Ekipa The Division 2 wprowadza dzisiaj sporych rozmiarów aktualizację – TU8.4, która ma za zadanie naprawić kilka irytujących błędów, a także zmian balansujących rozgrywkę.
Niestety, lista błędów obecnych w grze jest znacznie dłuższa, ale warto dodać, że developerzy pracują oni nad wieloma problemami jednocześnie. Jednak niektóre poprawki wymagają więcej czasu, dlatego też będą one wprowadzane w późniejszym czasie.
Oto jakie zmiany trafią dzisiaj do The Division 2.
Zmiany w rozgrywce
- Obława Sezonowa zostanie zmieniona w taki sposób, by umożliwić postęp na poziomie trudności Normalny i powyżej. Ułatwi to wspólna grę, ponieważ wszyscy będą zdobywać postępy bez względu na to, jaką trudność ustawił lider grupy.
- Obława Sezonowa otrzyma przycisk na interfejsie, który pozwoli graczom zresetować Obławę, by móc ja powtórzyć.
- Funkcja ta pozwoli na zresetowanie tylko i wyłącznie Obławy, bez konieczności zmiany globalnego poziomu trudności.
- To także oznacza, że zmiana globalnego poziomu trudności nie spowoduje zresetowania Obławy i gracze chcący ją zresetować muszą użyć nowego elementu na interfejsie.
- Maska Kojota wypadać będzie z Kojota (Jefferson Trade Center) z szansą zwiększającą się wraz z poziomem trudności.
- Zwiększenie nagród za następujące aktywności: publiczna egzekucja, blokada osady, audycja propagandowa.
- Skrzynki premiowe z meczy n a najwyższym poziomie w Konflikt PvP zawierają teraz przedmioty najwyższej jakości.
Balans
Obecnie gra została dostosowana w taki sposób, by walka z tymi samymi przeciwnikami na wyższych poziomach trudności i przy większej liczbie graczy odpowiadała wyposażeniu oczekiwanemu na tym poziomie. Jednak ponieważ na wyższym poziomie i przy większej ilości graczy w grupie, gra dodaje więcej przeciwników elitarnych, spowodowało to, że przeciwnicy zostali nadmiernie wzmocnieni pod względem punktów życia i zadawanych obrażeń. W planach jest obniżenie tych wartości.
- Obrażenia zadawane przez wszystkich przeciwników NPC, na wszystkich poziomach trudności, zostaną zmniejszone;
- Zmniejszone zostanie skalowanie ilości zdrowia i pancerza dla grup 2-, 3- i 4-osobowych;
- To oznacza, że wrogowie czerwoni, fioletowi, elitarni oraz nazwani będą mieć zmniejszoną ilość punktów życia oraz pancerz.
- Dodatkowo zmieniona zostanie ilość życia i pancerza przeciwników w zależności od trudności aktywności
- To odnosi się do wyzwań na poziomie trudnym i wymagający, gdzie przeciwnicy będą mieć mniej życia i pancerza niż obecnie;
- Wyjątkiem są przeciwnicy heroiczni i legendarni, których zdrowie i pancerz zostaną zwiększone, by zrekompensować redukcję skalowania w zależności od ilości osób w grupie.
Developerzy nadal uważają, że wyzwania heroiczne i legendarne powinny być bardzo trudne. Dlatego też zwiększona zostanie podstawowa trudność na tych poziomach, tak by uwzględnić redukcję zdrowia w skalowaniu w trybie współpracy. W porównaniu do teraz, oznacza to, że wyzwania heroiczne oraz legendarne będą nieco trudniejsze dla graczy solo i grup 2-osobowych, dla grupy 3-osobowej pozostanie bez zmian, a grupie 4-osobowej będzie nieco łatwiej.
Zobacz też: Wszystko co musicie wiedzieć o Sezonach w The Division 2
Korekty Czarnego Kła, które weszły w życie w zeszłym tygodniu:
- Zmniejszono punkty życia ogarów;
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez ogara-snajpera;
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez ogara z minigunem 360;
- Zwiększono czas trwania ikony informującej o zamiarach ogara z minigunem, tak by gracze mieli więcej czasu na reakcję;
- Zmniejszono punkty życia słabych punktów dla jednostki kontrolnej ogara grendiera;
- Stacja wsparcia
- Zmniejszono punkty życia;
- Skorygowano skalowanie stacji wsparcia;
- Zwiększono prawdopodobieństwo rozmieszczenia stacji na otwartej przestrzeni;
- Efekty EMP zadają uszkodzenia stacji.
Poziom 30
- Na poziomie 30 (poziom świata I – V), zdrowie, pancerz oraz obrażenia zadawane przez przeciwników zostaną zmniejszone.
Zawartość sprzed rozszerzenia Władcy Nowego Jorku mają niższe maksymalne wartości obrażeń od broni, umiejętności, pancerza, itd., niż na poziomie 31+, dlatego też w tym przypadku trudność dostosowywana jest oddzielnie.
PvP
- Wszystkie obrażenia od broni z PvP: -20%
- Karabiny w PvP: dodatkowe – 10%
- Karabin snajperski w PvP: dodatkowe -10%
Umiejętności
- Miny kasetowe
- Zmniejszono odległość szarży z 12m na 10m;
- Zmniejszono odległość od końca do wybuchu z 6m na 4m.
Zmiany te powinny sprawić, że miny kasetowe będą bardziej responsywne.
Poprawki błędów
- Ulepszono przesyłanie danych na PS4;
- Naprawiono błąd powodujący resetowanie ustawień po odrodzeniu gracza;
- Naprawiono błąd powodujący resetowanie postępów polowania sezonowego przy zmianie dyrektyw;
- Naprawiono problem z zacinającym się Intelem w skrzynce pocztowej;
- Naprawiono błąd powodujący, że ładunek przylepny w niektórych sytuacjach nie zadaje obrażeń;
- Naprawiono błąd z niepoprawnym wyświetleniem harmonogramu wydarzenia wizerunkowego;
- Naprawiono błąd powodujący w określonych okolicznościach utratę postępów w Obławie Sezonowej;
- Naprawiono błąd z pułapką porażającą rozmieszczającą miny zbyt blisko siebie;
- Naprawiono błąd powodujący, że nie działały bonusy i talenty zestawu Hard Wired;
- Naprawiono błąd, który powodował, że globalna trudność miała wpływ na najazd Czarna Godzina;
- Naprawiono błąd, który powodował, że nagrody sezonowe były pomijane przy zdobywaniu wielu poziomów sezonu na raz i zamiast tego dawano gracze otrzymywali duplikaty;
- Naprawiono błąd powodujący, że cel „Ukończ misję na wyspie Roosevelta na wysokim lub trudnym poziomie” nie wliczał się do codziennego projektu na Wygnańców;
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze nie otrzymywali nagrody za 35 poziom;
- Naprawiono problem z niezamierzoną ilością punktów życia na tarczach;
- Naprawiono problem powodujący resetowanie rankingów sezonowych;
- Naprawiono błąd, który powodował resetowanie liczników wyzwań ligowych w przypadku śmierci całej grupy podczas walki ze Zbuntowanymi Agentami.
Jak zawsze, czekam na Wasze opinie na temat wprowadzanych zmian.