Wczorajsza malutka, ale jakże ważna aktualizacja, zaskoczyła i ucieszyła wielu graczy Conan Exiles. Studio Funcom wie, jak ważny jest aspekt budowania w tej grze i po długim opóźnieniu udostępniło długo wyczekiwaną poprawkę.

Optymalizacja renderowania oraz czasu ładowania budynków jest już dostępna! I chociaż zmiany te dotyczą jedynie elementów budowlanych, a nie przedmiotów wyposażenia wnętrz, pochodni i stołów rzemieślniczych, to poprawa jest naprawdę znaczna.

Tak było:

A tak jest obecnie:

Prócz tego do gry trafiło kilka innych poprawek:

  • Usunięto możliwość zdobycia Fragmentów Mocy poprzez demontaż tępego oszczepu na stole demontażowym.
  • Koniec pędzących gazeli – ich prędkość została nieco obniżona, co powinno pomóc je dogonić, jak i zlikwidować ich tendencję do desynchronizacji.
  • Zestawy do naprawy pancerzy działają poprawnie.
  • Naprawiono rzucanie kostkami.
  • Naprawiono błąd, przez który gra zastygała po naciśnięciu ESC, podczas gdy interfejs był wyłączony
    • YES! YES! YES! Nawet nie wiem ile razy musiałam restartować grę, przez ten błąd, zważywszy na to, że mam manię robienia zdjęć i wiecznie biegam ze wyłączonym interfejsem.

Niestety, po wczorajszej aktualizacji niektóre osoby mogą doświadczyć błędu z nierenderującym się budynkiem, który pozostaje niewidzialny – w takim wypadku należy się przelogować.

A ja nadal serdecznie zapraszam wszystkie osoby lubiące rozgrywkę na luzie oraz budowanie w Conan Exiles, na nasz serwer z modyfikacją The Age of Calamitous[PL] Turbogroszkowo Wyklęte. Fakt, że coraz trudniej się na niego dostać wieczorami, ale warto próbować 😀

Poprzedni artykułFallout 76: Dzikie Appalachy witają miłośników nukabimbru i wiosennej parady
Następny artykułZ1 Battle Royale ulepsza animacje skoku, Jace Hall odchodzi z zespołu
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
ghoulas

No różnica jest znaczna, szkoda ze teraz elementy w plecaku pojawiają sie na końcu wiec trzeba czekać zanim cokolwiek zrobimy w bazie az sie plecak załaduje.