Miesiąc temu zadebiutowało rozszerzenie Wastelanders do Fallout 76, które na stałe zmieniło oblicze Appalachów. I może po premierze tego rozszerzenia, developerzy pozwolili sobie na krótki odpoczynek, to jednak teraz zawzięcie pracują nad nową zawartością, która jeszcze w tym roku trafi do gry.

W najbliższych miesiącach fani Fallout 76 spodziewać się mogą wprowadzenia sporej ilości ulepszeń związanych między innymi z balansem nagród i walką. Prócz tego w planach jest całkowite przerobienie obecnego systemu wyzwań i nagród oraz wdrożenie nowych funkcji i wydarzeń. W materiałach promocyjnych pojawia się także informacja o „wyważonej walce i dopasowujących się nagrodach„, tak by gracze na różnym poziomie trudności mogli z łatwością tworzyć drużyny.

Już niedługo do Fallout 76 zawitają Sezony!

Sezony wprowadzą system postępów wspólny dla wszystkich postaci na koncie, a przy tym pozwolą na zdobycie wielu unikalnych nagród. Zgodnie ze słowami twórców, jest to ich „własna wersja systemu przepustek sezonowych, zaprojektowana specjalnie na potrzeby Fallout 76„.

Sezon I zadebiutuje już latem, wraz z prowadzeniem aktualizacji 20 i udostępniony zostanie za darmo wszystkim graczom. Każdy zyska dostęp do pojedynczej, zunifikowanej ścieżki postępów, co oznacza, że wszyscy zdobędą te same nagrody w przeciągu całego sezonu. Kolejne przepustki sezonowe będą już płatne.

By awansować w Sezonie, trzeba będzie zdobywać punkty SCORE, które otrzymywać będziemy za zarabianie punktów doświadczenia, zaliczanie wydarzeń publicznych oraz wyzwań tygodniowych i codziennych. Te ostatnie zresztą także zostaną zmienione i staną się nieco łatwiejsze do wykonania. Koniec z zadaniami typu „zrób zdjęcie graczowi podczas burzy radiacyjnej”, a zamiast tego pojawi się takie, które proszą o zdobycie kolejnej rangi, zaliczenie wydarzenia publicznego, czy też zabicie legendarnego przeciwnika.

Osoby, które dołączą do Sezonu później lub będą chciały szybciej zaliczyć postępy, będą mogły wydać 150 Atomów, by natychmiast odblokować kolejną rangę.

W każdym Sezonie do zdobycia będą unikalne nagrody obejmujące stroje, przedmioty do CAMP, skórki, malowania, pakiety kart profitów, atomy, a nawet kapsle, akcje, czy sztabki złota. Po osiągnięciu rangi 100 gracze odblokują specjalny pakiet „końca sezonu”. W Sezonie I będzie on zawierał kilka niepowtarzalnych przedmiotów w stylu Kapitana Kosmosa, takich jak kufel Janglesa, księżycowej małpy, lampa stolikowa planetarium ze specjalnym oświetleniem i efektami graficznymi czy oprawiona wersja gry planszowej z pierwszego sezonu.

W tej chwili planowane są cztery Sezony na rok, a każdy z nich trwać będzie 10 tygodni. Każdy z nich zawierać będzie niepowtarzalny motyw i zestaw nagród.

Prócz tego w planach developerów jest wprowadzenie w tym roku także nowych funkcji, takich jak przebieranie sojuszników, schrony C.A.M.P. oraz legendarne profity. W grze pojawią się nowe wydarzenia, takie jak „Polowanie na łowcę skarbów” i „Olbrzymi problem”, a także powrócą te wcześniejsze: „Parada Fasnacht” i „Mięsny tydzień”.

Fani Fallout 76 doczekają się także nowej zawartości: powtarzalnych codziennych operacji i ekspedycji oraz nowego wątku fabularnego, w którym Bractwo Stali na powrót zwróci swoją uwagę na Appalachy.

Fanów dekorowania wnętrz ucieszy z pewnością informacja o schronach CAMP, które zawitają do gry pod koniec roku. Ta nowa funkcjonalność doda podziemne schrony, które będzie można dowolnie dekorować.

I co sądzie o tej zapowiedzi? Skusicie się na zakup kolejnych przepustek sezonowych?

Poprzedni artykułSurviving the Aftermath wprowadza Prawo i Porządek
Następny artykułMoogle Treasure Trove powraca do Final Fantasy XIV – nowe nagrody do zdobycia