Dwa dni temu CodeForge poinformował graczy o progresie związanym z pracami nad optymalizacją i zapowiedział, iż już niedługo możemy spodziewać się pierwszej aktualizacji serwera testowego. Aktualizacja ta (prawie 2GB danych) trafiła kilkanaście godzin temu na serwer testowy i możecie już sprawdzać jak wiele rzeczy jest zepsutych 😀
Zalogowałam się na chwilkę na testowy aby sprawdzić jak bardzo zmieniło się UI.
Niestety, ale raczej nie będę mieć czasu aby sprawdzić zmiany więc z utęsknieniem będę czekała na Wasze opinie i filmy 🙂
Informacje jak się dostać na serwer testowy znajdziecie w tym temacie. Dla przypomnienia dodam, iż każda osoba logujaca się na serwer PTS do momentu wprowadzenia tejże aktualizacji na serwery Live, dostanie w nagrodę 3-dniowego boosta do XP
Paski tarcz i życia ładne, chociaż mniej przejrzyste.
Nie podoba mi się trochę pasek informujący nas o tym kogo zabiliśmy. Mniej przejrzysty niż to co mamy i jakby nieco nieobrobiony.
Oto chwila prawdy… za jakieś 30min, jak skończy się ściągać patch… i pod warunkiem, że ktoś w końcu pojawi się na tym testowym…
myśle że pasek pokazujący kogo zabiliśmy jest spoko choć wiadomo że na niekorzyść każdej zmiany działa siła przyzwyczajeń człowieka, niestety ona powoduje że każda zmiana z początku jest odbierana negtywnie 😛
Obecnie na Allatum są 2 plutony graczy
@PanMłody
Masz absolutną rację. Z drugiej strony coś mi się gryzie z tą nową informacją kogo zabiliśmy. Paski życie łyknąłem za to gładko.
tylko pytanie jak wygląda opcja „centralized HUD mode” (czy coś takiego) której używam? To jest jak wyglądają te paski życia itd. gdy mają być na środku ekranu?
@Black
W temacie na forum wrzuciłem filmik EnergyOne’a, tam możesz obejrzeć.
już sobie ściągnąłem i zobaczyłem 🙂
podoba mi się
Gadacie takie rzeczy wręcz zbędne. Powiedzcie mi lepiej czy widać w jakiś sposób poprawianie gry więcej fps czy brak ich spadków. Chyba że to nie o to chodziło w tym, bądź na serwie testowym nie da się tego zobaczyć?
Przyznam , że mimo wielu nadziei nie spotkałem się z szokiem fpsów na moim radeonie. JEśli jest różnica (a trzeba wiedzieć, że na testowym jest dużo mniej graczy) to w tych największych bitwach które się odbywają na testowym mam może 5 fpsów w górę. Processor dalej przysypia mi na dwóch z czterech rdzeniach. I właściwie jest to losowe kiedy silnik zdecyduje, że jednak nie potrzebuje tych dodatkowych core’ów.
Wielkich fajerwerek nie ma.
Esamir i Amerish bez zmian więc przypuszczam że jedyne co zrobili to naprawde te głupie skrzynki i drzewka…
Więc nie szykujcie się na wielki skok, to niestety naprawde tylko pierwszy etap.
Większą różnicę widzę na sprzęcie z wyższej półki ale tam też skok o 10 fpsów. Jednak ten drugi to już naprawde kombajn i w tych bitwach ma 50 fpsów bez tego patcha
(nadal core’y mało drenowane)
Not impressed, meh…