromnych dzielnic o charakterze przemysłowym i rozrywkowym. Gracze mogą zmierzyć się w walce z innymi na Arenie Luchador, spróbować swych sił na motocyklach na torze lub polować na przeciwników w ruinach od dawna już nieczynnych fabryk tekstylnych.

Monte Nuevo

Monte Nuevo to pozostałości po oblężonym mieście. Rozpadające się obecnie mury, zbudowane zostały w celu obrony jego mieszkańców, a teraz dają graczom wystarczającą osłonę, dzięki której mogą spokojnie odkrywać dobrze zaopatrzony teren.

Valle del Mar

Kolorowe miasteczko nad oceanem, które podzielone jest mostem De Toro. Na zachód od mostu znaleźć można osobliwą szkołę, a na wschodzie piękny kościół. Kluczem do utrzymania tego miatsa jest kontrola mostu, gdyż jest to jedyna bezpośrednia droga pomiędzy lądem, a wyspą.    

La Cobreria

Stolica transportu i wysyłek w Miramar, a jej najbardziej charakterystyczną cechą jest olbrzymia stacja kolejowa. Tutaj gracze mogą polować na swoich przeciwników wśród wpół zakopanych ładunków, dawno już martwego przemysłu. Uważni gracze znajdą w znajdujących się tutaj szkołach i kampusach mnóstwo łupów,  a dopiero potem pomyślą o podbiciu Stoczni.

San Martin

San Martin znajduje się na zachód od Hacienda Del Patrón. Punkty kontrolne zmieniły to spokojne kiedyś miejsce w strefę działań wojskowych. Podejście do miasta jest otwarte z obu stron, dlatego przed wbiegnięciem do miasteczka warto przeprowadzić zwiad. 

Pecado

Kiedyś była to miejscowość turystyczna z największym kasynem w regionie. Dziś Pecado przyciąga ludzi cennymi łupami, które można tu zdobyć oraz niebezpiecznymi widokami. Agresywni gracze mogą od razu ograbić Kasyno i Arenę, ale Ci bardziej doświadczeniu powinni sprawdzić czteropiętrowe hotele znajdujące się pomiędzy nimi.

Chumacera

Chumacera to niegdyś miejsce kwitnącego przemysłu tekstylnego w Miramar.  Dawno opuszczone fabryki położone są w pobliżu głównej drogi i otoczone są budynkami mieszkalnymi oraz komercyjnymi. Wysokie zabudowania oraz teren sprawiają,  że miasto to jest bardzo ekscytującym miejscem do zdobywania łupów – wysokie ryzyko, duże szansa!

Jednak Miramar to nie tylko interesujące lokacje, ale i nowe bronie, które będzie można znaleźć jedynie na tej mapie: snajperka Win94, obrzyn oraz M45.

 

Poniżej zamieszczam najnowsze zdjęcia z Miramar oraz galerię, tych zaprezentowanych wcześniej.  Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba nowa mapa dla PlayerUnknown’s Battlegrounds 🙂

Poprzedni artykułEpic Games zawiera pierwszą ugodę, nadal toczy batalię z oszustami
Następny artykułFortnite poprawia dźwięk, wprowadza nowy interfejs i wiele poprawek
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Radek Sheitah Olkowski

Wszystko ładnie i pięknie, pytanie na jakich FPS to będzie latało, ale nie ukrywam, śpieszno mi do testowania :p

Michał Szymański

Mapa zapowiada się ciekawie i myślę, że rozgrywka będzie wyglądała nieco inaczej dzięki zupełnie innemu ukształtowaniu terenu.