Tears of Veeshan wprowadzi duże zmiany w mechanice gry. Tak naprawdę to wszyscy będziemy musieli nauczyć się grać od podstaw…

EQ2_paladinPrzyjrzyjmy się dwóm statystykom DPS i MA i co one obecnie oznaczają:

  • DPS – niesbieska statystyka „damage per second„, która obecnie podnosi nam wartość obrażeń zadawanych przez naszą broń z autotaku.
  • MA – multi-atak, czyli ile razy nasza broń zada obrażenia przy jednym autaotaku (np MA 200 = 2 uderzenia)

Zgodnie z najnowsza informacją, wraz z wejściem Tears of Veeshan w życie statystyki te zostaną zmienione w następujący sposób:

  • DPS  będzie powodować, że nasza broń będzie uderzać X razy mocniej, np.: 600DPS = 7 razy większe obrażenia bronią z autoataku
  • MA zwiększy ilość uderzeń przy jednym autoataku bronią, ale przelicznik będzie zupełnie inny: 200MA = 1,25 ekstra uderzeń ; 300MA = 1,50; itd

Buffy i itemizacja ToV zostaną odpowiednio zmienione. Na przykład buff barda Fortissiomo zostanie zmieniony do DPS, podczas gry buff Dirge Riana’s Relentless Tune będzie dawać Multi-Atak.

Konwersja statystyk w drzewkach Prestige również zostanie zmieniona.

Jako powód tej zmiany developerzy podają redukcję lagów, która obecnie wiąże się z olbrzymia ilością logów w czasie jednego auto-ataku.

 

Poprzedni artykuł[PS2] Pytania związane z optymalizacją
Następny artykuł[DF] DLC Arkbreaker w grudniu