Jeźdźcy z Piekła, czyli aktualizacja 0.6, zawitała do SCUM nieziemsko uszczęśliwiając fanów tego survivala i dodając wiele nowości, umiejętności oraz… jednostek chorobowych na które trzeba uważać.

Twórcy znacznie ulepszyli system metabolizmu i teraz ciało naszej postaci, w końcu będzie mieć duże znaczenie na przetrwanie. Zmian jest tak wiele, że zanim wyruszycie w teren warto otworzyć ten plik Excela i upewnić się, czy macie optymalne statystyki, poziomy nawodnienia i nie macie żadnych ukrytych ran, które mogą znacznie obniżyć waszą wytrzymałość.

Do Scum dodano cztery główne atrybuty, mające wpływ na multum umiejętności:

  • Siła – czyli fizyczna moc postaci, która zwiększa się od przyjmowanych protein oraz ćwiczeń z obciążeniem i ma wpływ na udźwig, obrażenia w walce wręcz i bronią biała, a także na szybkość spalanych kalorii.
  • Kondycja lub też typ ciała ma wpływ praktycznie na wszytko co wiąże się z wytrzymałością, a więc punkty życia, obrażenia i odporność oraz zużycie kalorii i wody. By ją podnieść należy uprawiać jogging, a siedzenie na kanapie i bezruch ją obniżają;
  • Zręczność określa jak szybko wykonuje się skomplikowane czynności obejmujące tworzenie rzeczy, czy też przeładowywanie broni. Okazuje się, że podnosi ją odchudzanie, a przybieranie na wadze obniża.
  • Inteligencja wpływa na percepcję oraz skuteczne wykonywanie różnorakich zadań i w tej chwili nie ma sposobu by ją podwyższyć, czy też obniżyć. Trzeba się po prostu takim urodzić. Warto jednak na lidera klanu wybrać inteligenta, gdyż może i będzie miał on problem z przetrwaniem, ale klan za to klan będzie mógł przechowywać więcej rzeczy…

Te wszystkie informację oraz tonę innych związanych z chorobami, ranami, nawodnieniem, pożywieniem, mięśniami, minerałami, trawieniem i odpornością znaleźć można na w nowym interfejsie. Granie w Scum będzie teraz wielkim matematyczno-fizycznym wyzwaniem…

No dobrze, to teraz czas pogadać o przyjemnościach. W Scum pojawiły się motocykle, a wraz z nimi odpowiednie wyposażenie obejmujące kombinezony, kaski, gogle i rewolwery. Jest też nowa wersja pick-up’a w post-apokaliptycznym wyglądzie.

Są też i nowe miejscówki: tor motocrossowy, stacja kolejowa wypełniona wartościowymi łupami oraz spokojne, porzucone miasteczko turystyczne Nove Selo.

Jak widać dzieje się w Scum i popularność tego survivala ponownie wzroście – przynajmniej na kolejne kilka tygodni.

ŹRÓDŁOSteam
Poprzedni artykułNew World: A gdybym była młotkowym i po Amrine szalała…
Następny artykułZnamy zawartość sklepu premium w New World, nadciąga opcjonalna subskrypcja