Na serwer testowy H1Z1 trafiła kolejna aktualizacja, której zadaniem jest usprawnić system walki w tej grze. Pierwsze opinie gracze są bardzo pozytywne!
Oto, jakie zmiany trafiły na serwer testowy i prawdopodobnie w przyszłym tygodniu trafia na serwery Live.
AR-15
- Niewielkie zmniejszenie odrzutu pionowego i poziomego po pierwszy strzale. Nieznacznie większy wzrost odrzutu w czasie;
- AR zadaje teraz 40 punktów obrażeń, kiedy pocisk trafi w hełm. Oznacza to, że 1 strzał w głowę oraz 3 w ciało będą wystarczające by zabić cel;
- W najnowszych planach devsów (2018.01.09) jest zmniejszenie zadawanych obrażeń z 40 na 35;
- Zmniejszono prędkość pocisków.
AK-47
- Niewielkie zmniejszenie odrzutu pionowego i poziomego przy pierwszym strzale. Nieznacznie większy wzrost odrzutu w czasie;
- Obrażenia zmniejszono na 23;
- AK zadaje teraz 40 punktów obrażeń, kiedy pocisk trafi w hełm. Oznacza to, że 1 strzał w głowę oraz 3 w ciało będą wystarczające by zabić cel;
- Zmniejszono szybkość pocisku;
- Dodano półautomatyczny tryb ognia (domyślnie: X), więc gracze mają wybór pomiędzy w pełni automatycznym lub półautomatycznym;
- Dodany zostanie element na HUD, który oznaczać będzie tryb ognia: ikona pojedynczego pocisku to tryb półautomatyczny ikona przedstawiająca pięć pocisków to automatyczny – tej funkcji nie ma jeszcze na serwerze testowym!
SMG
- Dodano opad pocisku, który zaczyna się na 25 metrze i kończy na 50 m;
- Opad zawiera w sobie karę do mnożnika za strzał w głowę, zmniejszając go z 4x do 2x przy maksymalnym zasięgu (50m).
Strzelba
- Zmniejszono odrzut w przypadku celowania, jak i strzału z biodra;
- Zwiększono skuteczny zasięg strzelby;
- Zmniejszono rozrzut peletek.
Magnum
- Nieco zwiększono odrzut pionowy;
- Znacznie zwiększono obrażenia zadawane pojazdom z 3% na pocisk do 8% – Magnum będzie o wiele bardziej skuteczniejszy w uszkadzaniu pojazdów;
- Magnum strzela teraz nieco wolniej: czas ponownego wystrzały zwiększono z 420ms na 450ms;
- Nieco zwiększono opad pocisku.
Snajperka
- Zwiększono początkowe kołysanie przy celowaniu przez lunetę – wstrzymanie oddechu (domyślnie: Shift), ustabilizuje to na krótka chwilę;
- Sygnały dźwiękowe dodane zostaną później;
- Potencjalne poprawki do tych wartości pojawią się w przyszłych aktualizacjach;
- Zmniejszono czas, jaki zajmuje spojrzenie przez lunetę;
- To sprawia, że odczucie snajpienia będzie lepsze, ale przy zmianach w kołysaniu, zmusi to strzelca do strzału w mniejszym oknie czasowym;
- Zmniejszono prędkość pocisku;
- Nieznacznie zwiększono opad pocisku;
- Powiększenie lunety zmniejszone zostało z 8x na 4x.
Aktualizacja ta jest już dostępna na serwerze testowym H1Z1, więc możecie się na niego zalogować i sami wypróbować te zmiany.
H1Z1 przywraca Steam MarketPlace
Dajcie znać w komentarzach poniżej, jak Wam się one podobają 🙂
P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszam także do grupy H1Z1 na Facebook.