Najnowszy dziennik developerski ekipy New World poświęcony został walce i muszę powiedzieć, że wygląda ona naprawdę fajnie. Chociaż wbrew zapewnieniom developerów, nie jest to nic nowego w grach MMO.

Developerzy omawiają w jaki sposób sposób poruszania się, unikania, a nawet rzucania będzie mieć wpływ na przebieg walki. Bo w New World, broń to nie wszystko. Liczyć się będą także umiejętności.

W wielu MMO gracze wybierają wpierw klasę, które determinują, jaką broń używać będzie gracz. W New World, gracze wybierają wpierw broń i podczas walki zaczynają zarabiać punkty, dzięki którym mogą ją ulepszać.

Każda z dostępnych broni oferować będzie drzewko rozwoju pozwalając graczom na specjalizację. Im częściej używana będzie dana broń, tym więcej punktów doświadczenia będzie ona zbierać, które przekładać się będą na różnego rodzaju umiejętności oraz wzmocnienia. A na starcie gry broni do wyboru będzie sporo, począwszy od mieczy, poprzez topory i łuki, aż po dwuręczne młoty.

Nie oznacza to jednak, że gracz będzie mógł specjalizować się w walce tylko jedną wybraną bronią. Wręcz przeciwnie. Wszyscy użytkownicy będą mogli mistrzowsko władać każdą bronią, tylko na to potrzeba będzie czasu.

Do tego dochodzi magia, którą każdy będzie mógł władać, ale jej siła zależeć będzie od ilości punktów wydanych w inteligencję oraz fokus.

Premiera New World na PC zapowiedziana została na maj 2020. Obecnie trwają zamknięte alpha testy, a beta testy ruszyć mają w kwietniu.

Poprzedni artykułScum dodaje nowe zabójcze zombiaki
Następny artykułThe Division 2: Stan prac nad poprawkami i zapowiadane zmiany