Tak jak wcześniej zapowiadano, na serwery PlanetSide 2 trafi dzisiaj Hotfix, który ma  naprawić parę błędów, które pojawiły się po ostatniej aktualizacji. Serwery wyłączone zostaną o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 2 godziny.

Karabin Dragoon TR został lekko zmieniony, prócz tego naprawiono uderzenie orbitalne, granat leczący oraz naprawiono sporo błędów. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

KARABINY

MG-HBR1 Dragoon

  • Usunięto dystans uzbrajania się amunicji wybuchowej;
  • Amunicja wybuchowa zadaje teraz 75% mniej obrażeń sojusznikom;
  • Amunicja wybuchowa już nie obniża prędkości pocisku o 50m/s;
  • Single Fire Barrel w końcu działa.

MGR-M1 Bishop

  • 3 poziom dyrektywy dla Scout Rifle już więcej nie wymaga zdobycia złotego medalu na MG-HBR1 Dragoon.

VE-LR1 Obelisk

  • Naprawiono Safety Override.

KONSTRUKCJE

Generator Orbital Strike

  • Usunięto niewrażliwość na obrażenia;
  • Naprawiono błąd z ładowaniem OS;
  • Teraz wszystkie frakcje otrzymają powiadomienie audio gdy OS zacznie się ładować.
  • Obszar rażenia OS został pomniejszony tak by był bliższy rozmiarowi ikony na mapie (ale ciągle jest lekko większy);
  • Odrzut w pomieszczeniach został zmniejszony pod względem siły jak i jego obszaru (wewnątrz pomieszczeń odrzut ogranicza się do rozmiaru ikony na minimapie).

PIECHOTA

Nanite Healing Grenade

  • Teraz działa tylko w promieniu 10 metrów;
  • Efekty leczące się nie sumują.

Restoration Kit oraz Carapace

  • Restoration Kit leczy teraz 70HP co sekundę tak jak wskazuje opis a nie jak dotychczas procentowo;
  • Efekt z Restoration Kit nie sumuje się już z Combat Medic’s Nano-Regen Device medyka;
  • Wskrzeszenie przez medyka gdy ma się założony implant Carapace nie daje już więcej niż 500HP.

POPRAWKI

  • Vehicle gate shield na końcu samouczka powinien mieć teraz prawidłowy rozmiar;
  • Konstrukcje powinny mieć już prawidłowy koszt;
  • Pojazdy z rabatem powinny mieć teraz wyświetlaną prawidłową obniżoną cenę;
  • Motion Sensors i Recon Darts powinny działać poprawnie;
  • Forward Station nie pokazuje się już w Depot;
  • Routing Spire i Pain Spire powinny mieć już prawidłową ikonę w Depot;
  • Zredukowany wpływ na wydajność serwerów widocznych NPC;
  • Zlikwidowano spam powiadomień na końcu alertu;
  • Punkty Cert za zakończenie alertu powinny być już prawidłowo naliczane;
  • Naprawiono błąd z dziwną animacją gdy biegło się z nożem, zapalnikiem C4 lub innym materiałem konsumpcyjnym  (nie wykluczone, że błąd jeszcze może się pojawić);
  • Koltyr nie powinien być już ciągle zajęty przez jedną frakcję;
  • Skybox w samouczku dostał poprawki i nie powinien być już tak ciemny;
  • Celowniki Infravision oraz IRNV powinny już działać poprawnie;
  • Członkowie jednej drużyny znowu mogą pobierać narzędzia z Orbital Strike, Glaive IPC etc.;
  • Silniki Bastion Fleet Carrier nie odnotowują już nagłego spadku mocy, podczas wchodzenia w atmosferę.

Rekonstrukcja konstrukcji w PlanetSide 2

Znane problemy

  • Mikro zwiechy i zacinki będą poprawione;
  • W pewnych sytuacjach umiejętność „utility” może być używane bez jego zakupu;
  • Członkowie oddziału nie mogą dekonstruować obiektów w zasięgu sojuszniczego silosu (Właściciele silosów nadal mogą);
  • Problemy z modelem stawiania Router Pad;
  • Nie działa ukrycie czasu trwania Alertu w opcjach gry.

P.S. Mocarny Vanu dziękuje Otori za tłumaczenie 😀