Premiera The Division 2 zbliża się wielkimi krokami. Oficjalne gra ta zadebiutuje na wszystkich platformach 15 marca, ale osoby które zdecydowały się na zakup wersji Gold i lepszych, będą mogły zagrać już 12 marca. Z tej też okazji zaprezentowano nowy zwiastun premierowy, a w najnowszym aneksie wywiadowczym omówiono dwa nowe systemy: polowania oraz projekty.

Twoją misją, jako agenta, jest ocalenie Waszyngtonu od nadciągającego kryzysu: wirus gorączki dolarowej się rozprzestrzenia, pojawiają się nowe frakcje wroga, a ty jesteś ostatnią linią obrony i musisz ocalić cały naród. Odkrywaj otwarty świat w kampanii fabularnej, zmierz się z innymi graczami w trybach PvP i przygotuj się na cały rok bezpłatnej zawartości!

Polowania to nowa i ulepszona wersja systemu Ważnych Celów, który był dostępny w The Division. Co do zasady, polowania polegają na tym, że za głowy wrogich bossów wyznaczane są nagrody, a agenci zgarniają je, eliminując wrogie zagrożenie w całym mieście.

Nowością w tym systemie jest to, że oprócz polowań, które gracze sami sobie organizują, wiele z nich jest generowanych automatycznie, a do tego przeciwnicy mają dostęp do technologii SHD i wszystkich związanych z nimi zdolnościami. W miarę rosnącego poziomu trudności polowań, szefom będą towarzyszyły coraz liczniejsze i lepiej uzbrojone oddziały, a nawet dodatkowi bossowie!

Polowania można organizować na różne sposoby:

  • Poprzez projekty wyzwalania nazwanych stref w trakcie głównej kampanii.
  • Za pośrednictwem Otisa Sikesa, członka personelu Bazy operacyjnej, który organizuje polowania w oparciu o dostarczone mu dane wywiadowcze. Istnieją też konkretne atuty, dzięki którym można odblokować kolejne, trudniejsze polowania zlecane przez Otisa.
  • Niektóre rangi klanowe również pozwalają na odblokowanie atutów dodających cotygodniowe polowania dla wszystkich członków klanu.
  • Kapuś, tajemniczy informator, zleca polowania każdemu agentowi, który tylko zdoła go odszukać. W końcu to jego „obywatelski obowiązek„.

Po dotarciu do fazy gry końcowej, gracze uzyskają też dostęp do Sieci Celów Priorytetowych – drzewka cotygodniowych polowań, które będą opowiadały o dalszych losach Waszyngtonu. Realizując te polowania, będą pięli się w górę drzewka, aż do finałowego Heroicznego Polowania, którego ukończenie zapewni wam wspaniałe nagrody.

Warto dodać, że każde polowanie zakończone niepowodzeniem, będzie można powtórzyć, by podjąć kolejną próbę sprostania wyzwaniu. Jest jednak małe „ale” – cele takie mogą znaleźć się w zupełnie innej lokacji, a ich obstawa zostanie uzupełniona.

Projekty wykorzystują system przydziałów znany z The Division i dostosowują go w taki sposób, by w pełni wykorzystać dynamiczny charakter otwartego świata. Dostępne już na początkowych poziomach projekty to swego rodzaju prośby o pomoc ze strony przywódców osad oraz koordynatora Division, spływające do graczy w trakcie eksploracji stolicy.

W The Division 2 dostępne są różne rodzaje projektów:

  • Osada – W takcie kampanii osady będą potrzebowały dostaw wody, żywności, komponentów oraz wyposażenia, dzięki którym zwiększą swoją wydajność i bezpieczeństwo. W trybie gry końcowej codzienne i cotygodniowe projekty osad będą odzwierciedlały ich rosnące ambicje. Trzeba więc będzie wyposażać oddziały szturmowe przeganiające resztki wrogich frakcji, oczyszczać nazwane strefy z przeciwników, a nawet podnosić ogólny nastrój poprzez wysyłanie emotek innym graczom!
  • Kryjówka – te projekty wyzwalania nazwanych stref polegają na kontynuowaniu pracy agentów, którzy operowali tu przed wami.
  • Priorytetowe misje trybu gry końcowej – Codzienne projekty, które wymagają ukończenia misji na poziomach Trudnym oraz Wyzywającym.

Za ukończenie tych projektów, gracze otrzymają w nagrodę schematy, modyfikacje, materiały rzemieślnicze, doświadczenie oraz zlecenia polowań!

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here