Tears of Veeshan wprowadzi duże zmiany w mechanice gry. Tak naprawdę to wszyscy będziemy musieli nauczyć się grać od podstaw…
Przyjrzyjmy się dwóm statystykom DPS i MA i co one obecnie oznaczają:
- DPS – niesbieska statystyka „damage per second„, która obecnie podnosi nam wartość obrażeń zadawanych przez naszą broń z autotaku.
- MA – multi-atak, czyli ile razy nasza broń zada obrażenia przy jednym autaotaku (np MA 200 = 2 uderzenia)
Zgodnie z najnowsza informacją, wraz z wejściem Tears of Veeshan w życie statystyki te zostaną zmienione w następujący sposób:
- DPS będzie powodować, że nasza broń będzie uderzać X razy mocniej, np.: 600DPS = 7 razy większe obrażenia bronią z autoataku
- MA zwiększy ilość uderzeń przy jednym autoataku bronią, ale przelicznik będzie zupełnie inny: 200MA = 1,25 ekstra uderzeń ; 300MA = 1,50; itd
Buffy i itemizacja ToV zostaną odpowiednio zmienione. Na przykład buff barda Fortissiomo zostanie zmieniony do DPS, podczas gry buff Dirge Riana’s Relentless Tune będzie dawać Multi-Atak.
Konwersja statystyk w drzewkach Prestige również zostanie zmieniona.
Jako powód tej zmiany developerzy podają redukcję lagów, która obecnie wiąże się z olbrzymia ilością logów w czasie jednego auto-ataku.