Sporo zmian i nowości nadciąga do New World. Wiele z nich jest już dostępnych na serwerze testowym (PTS), wzmianki o innych odkryto w plikach gry.
Niestety, na ten moment nie wiemy, czy trafią one do New World wraz z łatką 1.0.6, czy też za zapowiadaną dużą listopadową aktualizacją, która ma także dodać nową broń, przeciwników oraz misje.
Zmiany nie ominą także rzemiosła. I z tego co widziałam, jest spora szansa, że większość z nich przyjęta zostanie przez graczy z dużym zadowoleniem.
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
Wygląda na to, że we wszystkich profesjach związanych z wytwarzaniem, zwiększona zostanie ilość punktów doświadczenia potrzebna by osiągnąć kolejny poziom. Na przykład w kuciu broni:
- poziom 1: jest 100 – będzie 120
- poziom 200: jest 43400 – będzie 176400
Zanim zaczniecie jednak panikować, to prócz zwiększenia wymaganych PD na poziom, developerzy zwiększają także ilość punktów doświadczenia otrzymywanych po wytworzeniu przedmiotów.
Jednak, nawet przy zwiększeniu otrzymywanych punktów doświadczenia, i tak osiągniecie poziomu 200 w profesji związanej z wytwarzaniem będzie nieco trudniejsze. Jednak w przypadku Alchemii, levelowanie będzie nieco łatwiejsze…
ALCHEMIA
Jedne z ważniejszych zmian na serwerze testowym związane są z Alchemią. Dzięki nim uzyskanie poziomu 200 nie będzie już tak sporym wyzwaniem.
Do gry dodany zostanie nowy rodzaj eliksirów – alkahesty, które po wytworzeniu używać będziemy jako komponentu do produkcji innych eliksirów. Do stworzenia alkahestów potrzeba będzie sporej ilości hyzopu i wody, a w przypadku alkahestu na poziomie V, także azotowej wody.
Tworzenie eliksirów leczących także zostało uproszczone, gdyż prócz alkahestu, użyć będziemy mogli odpowiednich reagentów z obojętnie jakiego poziomu (nie jak obecnie, że podstawowy jest zielony, niebieski lub fioletowy – w zależności od poziomu eliksiru).
Prócz tego naprawiono brak niektórych reagentów pochodzenia zwierzęcego – jak oko, czy też wnętrzności, które będziemy mogli w użyć podczas wytwarzania eliksirów.
INNE ZMIANY
Zmiany zapowiedziane przez developerów:
- zmniejszona o połowę ilość miodu z uli i mleka od krów.
Prócz tego w plikach gry znaleziono wzmianki o:
- poziomach eksperckich powyżej 200 poziomu profesji – za osiągniecie każdego otrzymamy skrzynkę z nagrodami;
- nowe zasoby do zbierania: różne rodzaje piasku.
O ile zmiany w potkach na HP dobre, to tak słabo przykrywają dość sporego nerfa dla i tak niezbyt ważnego craftingu. Wygląda to na ręczne sterowanie rynkiem i podniesienie cen na lepsze materiały. Tylko Hizop będzie zadowolony, bo ze śmiecia trafi na top 20 poszukiwanych 😉