Pierwsze płatne rozszerzenie do New World zadebiutuje już 3 października. New World: Rise of the Angry Earth zwiększy maksymalny poziom postaci, wprowadzi do gry wierzchowce, nową broń, ekspedycję oraz odświeżoną wersję regionu Brzask – zwanego teraz Niebiańska Dzicz – opanowanego przez mocarnych przeciwników.
Jeśli zastanawiacie się ile ta przyjemność będzie kosztować, to śpieszę z odpowiedzią: 29,99$. I tak, tylko posiadacze tego rozszerzenie otrzymają dostęp do wymienionych wyżej nowości. Razem z rozszerzeniem do gry trafi także darmowa aktualizacja i zmiany nią objęte udostępnione zostaną wszystkim graczom.
Zapraszam na discord Turbogroszki, jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej o tym rozszerzeniu. Odpowiem na wszystkie Wasze pytania – o ile znam odpowiedź 🙂
Nie wyrażam zgody na kopiowanie mojego tekstu.
Posiadanie rozszerzenia New World: Rise of the Angry Earth to jedyny sposób, by móc odwiedzić region Niebiańska Dzicz i ekspedycję Dziki Przełom, używać runy serca – Pierwotna furia, nowej broni – kiścieni, artefaktów, wierzchowców, większych poziomów dla postaci i odświeżonych mutacji. Wszystkie pozostałe regiony, tryby, wydarzenia i zadania pozostaną dostępne dla wszystkich graczy.
Przyjrzyjmy się teraz rozszerzeniu:
„Południowo-wschodni kraniec Aeternum, dawniej znany jako Brzask, upadł. Niegdyś miejsce przyjazne dla nowo przybyłych do Aeternum, teraz spustoszone przez wściekłość Artemidy i Wściekłą Ziemię. Nikt nie jest pewien, co stało się z wioskami i ludźmi, którzy niegdyś zamieszkiwali ten obszar, a śmiercionośna bariera powstrzymuje praktycznie wszystkich – z wyjątkiem tych najbardziej nieustraszonych (posiadacze rozszerzenia) – przed rozwikłaniem zagadki. Ta obfitość mocy obudziła potężnych Władców Bestii, nowego mocarnego przeciwnika w Aeternum… Wraz z nim pojawiło się także dobrodziejstwo – odkryto sekret oswajania i ujeżdżania zwierząt.”
ODŚWIEŻONY REGION – NIEBIAŃSKA DZICZ
Odkryj nowy magiczny krajobraz i walcz z dzikimi bestiami, które schroniły się w tym zielonym, niezamieszkanym terenie.
- nowy linia misji fabularnych, dzięki której będzie można łatwiej osiągnąć poziom 65
- nowi przeciwnicy
POSTĘP POSTACI
- Maksymalny poziom postaci – 65
- Maksymalny poziom profesji – 250
- smykałki wstrzymane są do czasu osiągnięcia nowego poziomu
- Wytwarzanie:
- nowe przepisy
- zmniejszona losowość podczas rzemiosła – by jednak to zrekompensować, to wytwarzanie stanie droższe
- Zbieractwo
- nowe surowce do znalezienie i zebrania
- Atrybuty (cechy) – 350 punktów
- łącznie z wyposażeniem to prawie 100 dodatkowych punktów do wydania
- nowe bonusy z atrybutów przy 350 wydanych punktach
- Kolejny poziom frakcji
- do ukończenia nowe zadanie,
- w sklepie frakcyjnym znajdzie się bardzo dużo nowych przydatnych przedmiotów
- Zwiększona klasa wyposażenia – 700GS
- Przedmioty będą wypadać od razu na tym poziomie
- Odłamki umbralu zamienione zostaną na złoto
NOWA EKSPEDYCJA: THE SAVAGE DIVIDE (DZIKI PRZEŁOM)
- Ekspedycja dla postaci 62+
- Przeciwnicy: głównie bestie
- Nowe puzzle do rozwiązania
RUNA SERCA: PIERWOTNA FURIA
Uwolnij swoją wewnętrzną bestię by zadawać przeciwnikom ataki bez użycia broni.
ARTEFAKTY
Do zdobycia będą nowe mocarne przedmioty, których pełną moc odblokowywać się będzie za pomocą linii specjalnych questów.
