Podczas wczorajszego State of the Game, pracująca z domów ekipa The Division 2, podzieliła się z graczami informacjami związanymi z nadchodzącymi zmianami oraz poprawkami.

Zanim przejdziemy do szczegółów, to warto dodać, że developerzy pracują nad wieloma problemami jednocześnie i w różnych zespołach. Niektóre poprawki lub zmiany wymagają nieco więcej czasu i testowania, a to oznacza, że niektóre poprawki mogą być wprowadzane szybciej, a na inne potrzeba nieco więcej czasu.

Trwają prace nad kolejną aktualizacją (TU 8.4), która wprowadzi między innymi poprawki oraz kilka zmian balansujących rozgrywkę. Oto czego możecie się spodziewać:

Poprawki błędów

  • Naprawiono problem z zacinającym się Intelem w skrzynce pocztowej;
  • Naprawiono błąd powodujący, że ładunek przylepny w niektórych sytuacjach nie zadaje obrażeń;
  • Naprawiono błąd z niepoprawnym wyświetleniem harmonogramu wydarzenia wizerunkowego;
  • Naprawiono błąd powodujący w określonych okolicznościach utratę postępów w Obławie Sezonowej;
  • Naprawiono błąd z pułapką porażającą rozmieszczającą miny zbyt blisko siebie;
  • Naprawiono błąd powodujący, że nie działały bonusy i talenty zestawu Hard Wired.

Zmiany w rozgrywce

  • Obława Sezonowa zostanie zmieniona w taki sposób, by umożliwić postęp na poziomie trudności Normalny i powyżej. Ułatwi to wspólna grę, ponieważ wszyscy będą zdobywać postępy bez względu na to, jaką trudność ustawił lider grupy.
  • Obława Sezonowa otrzyma przycisk na interfejsie, który pozwoli graczom zresetować Obławę, by móc ja powtórzyć. Funkcja ta pozwoli na zresetowanie tylko i wyłącznie Obławy, bez konieczności zmiany globalnego poziomu trudności.
  • Maska Kojota wypadać będzie z Kojota (Jefferson Trade Center) z szansą zwiększającą się wraz z poziomem trudności.

Balans

Obecnie gra została dostosowana w taki sposób, by walka z tymi samymi przeciwnikami na wyższych poziomach trudności i przy większej liczbie graczy odpowiadała wyposażeniu oczekiwanemu na tym poziomie. Jednak ponieważ na wyższym poziomie i przy większej ilości graczy w grupie, gra dodaje więcej przeciwników elitarnych, spowodowało to, że przeciwnicy zostali nadmiernie wzmocnieni pod względem punktów życia i zadawanych obrażeń. W planach jest obniżenie tych wartości.

W nadchodzącej aktualizacji:

  • Obrażenia zadawane przez wszystkich przeciwników NPC, na wszystkich poziomach trudności, zostaną zmniejszone;
  • Zmniejszone zostanie skalowanie ilości zdrowia i pancerza dla grup 2-, 3- i 4-osobowych;
  • Dodatkowo zmieniona zostanie ilość życia i pancerza przeciwników w zależności od aktywności
    • To odnosi się do wyzwań na poziomie trudnym i wymagający,  gdzie przeciwnicy będą mieć mniej życia i pancerza niż obecnie
    • Wyjątkiem są przeciwnicy heroiczni i legendarni, których zdrowie i pancerz zostaną zwiększone, by zrekompensować redukcję skalowania w zależności od ilości osób w grupie.

Developerzy nadal uważają, że wyzwania heroiczne i legendarne powinny być bardzo trudne. Dlatego też zwiększona zostanie podstawowa trudność na tych poziomach, tak by uwzględnić redukcję zdrowia w skalowaniu w trybie współpracy. W porównaniu do teraz, oznacza to, że wyzwania heroiczne oraz legendarne będą nieco trudniejsze dla graczy solo i grup 2-osobowych, dla grupy 3-osobowej pozostanie bez zmian, a grupie 4-osobowej będzie nieco łatwiej.

Poziom 30

  • Na poziomie 30 (poziom świata I – V), zdrowie, pancerz oraz obrażenia zadawane przez przeciwników zostaną zmniejszone.

Zawartość sprzed rozszerzenia Władcy Nowego Jorku mają niższe maksymalne wartości obrażeń od broni, umiejętności, pancerza, itd., niż na poziomie 31+, dlatego też w tym przypadku trudność dostosowywana jest oddzielnie.

PvP

  • Wszystkie obrażenia od broni z PvP: -20%
  • Karabiny w PvP: dodatkowe – 10%
  • MMR w PvP: dodatkowe -10%

Wszystkie powyższe zmiany wprowadzone zostaną w następnej aktualizacji. Na ten moment jednak nie wiemy, kiedy zostanie ona udostępniona.

Zobacz także: Inne artykuły związane z The Division 2

Prócz wyżej wymienionych poprawek oraz zmian, ekipa The Division 2 pracuje także nad rozwiązaniem innych problemów. Niestety, wymagają one nieco więcej pracy i testów, więc obecnie nie wiadomo, kiedy zostaną wprowadzone. Jest możliwe, że będą one gotowe wcześniej niż jest zakładane i wówczas wprowadzone zostaną, po wcześniejszym poinformowaniu społeczności.

Oto lista:

  • Nie działają talenty i bonusy zestawów;
    • To obejmuje także zestaw Grot Włóczni dostarczający amunicję specjalną w Strefach Mroku.
  • Problemy z rejestracją obrażeń;
  • Niektóre warianty Ula nie otrzymują premii do zdrowia i zasięgu zależnych od poziomu umiejętności;
  • Niskie FPS w strefach ekstrakcji w SM;
  • Problem z NPC utykającymi w punktach kontrolnych;
  • Resetowanie poziomów sezonowych;
    • Badana jest także możliwość przywrócenia poziomów dla graczy, którzy mieli je zresetowane.
  • Błąd z niemożnością opuszczenia łodzi na Liberty Island;
  • Błąd uniemożliwiający powtórzenie puzzli Łowcy, jeśli wcześniej nie udało się go pokonać;
  • Problem z odblokowywanie broni specjalizacji dla osób, które zakupiły Przepustkę Sezonową na Rok I;
  • Błąd z nieotrzymywaniem nagród sezonowych podczas przeskakiwania poziomu;
  • Problem z zamkniętymi drzwiami na obszarach na których odbywają polowania (bounty), co uniemożliwia postęp.
  • Problem powodujący, że gracze nie mogą podnieść powalonych agentów.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here