Fani The Division 2 z niecierpliwością czekają na aktualizację TU10, która spodziewana była wraz z początkiem czerwca. Niestety, czas oczekiwania – a co za tym idzie także Sezon 1 – nieco się wydłuży, ale jest to dobra informacja.

Dlaczego? Bo po dłuższej przerwie powraca serwer testowy! Oznacza to, że będziemy mieli szansę wypróbować prawie wszystkie zmiany i część nowości, które wprowadzone zostaną do gry w aktualizacji TU10, zanim trafią one na serwery Live. Developerzy mają nadzieję, że pomoc wiernych fanów pomoże znaleźć i naprawić większą ilość błędów niż dotychczas.

Ważna informacja: nowy najazd nie będzie dostępny na serwerze testowym, ale będziemy mogli przetestować związane z nim nagrody.

Serwer testowy (PTS) dla graczy na PC udostępniony zostanie już w najbliższy piątek, a klienta będzie można pobierać od jutra. Osoby, które zalogują się na PTS, będą mogły zakupić w Białym Domu u handlarza egzotyki i zestawy (także te z nowego najazdu), oraz przedmioty nazwane.

Szczegółowa lista zmian opublikowana zostanie w piątek.

Poniżej zamieszczam listę najważniejszych zmian podanych podczas State of the Game, dokładną listę przetłumaczę, gdy zostanie już udostępniona.

Egzotyki

  • 2 nowe egzotyki w nowym najeździe;
  • 2 nowe egzotyki za rangi w Sezonie 2
    • Po odblokowaniu dodane zostaną do ogólnej puli nagród;
  • Egzotyki z Władców Nowego Jorku dodane zostaną w TU10 do ogólnej puli nagród podobnie, jak wcześniejsze egzotyki
    • Wyjątkiem będą egzotyki rajdowe oraz Bighorn z legendarki;
  • Egzotyki wytwarzane przez graczy bez zmian
    • Nadal trzeba wpierw ukończyć misje by je odblokować, a potem trafiają do ogólnej puli nagród.

Balans

  • Wzmocnienie prawie wszystkich broni (100% AR i SMG), buff ich mocy, poprawki w obsłudze;
  • Zmiany i wzmocnienie w części zestawów wyposażenia;
  • M1A będzie delikatnie osłabiony;
  • Buff niektórych egzotyków.

Łup

  • Zwiększono szansę na łup w legendarkach;
  • Łup ze zwykłych kontenerów w Punktach Kontrolnych na poziomie 4 przeniesiony został do żółtej skrzyni, tak by nagrody się odpowiednio skalowały;
  • Koniec z fioletowymi nagrodami na wyższych poziomach trudności;
  • Większa szansa na otrzymanie nazwanych przedmiotów;
  • Dodanie zasobnika sprawności polowej jako nagrody za podnoszenie poziomu po osiągnięciu poziomu 100 w Sezonie.

Handlarze

  • Na poziomie 40 nie będą sprzedawać fioletowych przedmiotów;
  • Dodano przedmioty nazwane do każdego handlarza – ich cena została zwiększona;
  • Zwiększono moc przedmiotów oferowanych przez handlarzy na 40 poziomie;
  • W Strefie Mroku szansa na zakup unikalnych przedmiotów nazwanych, które można zdobyć tylko w SM.

Projekty

Dwa nowe tygodniowe projekty nagradzające egzotycznym zasobnikiem:

    • SHD – zwiększono wymagania na poziomie 40
    • Legendarny – ukończenie legendarnej misji
      • Ten projekt odblokuje się dopiero po tym, jak zostanie ukończona przynajmniej jedna legendarna misja na postaci.

PvP

    • Wydłużono czas zabicia przeciwników

Rzemiosło

  • Wzmocnienie mocy wytwarzanych przedmiotów;
  • Zwiększenie uzyskiwanych minimalnych statystyk.

No i co o tym sądzicie? Weźmiecie udział w testach TU10 do The Division 2?

Poprzedni artykułDead Matter pokazuje postępy, zapowiada alpha testy
Następny artykułKolejna szansa by wypróbować ArcheAge Unchained za darmo