Na przyszły tydzień ekipa The Division 2 zapowiedziała aktualizację TU8.5, która wprowadzi parę zmian w co niektórych, uważanych przez wielu graczy za zbyt mocnych, przeciwników.

Developerzy zdają sobie sprawę z wielu istniejących w grze błędów, które wymagają natychmiastowych poprawek. Niestety, wszyscy wiemy jaką mamy sytuację, i także ekipa The Division 2 od jakiegoś czasu pracuje z domów, co ma znaczący wpływ na szybkość tworzenia poprawek, testowania i ich wdrażania. Dlatego też, w tej chwili, musimy się uzbroić w cierpliwość.

Przyjrzyjmy się zatem jakie zmiany w rozgrywce trafią do The Division 2 w przyszłym tygodniu.

Poprawki błędów

  • Naprawienie problemów związanych z grafiką i wywalaniem z gry z powodu uszkodzonych plików;
  • Naprawiono problem z talentem z zestawu Napastnika;
  • Naprawiono problem, który powodował, że Agenci nie mogli ożywić członków grupy;
  • Naprawiono problem powodujący całkowite resetowanie interfejsu Ligii
    • Wyzwania ligowe nadal będą resetowane co 7 dni co pozwoli graczom kontynuować postępy.

Zmiany w rozgrywce

  • Punkty kontrolne będzie można resetować zmieniając globalny poziom trudności
    • Zmiana dyrektyw nie spowoduje zresetowania punktów kontrolnych.

Balans

NPC

  • Stacja lecząca Czarnych Kłów
    • Zmniejszenie tempa leczenia;
    • Elitarne stacje zapewnia „nadleczenie” tylko raz na NPC;
    • Ograniczenie ilości leczenia, która może otrzymać NPC.
  • Ogary
    • Wydłużenie czasu trwania ikony intencji, by dać graczom więcej czasu na reakcję;
    • Zmniejszenie ataku miniguna 360st z 3 do 2 obrotów;
    • Wydłużone ostrzeżenia przed potrójnym atakiem grenadiera;
    • Zwiększenie opóźnienia po potrójnym ataku grenadiera;
    • Nieznaczne wydłużenie czasu odnawiania ataku w ruchu dla grenadiera.
  • Reakcja tanka na ule i wieżyczki
    • Dodanie większej kontroli odległości, tak by tanki nie przebiegały obok graczy w drodze do ula;
    • Zmniejszenie limitu zagrożenia, tak by te NPC nie zmieniały nagle celu.
  • Wygnańcy: granat zapalający i koktajl Mołotowa
    • Lekko skrócony czas trwania efektu i zadawanych obrażeń;
    • Komentarz twórców: Granaty tej frakcji były zbyt mocne w porównaniu do innych frakcji.
  • Pentagon: Bossy
    • Zmniejszenie zdrowia i obrażeń śmigłowca-drona;
    • Nieznaczne zmniejszenie punktów życia i pancerza Brennera;
    • Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez Brennera;
    • Zmniejszenie pancerza John 'Architekt’ Figgs.
  • Moździerze
    • Zmniejszenie uszkodzeń z moździerzy na Coney Island
    • Zwiększenie opóźnienia między ostrzeżeniem, a wybuchem moździerzy w ZOO;
    • Naprawienie ogólnych problemów ze skalowanie obrażeń za pomocą moździerzy.

Umiejętności

  • Wieżyczka szturmowa
    • Ulepszono automatyczne celowanie wieżyczki, by priorytetem były dla niej NPC znajdujący się w jej pobliżu.
  • Dron strzelec
    • Poprawa zachowania, która ma uniemożliwić utykanie drona;
    • Poprawa spójności ataku i podążania za celem.

Status zatrucia

  • Skrócenie czasu trwania i obrażeń.

