Na przyszły tydzień ekipa The Division 2 zapowiedziała aktualizację TU8.5, która wprowadzi parę zmian w co niektórych, uważanych przez wielu graczy za zbyt mocnych, przeciwników.
Developerzy zdają sobie sprawę z wielu istniejących w grze błędów, które wymagają natychmiastowych poprawek. Niestety, wszyscy wiemy jaką mamy sytuację, i także ekipa The Division 2 od jakiegoś czasu pracuje z domów, co ma znaczący wpływ na szybkość tworzenia poprawek, testowania i ich wdrażania. Dlatego też, w tej chwili, musimy się uzbroić w cierpliwość.
Przyjrzyjmy się zatem jakie zmiany w rozgrywce trafią do The Division 2 w przyszłym tygodniu.
Poprawki błędów
- Naprawienie problemów związanych z grafiką i wywalaniem z gry z powodu uszkodzonych plików;
- Naprawiono problem z talentem z zestawu Napastnika;
- Naprawiono problem, który powodował, że Agenci nie mogli ożywić członków grupy;
- Naprawiono problem powodujący całkowite resetowanie interfejsu Ligii
- Wyzwania ligowe nadal będą resetowane co 7 dni co pozwoli graczom kontynuować postępy.
Zmiany w rozgrywce
- Punkty kontrolne będzie można resetować zmieniając globalny poziom trudności
- Zmiana dyrektyw nie spowoduje zresetowania punktów kontrolnych.
Balans
NPC
- Stacja lecząca Czarnych Kłów
- Zmniejszenie tempa leczenia;
- Elitarne stacje zapewnia „nadleczenie” tylko raz na NPC;
- Ograniczenie ilości leczenia, która może otrzymać NPC.
- Ogary
- Wydłużenie czasu trwania ikony intencji, by dać graczom więcej czasu na reakcję;
- Zmniejszenie ataku miniguna 360st z 3 do 2 obrotów;
- Wydłużone ostrzeżenia przed potrójnym atakiem grenadiera;
- Zwiększenie opóźnienia po potrójnym ataku grenadiera;
- Nieznaczne wydłużenie czasu odnawiania ataku w ruchu dla grenadiera.
- Reakcja tanka na ule i wieżyczki
- Dodanie większej kontroli odległości, tak by tanki nie przebiegały obok graczy w drodze do ula;
- Zmniejszenie limitu zagrożenia, tak by te NPC nie zmieniały nagle celu.
- Wygnańcy: granat zapalający i koktajl Mołotowa
- Lekko skrócony czas trwania efektu i zadawanych obrażeń;
- Komentarz twórców: Granaty tej frakcji były zbyt mocne w porównaniu do innych frakcji.
- Pentagon: Bossy
- Zmniejszenie zdrowia i obrażeń śmigłowca-drona;
- Nieznaczne zmniejszenie punktów życia i pancerza Brennera;
- Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez Brennera;
- Zmniejszenie pancerza John 'Architekt’ Figgs.
- Moździerze
- Zmniejszenie uszkodzeń z moździerzy na Coney Island
- Zwiększenie opóźnienia między ostrzeżeniem, a wybuchem moździerzy w ZOO;
- Naprawienie ogólnych problemów ze skalowanie obrażeń za pomocą moździerzy.
Umiejętności
- Wieżyczka szturmowa
- Ulepszono automatyczne celowanie wieżyczki, by priorytetem były dla niej NPC znajdujący się w jej pobliżu.
- Dron strzelec
- Poprawa zachowania, która ma uniemożliwić utykanie drona;
- Poprawa spójności ataku i podążania za celem.
Status zatrucia
- Skrócenie czasu trwania i obrażeń.
Egzotyki (TU9)
- Nakolanniki Sawyer
- Brak zachwiania od wybuchów
- Zwiększenie całkowitych obrażeń broni o 3% co 1 sekundę, gdy gracz się nie rusza. Kumulacja sumuje się do 10x i bonusy tracone są podczas ruchu.
