Nieuchronnie zbliżamy się do premiery pełnej wersji Wyspy Siptaha, dlatego też na serwer testowy Conan Exiles trafiła kolejna porcja zmian i nowości.
Aktualizacja 2.4 powiększy mapę o trzy nowe biomy położone na południu wyspy, doda nową religię, więcej obozów bohaterów niezależnych, a także spore zmiany w systemie walki, które to udostępnione zostaną wszystkim graczom Conan Exiles.
NOWE BIOMY
Sawanna, tereny wulkaniczne oraz zalewowe to trzy nowe biomy, które udostępnione zostaną użytkownikom Isle of Siptah. Te trzy regiony zamieszkane są przez dwie nowe frakcje (Szary Lud oraz Pierwsi Ludzie) i znaleźć tu będzie można nowe obocy, aktywności oraz łupy.
Na wschodzie położona jest sawanna, olbrzymi otwarty obszar z bogatą przyroda i ruinami starej stolicy Gray Ones (Szarego Ludu). Po zachodniej stronie znajdziecie tereny wulkaniczne, pokryte pyłem wulkaniczne tereny, kiedyś zamieszkiwane przez Pierwszych Ludzi, a obecnie będące pozostałościami tej niegdyś dumnej cywilizacji. W centrum natomiast znajdują się tereny zalewowe – obszar pomiędzy wysokimi klifami oraz bujnymi równinami, które z pewnością przypadną do gustu zarówno budowniczym, jak i tym szukającym przygód.
Wraz z nowymi regionami, na wyspie pojawi się 47 nowych obozów o różnej wielkości dla postaci niezależnych z powtarzalnymi aktywnościami, trenerami i innymi niespodziankami.
NOWA RELIGIA
Kolejną nowością, która zawita do gry wraz z ta aktualizacją, jest nowa religia. Zath the Spider-God wraz ze swymi dziećmi dołączy do puli dostępnych religii, zarówno na Wyspie Siptaha, jak i Ziemiach Wygnańców.
Do gry dodano także postacie niezależne oraz nowe przedmioty związane z ta religią.
TRANSFER POSTACI
Nowością w tej aktualizacji jest także funkcja przenoszenia postaci. Dzięki nowej opcji można teraz przenosić swoja postać między oficjalnymi serwerami (lub z oficjalnego na nieoficjalny), a nawet pomiędzy Ziemiami Wygnańców, a wyspą Siptaha, zachowując swoje imię, wygląd, poziom i wszystkie rzeczy w plecaku.
UWAGA: Nadal trwają prace nad ta funkcją, więc należy używać jej z rozwagą jeśli nie chcecie stracić postaci.
ZMIANY W GŁÓWNYCH SYSTEMACH
Nowe zmiany w systemie walki:
- Pływanie nie zużywa wytrzymałości (stamina);
- Można walczyć w wodzie, gdy płynie się z bronią jednoręczną;
- Można już wyposażyć i zmienić strzały podczas walki na koniu;
- Przerobiono pająki by były bardziej godnymi przeciwnikami, dodając nowe wzorce ataku, animacje i efekty;
- Ataki sprinterskie krótkim mieczem, mieczem jednoręcznym, toporem jednoręcznym i maczugą jednoręczną wykonywane klawiszem bloku, zostały zamienione na kopnięcie;
- Zwiększono szybkość i dystans uniku;
- Krótki miecz: zwiększono penetrację pancerza o 100%, zwiększono bazowe obrażenia o 43%;
- Łuki: usunięto bazową penetrację pancerza, zwiększono zadawane obrażenia;
- Zmieniono statystyki na broniach Obsydianowych;
- Zmniejszono obrażenia podczas walki wierzchem oraz usunięto efekty statusu;
- Zmniejszono kary za głód i pragnienie, by uczynić ten system mniej frustrującym;
- Zbalansowano Ambrozję i Oczyszczone Mięso zmniejszając moc leczenia Ambrozji i dodając do obu tymczasowe wzmocnienie statystyk.
INNE
- Dodano znaczna liczbę poprawek optymalizacyjnych w celu zmniejszenia kosztów pamięci i wydajności;
- Nowa aktywność na Wyspie Siptaha: przyzywanie bossów w w stolicy Szarego Ludu;
- Nowe narzędzie: żelazny sierp;
- Ulepszono wygląd Koła Bólu – widoczne będą tylko postacie, które chcemy złamać;
- Zmniejszono czas wytwarzania elementów budowlanych;
- Niewolnicy i zwierzaki nie będą otrzymywać obrażeń w lawie.
Dajcie znać co sądzicie o tych nowościach i zmianach, jakie w niedługim czasie trafią do Conan Exiles.