informujący graczy nad czym pracują developerzy Planetside 2 i co możemy zobaczyć jeszcze w marcu (nie musi to być GU04!), został opublikowany kilkanaście godzin temu, a już wywołał wiele kontrowersji i dodatkowych pytań.

rocket_launcher_VS_zoomPrzede wszystkim to części graczy nie spodobał się sposób przedstawienia nowych wyrzutni rakietowych, a szczególnie chodzi tutaj o wyrzutnię Terran Republic – Striker. Na filmie wydaje się być ona o wiele mocniejsza od wyrzutni VS i NC. Wyrzutnie NC i VS tylko uszkadzają czołgi, podczas gdy wyrzutnia TR niszczy go i to już po wystrzeleniu trzeciej rakiety z magazynka w którym znajduje się ich pięć. Jeśli przyjrzymy się dokładniej filmowi, to ewidentnie widać zmianę w filmie po wystrzeleniu 2-giej rakiety, ale z pewnością dla części graczy przekaz podprogowy o tym jak bardzo efektywna będzie wyrzutnia TR, już zadziałał.

Zarówno RadarX, jaki i Luperza zareagowali na skargi graczy, i wytłumaczyli, że w momencie nagrywania tego filmu ciągle trwały prace nad wyrzutniami i, że obecnie są one o wiele bardziej zbalansowane.

Z filmiku nie można tego wywnioskować, ale zgodnie z informacja podaną przez Luperza, żołnierze VS będą mogli się ruszać w trakcie ładowania pocisku, o ile przez cały okres ładowania będą mieć cel na swoim celowniku.

Po ukazaniu się filmu przedstawiającego marcowe plany ekipy Planetside 2, Maggie „Luperza” Krohn, wcześniej jeden z developerów gry, a od niedawna Community Relations Representative, odpowiedziała na wiele dodatkowych pytań graczy dotyczących zarówno tego filmu, jak i innych tematów:

  • brak dodatkowych informacji na temat kiedy zobaczymy możliwość resetowania punktów Cert;
  • tokeny do zmiany serwera pojawia się niedługo, ale jeszcze nie wiadomo kiedy konkretnie;
  • developerzy ciągle pracują nad nowymi broniami z unikalnymi animacjami i przystosowanymi bardziej do specyficznych sytuacji;
  • developerzy pracują nad zmianami w klasach, które powinny pozwolić na większą specjalizację w wybranym przez gracza kierunku, tak by klasy były bardziej różnorodne, ale nadal zbalansowane;
  • wraz z blokadą kontynentów (continent lock) pojawi się kilka innych zmian, które spowodują przemieszczanie się „głównych” walk po różnych kontynentach;
  • już niedługo zobaczymy nowe bronie przeznaczone dla samolotów;
  • nowe maskowanie Flasha (Wraith) działa podobnie jak maskowanie Infiltratora, można je właczyć i wyłączyć w zależności od sytuacji, a do tego w czasie jego działania możemy maskować również pasażera. Zarówno kierowca, jak i pasażer nie może używać broni w czasie gdy Flash jest zamaskowany;
  • jednostki MAX raczej nie będą pierwsza klasą, która doczeka się zmian klasowych (hmmm…);
  • trwają prace nad nowymi zbrojami dla każdej klasy, które to pozwolą na wyspecjalizowanie się w określonych rolach (coś innego niż obecne „ulepszacze” zbroi, które mamy w grze);
  • zobaczymy jeszcze inne wyrzutnie rakiet (There are plenty of other rocket launchers coming down the line).
Poprzedni artykuł[PS2] Nowe strzelby „pompki”
Następny artykuł[EQ2] EQ2U i nowe ulepszenia
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Ostupam

„żołnierze VS będą mogli się ruszać w trakcie ładowania pocisku, o ile przez cały okres ładowanie będą mieć cel na swoim celowniku.” Lubię to!