Ileż to razy marzyliście o tym by stworzyć własne MMO? A dzięki ReWorld może być to w końcu możliwe.

Dzięki proceduralnemu systemowi tworzenia świtów i za pomocą kilku kliknięć, każdy użytkownik ReWorld będzie mógł zbudować wymarzony przez siebie świat sieciowy, po czym udostępnić go graczom.

Moderzy będą także w stanie stworzyć własne biomy, wioski oraz lochy wypełnione przeciwnikami. A wszystko to po to, by na nowo rozniecić radość z eksploracji i nieco przeciwstawić się panującej obecnie tendencji, iż wszystkie informacje znaleźć można w Gamepedia.

Po stworzeniu świata nadal będzie można modyfikować oryginalną grę, dodając kolejne rasy, klasy, projekty domów, wydarzenia lub dowolny inny system, który pozwoli twórcy wyróżnić się spośród innych światów.

ReWorld znajduje się dopiero we wczesnej fazie prac, więc na ostateczną wersję jeszcze troszkę poczekamy.  Docelowo będzie to produkcja Free-to-Play, ale obecnie jedynym sposobem by móc zagrać w pierwszy udostępniony moduł, to zakup jednego z pakietów fundatorskich. Najtańszy z nich kosztuje 15$.

Zainteresowani?

Główne cechy:

  • Rozwijające się miasta
    • Pomóż w rozwijaniu miast lub też w ich niszczeniu;
    • Odblokuj materiały dla rzemieślników lub och okradnij;
    • Mieszkańcy miast będą mieć różne zainteresowania, co może wywoływać napięcia.
  • Punkty doświadczenia wraz z upływem czasu
    • Gracze nie są zmuszenie do grindowania punktów doświadczenia i mogą robić co chcą;
  • Brak klasowości i możliwość wyboru dowolnych statystyk (wojownik z inteligencją?);
    • Punkty umiejętności można będzie wydawać w dowolny sposób i na każdym poziomie;
  • Proceduralnie generowane światy i lochy
    • Każdy świat jest unikalny i żadna strona nie podpowie Wam gdzie co znaleźć;
  • Inne
    • Ukryte skarby;
    • Łodzie i morskie potwory;
    • Możliwość tworzenia własnych historii;
    • PvP.