Kolejna porcja poprawek błędów oraz zmian balansujących rozgrywkę trafiła dzisiaj do The Division 2. Tym razem skupiono się na balansie przeciwników. Wygląda na to, że zapowiedziane w zeszłym tygodniu zmiany w egzotykach i talentach, trafią do gry wraz z aktualizacją TU9.

Warto pamiętać, że ze względu na panującą na świecie sytuację, i także ekipa The Division 2 od jakiegoś czasu pracuje z domów, co ma znaczący wpływ na szybkość tworzenia poprawek, testowania i ich wdrażania. Developerzy zdają sobie sprawę z wielu istniejących w grze błędów, które wymagają natychmiastowych poprawek, jednak na poprawki trzeba będzie poczekać nieco dłużej.

Poprawki błędów

  • Naprawienie problemów związanych z grafiką i wywalaniem z gry z powodu uszkodzonych plików;
  • Naprawiono problem z talentem z zestawu Napastnika;
  • Naprawiono problem, który powodował, że Agenci nie mogli ożywić członków grupy;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że talenty z zestawu „Grot Włóczni” uruchamiały się w kryjówkach oraz punktach kontrolnych w Strefach Mroku;
  • Naprawiono błąd ze skrzynkami ligowymi, które stawały się skażone podczas wbijania poziomów w Strefach Mroku;
  • Naprawiono problem z egzotycznymi rękawicami BTSU, które z pewnych źródeł zawsze miały niskie atrybuty;
  • Naprawiono problem ze wzmocnieniem „Krótkie Spięcie”, który nie aktywował się po upływie czasu odnowienia;
  • Naprawiono błąd w wyniku którego gracze zdobywali nieograniczoną ilość amunicji;
  • Naprawiono błąd w wyniku którego gracze mogli zdobyć większą niż planowe ilość kluczy w najeździe Czarna Godzina;
  • Tymczasowo usunięto ogary z pierwszej strefy misji głównej Manning National Zoo;
    • Zapobiega to utknięciu ogarów na dachu. Właściwa poprawka zaplanowana została na TU9.
  • Naprawiono problem z brakiem punktu kontrolnego na poziomie heroicznym w misjach Laboratorium DARPA i Pentagon;
  • Naprawiono problem w wyniku którego gracze otrzymywali obrażenia po zabiciu wrogiego gracza z debuffem Pełnej Flagi z zestawu True Patriot;
  • Naprawiono problem, który mógł powodować, że gracze otrzymywali nieprawidłowe nagrody sezonowe na poziomach 60-65;
    • Prawidłowe nagrody dodane zostaną do ekwipunku graczy, którzy ich nie otrzymali.

Zmiany w rozgrywce

  • Punkty kontrolne będzie można resetować zmieniając globalny poziom trudności
    • Zmiana dyrektyw nie spowoduje zresetowania punktów kontrolnych.
  • Interfejs Ligii powinien być teraz bardziej intuicyjny podczas zmiany z tygodnia I na tydzień II.

Balans

NPC

  • Stacja lecząca Czarnych Kłów
    • Zmniejszenie tempa leczenia (z co 1,5 sek na co 2 sek);
    • Elitarne stacje zapewnia „nadleczenie” tylko raz na NPC;
    • Ograniczenie ilości leczenia, która może otrzymać NPC.
    • Częściej będzie sprawdzać, czy NPC znajduje się na „linii widzenia”;
    • Stacje wsparcia nie lecza pod wpływem EMP/ zakłóceń.
  • Ogar Grenadier
    • Wydłużenie czasu trwania ikony intencji, by dać graczom więcej czasu na reakcję;
    • Wydłużone ostrzeżenia przed potrójnym atakiem grenadiera;
    • Zwiększenie opóźnienia po potrójnym ataku grenadiera;
    • Nieznaczne wydłużenie czasu odnawiania ataku w ruchu dla grenadiera.
  • Ogar Minigun
    • Wydłużenie czasu trwania ikony intencji, by dać graczom więcej czasu na reakcję;
    • Zmniejszenie ataku miniguna 360st z 3 do 2 obrotów;
    • Zmniejszono zasięg ataku 360st Miniguna z 70 na 30 metrów;
    • Dostosowanie zachowań Miniguna, tak by rzadziej flankował i utrzymywał większy dystans od graczy.
  • Reakcja tanka na ule i wieżyczki
    • Dodanie większej kontroli odległości, tak by tanki nie przebiegały obok graczy w drodze do ula;
    • Zmniejszenie limitu zagrożenia, tak by te NPC nie zmieniały nagle celu.
  • Wygnańcy: granat zapalający i koktajl Mołotowa
    • Lekko skrócony czas trwania efektu i zadawanych obrażeń;
    • Komentarz twórców: Granaty tej frakcji były zbyt mocne w porównaniu do innych frakcji.
  • Pentagon: Bossy
    • Zmniejszenie zdrowia i obrażeń śmigłowca-drona;
    • Nieznaczne zmniejszenie punktów życia i pancerza Brennera;
    • Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez Brennera;
    • Zmniejszenie pancerza John 'Architekt’ Figgs.
  • Moździerze
    • Zmniejszenie uszkodzeń z moździerzy na Coney Island
    • Zwiększenie opóźnienia między ostrzeżeniem, a wybuchem moździerzy w ZOO;
    • Naprawienie ogólnych problemów ze skalowaniem obrażeń za pomocą moździerzy.

Umiejętności

  • Wieżyczka szturmowa
    • Ulepszono automatyczne celowanie wieżyczki, by priorytetem były dla niej NPC znajdujący się w jej pobliżu.
  • Dron strzelec
    • Poprawa zachowania, która ma uniemożliwić utykanie drona;
    • Poprawa spójności ataku i podążania za celem.

Status

  • Zatrucie
    • Skrócenie czasu trwania i obrażeń.
  • EMP
    • Umiejętności EMP i efekty wstrząsów będą teraz zadawać obrażenia kilku umiejętnościom NPC: zakłócaczom od jednostek wsparcia, bomba z gwoździami od miotaczy.

Rankingi

  • Zresetowano rankingi w najeździe Czarna Godzina
ŹRÓDŁOForum
Poprzedni artykułConan Exiles testuje nowe komendy dla niewolników
Następny artykułFinal Fantasy XIV dodaje nowe bronie i narzędzia rzemieślnicze