- do znalezienia w całym Aeternum (elitarne mutacje, elitarne skrzynki, eventy)
- 6 profitów pasywnych, w tym 6ty profit zmieniający rozgrywkę
- na przykład: włócznia z umiejętnością oszczep będzie nadziewać przeciwnika na łańcuch i przyciągać do gracza
- na przykład: laska życia z umiejętnością na kula ochronna i -20% do leczenia, ale za to +500% do obrażeń z tej umiejętności
- po artefakcie na każdą broń, biżuterię i pancerz
- będzie można założyć jednocześnie maksymalnie dwa artrefakty: jedną broń oraz pancerz lub biżuterię
WIERZCHOWCE
- Trzy rodzaje wierzchowców: konie, wilki i lwy
- Quest startowy – na wierzchowce dostępny od poziomu 25
- Personalizacja wyglądu – skórki i wyposażenie, które można farbować, różne umiejętności, które można zmienać oraz możliwość zmiany nazwy
- Nowa profesja: jeździectwo – max poziom 250,
- ulepszenia dla wierzchowca, takie jak zwiększona prędkość, wzmocnienie i specjalną żywność
- Szybkość zwiększa się wraz z podnoszeniem poziomu wierzchowców do maksymalnie 50%
- zwiększona prędkość na drogach
- czasowy sprint
- Jak zdobyć? Można kupić za złoto w grze, jak i za walutę premium
- Wierzchowce nie zwiększają udźwigu postaci
- Zwiększanie poziomu wierzchowców
- Karmienie specjalnymi karmami
- Wyścigi – nowe eventy na terenie całego Aeternum
- Wierzchowce nie umierają
NOWA BROŃ: KIŚCIEŃ
Nowa wszechstronna broń jednoręczna, którą można używać z tarczą i bez tarczy.
- Atrybuty: Siła i skupienie po równi
- Obrażenia arkanistyczne
- Nakłada wzmocnienia dla graczy i osłabienia dla przeciwników
MUTACJE
By móc wziąć udział w odnowionych mutacjach, trzeba będzie posiadać rozszerzenie
- Zredukowano ilość poziomów z 10 na 3
- M1 – średnia: osiągalna dla każdego kto ma wymagane wyposażenie na poziomie 650
- M2 – trudna: dla graczy z wyposażeniem 675
- M3 – elitarna: trudniejsza niż obecne M10, dla graczy z wyposażeniem 700GS
- Limit zwiększono z 25 na 100 mutacji na tydzień
DARMOWA AKTUALIZACJA
- Ulepszony system łupów
- Mniej losowości i w statystykach (koniec z toporami na skupieniu)
- Usunięto biegłość (poziom otrzymywanych łupów zależeć będzie od poziomu przeciwników)
- Usunięto ochronę przed rodzajami przeciwników (ward) oraz profity zwiększające obrażenia przeciwko konkretnym przeciwnikom (zmora/ bane…)
- Usunięto mnóstwo nie używanych profitów (pa pa Niezniszczalność)
- Dodano nowe profity (w tym dla lekarza!)
- Profit zwiększający punkty życia dostępny na wszystkich elementach, nie tylko na amulecie
- Usunięto profit Nieustępliwość, a w zamian dodano redukcję trafień krytycznych w PvP dla wszystkich graczy przy założonym wyposażeniu: lekkie -15%, średnie -20%, ciężkie -25%
- Skalowanie od atrybutów
- Bronie będą skalować się po równi od obu atrybutów
- Ekspedycje
- Dotychczasowe ekspedycje w wersji podstawowej ułatwione, tak by każdy mógł je ukończyć
- Mała szansa na otrzymanie wyposażenia na 700GS, ale jest to możliwe
- Zwiększono trudność niektórych regionów w Aeternum
- im większy poziom trudności przeciwników, tym większa szansa na otrzymanie wyposażenia na poziomie 700GS
- Nowe surowce do rzemiosła
- pryzmatyczny skarabeusz (?)
- nowe surowce ze skrzynek elitarnych
- PvP
- Zmieniono system wbijania wpływów
- strefy PvP w wyznaczonych godzinach
- nowe wieże zwiększające wpływy do zdobycia
- frakcja broniąca otrzyma dodatkowe nagrody za obronę
- frakcja atakująca otrzyma dodatkowe nagrody za wbicie wpływu oraz możliwość wypowiedzenia wojny
- Ogólnie zmieniono sporo w PvP, ale podczas prezentacji nie ujawniono zbyt wielu szczegółów
- Zmieniono system wbijania wpływów
- Rzemiosło
- ułatwiono levelowanie, szczególnie meblarstwa
- usunięto mnóstwo nieużywanych profitów (w tym niezniszczalność)
- dodano nowe profity do umiejętności
- przedmioty wytwarzane na konkretnym poziomie wyposażenia (a nie jak dotychczas 595-600)
- możliwość wytworzenia co jakiś czas przedmiotu 700GS z wybranymi trzema profitami
- Sezon 3
- premiera w tym samym dniu co rozszerzenie
- rozszerzenie nie jest wymagane by grać w Sezon 3
- osobny zakup
- Odświeżone kolejne regiony podstawowej wersji gry wraz z misją fabularną
- Rajski Gaj
- Wielka Wyrwa
- Housing
- nowe miejsca do zamieszkania, „ale nie tam gdzie sądzimy” (czyżby Rajski Gaj i Wielka Wyrwa?)
- Zmniejszona ilość punktów doświadczenia potrzebna by osiągnąć poziom 60
- Serwer testowy – niedługo…
Zapraszam na discord Turbogroszki, jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej o tym rozszerzeniu. Odpowiem na wszystkie Wasze pytania – o ile znam odpowiedź 🙂