Ewidentnie zombie w H1Z1 to bedzie mały problem w porównaniu do możliwości zamarznięcia jeśli nie uda się naszej postaci znaleźć ciepłej odzieży…
We wczorajszej oficjalnej prezentacji gry H1Z1 z E3 mieliśmy możliwość podejrzenia zmian pogodowych, które obecne będą w grze i o których decydować będzie system: pełne słońce, zachmurzenie, lekki deszcz, ulewa i inne. Okazuje się, że deszcze i ulewy to nie wszystkie niespodzianki jakie przegotowali developerzy H1Z1 dla graczy.
Parę godzin temu Smedley zaprezentował fanom H1Z1 wygląd śniegu w tym post apokaliptycznym świecie. O ile możliwość robienia bałwanów nie jest wysoko na liście priorytetów developerów, o tyle docelowo planowane jest aby w grze dostępne były wszystkie pory roku. A oprócz tego gracze będą mieć możliwość siłowania się z zombie jeśli jakimś cudem nie posiadają broni albo po prostu lubią zapasy 🙂
Grappling with zombies is gonna be fun
— John Smedley (@j_smedley) July 1, 2014
Zgodnie z zapowiedzią Smedleya, dzięki pracy wykonanej przez Ryana Favale, jednego z inżynierów SOE pracujących przy H1Z1, różne warunki pogodowe zostaną wprowadzone w przyszłości także do PlanetSide 2. O deszczu już wiemy…
Hahaha podoba mi się 😀 H1Z1 coraz mniej mi przypomina grę z zombi w roli głównej, a bardziej survival z dodatkiem zombi 😀
w PS2 niech zrobią, że esamir się roztopi i będą fajne walki o mosty nad rzeką
hmmm, oby śnieżne tekstury nie wyglądały jak w ps2 😀
nie ma tak głębokich rzek nigdzie 😀
Witam, czy dzisiaj nie jest organizowany jakiś live z prac nad H1Z1 na twitchu ?
Przepraszam – dzisiaj bylam nieobecna.
Tak – dzisiaj jest Work in Progress o 2:30 w nocy na kanale twitch.tv/h1z1