- Komentarz: Ten egzotyk zapewniał jedynie atrybuty defensywne i brak bonusu od marki, po zmianie ma potencjał zainteresować graczy lubiących atrybuty niebieskie, jak i czerwone. Stara wersja nie zapewniała zajmującej mechaniki, ta zmiana może w tym pomóc.
- Kabura Imperial Dynasty
- Skrócono czas odnowienia z 40 na 35 sekund.
- Komentarz: To wzmocnienie ma zrekompensować brak premii od marki.
- Kabura Rewolwerowca z Dodge City
- Skrócony czas ładowania z 50 na 30 sekund.
- Komentarz: To wzmocnienie ma lepiej zrekompensować brak premii od marki.
- Karabin Diamondback (przerobiony)
- Teraz gwarantuje obrażenia krytyczne przez 5 sekund po trafieniu oznaczonego celu.
- Komentarz: Diamondback osiągał gorsze wyniki, a ta zmiana powinna sprawić, że bonus będzie bardziej ekscytujący.
- Karabin Bezlitosny
- Zwiększono obrażenia od eksplozji z 900% na 1200%.
Talenty (TU9)
- Tag Team – Ekipa znakująca (wzmocnienie)
- Ostatni przeciwnik, któremu zadasz obrażenia umiejętnością, zostaje oznaczony;
- Obrażenia od broni zadane temu przeciwnikowi zużywają znacznik i skracają aktywne czasy odnowienia umiejętności o 6 sekund.
- Czas odnawiania: 4 sekundy
- Znacznik nie zostaje zużyty, jeśli żadna umiejętność nie jest odnawiana.
- Reasigned – Ponowny przydział (wzmocnienie)
- Zabicie wroga dodaje 1 sztukę losowej amunicji specjalnej do Twojej broni bocznej;
- Skrócono czas odnowienia z 20 na 15 sekund.
- Tamper Proof – Zabezpieczenie
- Przeciwnicy, którzy znajdą się w odległości 3m od Twojego ula, wieżyczki lub zdalnego impulsu, zostają porażeni.
- Czas uzbrojenia: 2 sek
- Czas odnawiania: z 5 na 10 sekund (tutaj jest chyba błąd i powinno być na odwrót – Kin)
- Komentarz: Pomimo tego, że zmieniamy postacie niezależne, tak by nie biegły w stronę umiejętności, to talent ten daje graczom większą swobodę przy rozmieszczaniu umiejętności w celu uzyskania efektu.
- Empathic Resolve – Chwila współczucia
- Pomagając sojusznikowi w naprawie, zwiększasz ogólną wartość zadawanych obrażeń od broni i umiejętności o 3-15% na 20 sekund (było 10s). O 1-7% jeśli naprawa dotyczy Ciebie.
- Komentarz: Obecnie jest łatwiej utrzymać pełen poziom pancerza w misjach czteroosobowych, ponieważ gracze bez niebieskich atrybutów starają się chować za osłonami, a postacie mają większa śmiertelność, więc uszczerbki w pancerzach są rzadsze. To wzmocnienie sprawi, że talent ten będzie w stanie lepiej konkurować z debuffami z zestawu True Patriot.
- Creeping Death – Nadciągająca śmierć
- Gdy nakładasz efekt statusu obejmuje on też wszystkich przeciwników w promieniu 8 metrów (było 5) od Twojego celu
- Czas odnawiania: z 20 na 15 sekund
Oczywiście ostateczna lista zmian i poprawek, które trafią w przyszłym tygodniu do The Division 2, może ulec jeszcze zmianie.
Kolejna aktualizacja zapowiedziana została na koniec kwietnia, ale w związku z obecnymi wydarzeniami, termin ten może ulec zmianie.
Dajcie znać co sądzicie o tych zmianach 🙂