Egzotyki (TU9)

  • Nakolanniki Sawyer
    • Brak zachwiania od wybuchów
    • Zwiększenie całkowitych obrażeń broni o 3% co 1 sekundę, gdy gracz się nie rusza. Kumulacja sumuje się do 10x i bonusy tracone są podczas ruchu.
    • Komentarz: Ten egzotyk zapewniał jedynie atrybuty defensywne i brak bonusu od marki, po zmianie  ma potencjał zainteresować graczy lubiących atrybuty niebieskie, jak i czerwone. Stara wersja nie zapewniała zajmującej mechaniki, ta zmiana może w tym pomóc.
  • Kabura Imperial Dynasty
    • Skrócono czas odnowienia z 40 na 35 sekund.
    • Komentarz: To wzmocnienie ma zrekompensować brak premii od marki.
  • Kabura Rewolwerowca z Dodge City
    • Skrócony czas ładowania z 50 na 30 sekund.
    • Komentarz: To wzmocnienie ma lepiej zrekompensować brak premii od marki.
  • Karabin Diamondback (przerobiony)
    • Teraz gwarantuje obrażenia krytyczne przez 5 sekund po trafieniu oznaczonego celu.
    • Komentarz: Diamondback osiągał gorsze wyniki, a ta zmiana powinna sprawić, że bonus będzie bardziej ekscytujący.
  • Karabin Bezlitosny
    • Zwiększono obrażenia od eksplozji z 900% na 1200%.

Talenty (TU9)

  • Tag Team – Ekipa znakująca (wzmocnienie)
    • Ostatni przeciwnik, któremu zadasz obrażenia umiejętnością, zostaje oznaczony;
    • Obrażenia od broni zadane temu przeciwnikowi zużywają znacznik i skracają aktywne czasy odnowienia umiejętności o 6 sekund.
    • Czas odnawiania: 4 sekundy
    • Znacznik nie zostaje zużyty, jeśli żadna umiejętność nie jest odnawiana.
  • Reasigned – Ponowny przydział (wzmocnienie)
    • Zabicie wroga dodaje 1 sztukę losowej amunicji specjalnej do Twojej broni bocznej;
    • Skrócono czas odnowienia z 20 na 15 sekund.
  • Tamper Proof – Zabezpieczenie
    • Przeciwnicy, którzy znajdą się w odległości 3m od Twojego ula, wieżyczki lub zdalnego impulsu, zostają porażeni.
    • Czas uzbrojenia: 2 sek
    • Czas odnawiania: z 5 na 10 sekund (tutaj jest chyba błąd i powinno być na odwrót – Kin)
    • Komentarz: Pomimo tego, że zmieniamy postacie niezależne, tak by nie biegły w stronę umiejętności, to talent ten daje graczom większą swobodę przy rozmieszczaniu umiejętności w celu uzyskania efektu.
  • Empathic Resolve – Chwila współczucia
    • Pomagając sojusznikowi w naprawie, zwiększasz ogólną wartość zadawanych obrażeń od broni i umiejętności o 3-15% na 20 sekund (było 10s). O 1-7% jeśli naprawa dotyczy Ciebie.
    • Komentarz: Obecnie jest łatwiej utrzymać pełen poziom pancerza w misjach czteroosobowych, ponieważ gracze bez niebieskich atrybutów starają się chować za osłonami, a postacie mają większa śmiertelność, więc uszczerbki w pancerzach są rzadsze. To wzmocnienie sprawi, że talent ten będzie w stanie lepiej konkurować z debuffami z zestawu True Patriot.
  • Creeping Death – Nadciągająca śmierć
    • Gdy nakładasz efekt statusu obejmuje on też wszystkich przeciwników w promieniu 8 metrów (było 5) od Twojego celu
    • Czas odnawiania: z 20 na 15 sekund

Oczywiście ostateczna lista zmian i poprawek, które trafią w przyszłym tygodniu do The Division 2, może ulec jeszcze zmianie.

Kolejna aktualizacja zapowiedziana została na koniec kwietnia, ale w związku z obecnymi wydarzeniami, termin ten może ulec zmianie.

Dajcie znać co sądzicie o tych zmianach 🙂

Poprzedni artykułLast Oasis przyciągnął tłumy i… zaliczył wtopę
Następny artykułGhost Recon Breakpoint wprowadza Friend Pass i wersję próbną