World of Warship nie jest raczej grą w „moich klimatach”, ale wiem że spora część czytelników tej strony jest fanami tej produkcji. Najnowszy materiał filmowy promujący ten tytuł, naprawdę wymiata.

World of Warship świętuje swoje trzecie urodziny! Z tej tez okazji twórcy przygotowali tańce, zupę i koktajle, wyszorowali pokład na błysk i stworzyli kapitalny musical zainspirowany stylem pin-up i upalnym latem.

Aby nagrać ten materiał, Wargaming musiało podobno zbudować cały lotniskowiec w ich studiu (no może prawie cały), uszyć 20 sukienek, a także znaleźć najlepszych pilotów, tancerzy oraz najbardziej doświadczonego bosmana.

Jeśli całkowita liczba wyświetleń tego musicalu osiągnie milion odsłon na obu kanałach, studio Wragaming obiecało, iż w podzięce opublikuje specjalne kody bonusowe z prezentami. Wszyscy gracze biorący udział w dziennych aktywnościach w grze otrzymają nowe sygnały, a w przypadku osiągnięcia odpowiedniej ilości wyświetleń, także specjalne rocznicowe skrzynki.

Widzicie – pomagam Wam zdobyć te nagrody 😀

4 KOMENTARZE

  1. W filmie jest ukryty kod , który dodaje misje osobistą po której otrzymamy jako nagrodę naszywkę „Dawódca Alena”.
    Kod działa przez niecałe 24h.
    Kod należy aktywować na stronie gry : KEEPANCHORSREADY

  2. World of Warships to jedna z najbardziej dopracowanych i bogatych w content gier sieciowych w jakie grałem. I bardzo aktywna, w sensie dużo nowych rzeczy się pojawia, eventów, konkursów, newsów, widać, że twórcy bardzo dbają o tę grę.

    Ale akurat ten musical mi się kompletnie nie podoba. Zamiast zarobić coś epickiego i ciekawego to oni stawiają na ‚gołe baby’, no dobra, nie gołe, ale wiadomo o co tu chodzi i wokoło czego się wszystko kręci w tym teledysku. Nudne, prymitywne i bez polotu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here