Na serwer testowy H1Z1 trafiła kolejna aktualizacja, której zadaniem jest usprawnić system walki w tej grze. Pierwsze opinie gracze są bardzo pozytywne!

Oto, jakie zmiany trafiły na serwer testowy i prawdopodobnie w przyszłym tygodniu trafia na serwery Live.

AR-15

  • Niewielkie zmniejszenie odrzutu pionowego i poziomego po pierwszy strzale. Nieznacznie większy wzrost odrzutu w czasie;
  • AR zadaje teraz 40 punktów obrażeń, kiedy pocisk trafi w hełm. Oznacza to, że 1 strzał w głowę oraz 3 w ciało będą wystarczające by zabić cel;
    • W najnowszych planach devsów (2018.01.09) jest zmniejszenie zadawanych obrażeń z 40 na 35;
  • Zmniejszono prędkość pocisków.

AK-47

  • Niewielkie zmniejszenie odrzutu pionowego i poziomego przy pierwszym strzale. Nieznacznie większy wzrost odrzutu w czasie;
  • Obrażenia zmniejszono na 23;
  • AK zadaje teraz 40 punktów obrażeń, kiedy pocisk trafi w hełm. Oznacza to, że 1 strzał w głowę oraz 3 w ciało będą wystarczające by zabić cel;
  • Zmniejszono szybkość pocisku;
  • Dodano półautomatyczny tryb ognia (domyślnie: X), więc gracze mają wybór pomiędzy w pełni automatycznym lub półautomatycznym;
    • Dodany zostanie element na HUD, który oznaczać będzie tryb ognia: ikona pojedynczego pocisku to tryb półautomatyczny ikona przedstawiająca pięć pocisków to automatyczny – tej funkcji nie ma jeszcze na serwerze testowym!

SMG

  • Dodano opad pocisku, który zaczyna się na 25 metrze i kończy na 50 m;
    • Opad zawiera w sobie karę do mnożnika za strzał w głowę, zmniejszając go z 4x do 2x przy maksymalnym zasięgu (50m).

Strzelba

  • Zmniejszono odrzut w przypadku celowania, jak i strzału z biodra;
  • Zwiększono skuteczny zasięg strzelby;
  • Zmniejszono rozrzut peletek.

Magnum

  • Nieco zwiększono odrzut pionowy;
  • Znacznie zwiększono obrażenia zadawane pojazdom z 3% na pocisk do 8% – Magnum będzie o wiele bardziej skuteczniejszy w uszkadzaniu pojazdów;
  • Magnum strzela teraz nieco wolniej: czas ponownego wystrzały zwiększono z 420ms na 450ms;
  • Nieco zwiększono opad pocisku.

Snajperka

  • Zwiększono początkowe kołysanie przy celowaniu przez lunetę – wstrzymanie oddechu (domyślnie: Shift), ustabilizuje to na krótka chwilę;
    • Sygnały dźwiękowe dodane zostaną później;
    • Potencjalne poprawki do tych wartości pojawią się w przyszłych aktualizacjach;
  • Zmniejszono czas, jaki zajmuje spojrzenie przez lunetę;
    • To sprawia, że odczucie snajpienia będzie lepsze, ale przy zmianach w kołysaniu, zmusi to strzelca do strzału w mniejszym oknie czasowym;
  • Zmniejszono prędkość pocisku;
  • Nieznacznie zwiększono opad pocisku;
  • Powiększenie lunety zmniejszone zostało z 8x na 4x.

Aktualizacja ta jest już dostępna na serwerze testowym H1Z1, więc możecie się na niego zalogować i sami wypróbować te zmiany.

H1Z1 przywraca Steam MarketPlace

Dajcie znać w komentarzach poniżej, jak Wam się one podobają 🙂

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszam także do grupy H1Z1 na Facebook.

Poprzedni artykułTryb Battle Royale pojawi się także w Paladins
Następny artykułFortnite Battle Royale – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania