Fanów Conan Exiles z pewnością uraduje informacja, że już niedługo do gry zawita kolejna aktualizacja ulepszająca zarządzanie niewolnikami i oswojonymi stworzeniami. Kilka dni temu trafiła ona na serwer testowy i jak na razie zbiera same pozytywne opinie.

Lista zmian jakie wprowadzone zostaną w tej aktualizacji jest dość długa i obejmuje między innymi możliwość przypisania zachowań Waszym niewolnikom. Prócz tego dodano także bezpośrednie rozkazy, ulepszono reakcje SI oraz dodano od dawna oczekiwaną poprawkę, które sprawi, że rozgrywka w Conan Exiles wejdzie na kolejny poziom: możliwość posiadania towarzysza i konia w tym samym momencie oraz ciągnięcie podczas jazdy nieprzytomnego NPC.

NOWE ZACHOWANIA WYZNAWCÓW

Gracze mogą wybrać nowe zasady zaangażowania oraz preferencji taktycznych, dla swoich niewolników. Koło interakcji da dostęp do obu grup reakcji, które będzie można przypisywać zarówno niewolnikom, jak i oswojonym zwierzętom – tylko tym, którzy nie podążają za graczem.

Zaangażowanie

  • Chroń obszar – wyznawca zaatakuje tylko, gdy przeciwnik zaatakuje go lub jakiegokolwiek inne przyjaźnie nastawioną obecność (wliczając gracza) w ich promieniu wykrywania.
  • Strzeż mnie – Zaatakuje tylko graczy oraz stworzenia z którymi walczy ich Pan i Władca.
  • Atakuj wszystkich przeciwników – Zaatakują każdego przeciwnika, który pojawi się w zasięgu.
  • Nic nie atakuj – Wyznawcy nie będą atakować przeciwników, bez względu na to co oni wyprawiają.
  • Atakuj i ścigaj – Gracze mogą ustawić odległość na jaką niewolnik lub zwierzak wykryje wroga, a także odległość na jaką mogą się przemieścić od wyznaczonego

Taktyka

  • Stań i broń – Dzięki tej opcji Wasi wyznawcy będą bardziej stanowczy i utrzymają wyznaczoną pozycję przeciwko wszelkim wrogim działaniom.
  • Priorytet: walka w zwarciu – Wyznawcy, którym przypisano tę taktykę, będą starali się radzić sobie z wrogami z bliska i w pierwszej kolejności wyposażać z ekwipunku broń o najkrótszym zasięgu.
  • Priorytet: dystans – Ta taktyka sprawi, że Wasz wyznawca wybierać będzie walkę na dalszą odległość, wybierając z ekwipunku w pierwszej kolejności broń dystansową.

NOWE KOMENDY DLA TOWARZYSZA

Gracze będą mogli wydawać bezpośrednie rozkazy podążającemu za nimi towarzyszowi.

  • Naciśnięcie i przytrzymanie klawisza powoduje przeniesienie towarzysza w wyznaczone miejsce i atak;
  • Dwukrotnie naciśnięcie klawisza zatrzymuje wszelkie działania, w które są zaangażowani (ponowne dwukrotne naciśnięcie wznawia tę aktywność);
  • Trzykrotne naciśnięcie to rozkaz powrotu na wyznaczona pozycję.
  • Można także przytrzymać  przycisk, by otworzyć nowe menu kołowe, z powyższymi komendami.

INNE ZMIANY

  • Można będzie mieć jednocześnie aktywnego towarzysza i wierzchowca.
  • Można teraz przeciągać nieprzytomnych NPC podczas jazdy na koniu.
  • Naprawiono część problemów uniemożliwiających niewolnikom używanie kombinacji ataków.
  • Poprawiono świadomość SI – mogą teraz wykrywać zagrożenia także wizualnie i poprzez dźwięk.
  • Zmniejszono koszt wytrzymałości na uniki dla pancerzy lekkich i średnich.
  • Zmieniono profit celności za 40pkt. Zwie się on teraz Strzał Spłaszczający i sprawi, że ciężkie ataki łukiem będą odpychać i powalać cele.

Na tę chwilę nie wiemy, kiedy zmiany te trafią na serwery Live.

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułThe Elder Scrolls Online oferuje darmowe granie, startuje z prologiem do Greymoor
Następny artykułThe Division 2 balansuje ogary, poprawia wieżyczki, resetuje rankingi