Na serwer testowy trafiły kolejne zmiany. W końcu MAX VS dostał nową zdolność do testowania – Zealot Overdrive i muszę powiedzieć, że z pierwszych moich prób wynika, że w pewnych przypadkach jest „lekko przegięta”.

2013_04_27_MAX_VS_ZealotOczywiście jeszcze sporo testowania przed graczami i pewnie będziemy mieć zmiany w działaniu tej zdolności, ale postaram się wieczorkiem zamieścić film abyście sami mogli ocenić jak Zealot Overdrive prezentuje się na obecna chwilę. A oto jak wygląda MAX używający tej zdolności:

2013_04_27_zealot

httpv://www.youtube.com/watch?v=4H6dhFhoWMA

Poza tym zmieniono (uproszczono) wygląd mapy na Indar, a przede wszystkim to jak będzie wyglądać przepływ walk.

2013_04_27

Tutaj możecie zobaczyć jak to wyglądało jeszcze parę dni temu.

Dodano tez możliwość wybrania kolorów niezależnie dla baz oraz celów tam umieszczonych, jak na przykład generatory osłon oraz dla tego jak widzimy graczy obcych frakcji. Teraz możemy ustawić sobie dowolne kolory.

2013_04_27_colorsKolejna rzeczą, która będzie obecnie testowana to zmiany w funkcjonowaniu osłon SCU, czyli urządzeniu pozwalającym na odradzanie w danej bazie dla frakcji, która jest w jej posiadaniu. Obecnie na serwerach Live, generatory osłon do pomieszczenia SCU stanowią jeden z pierwszych celów ataków, tak aby uniemożliwić obrońcom odradzanie na terenie bazy. Na serwerze testowym zrezygnowano obecnie z generatorów osłon. Osłony automatycznie znikną kiedy pasek przejmowania bazy będzie w połowie na korzyść atakujących. Aby osłony ponownie się pojawiły, obrońcy muszą przejąć punkty kontrolne i pasek musi znaleźć się poniżej tego poziomu.

Poza tym zgodnie z informacją podaną przez developera Alex „muldoonx9” Hoffman, „czujka” infiltratorów (reckon device), będzie nagradzać punktami XP ale tylko gdy wróg wykryty za pomocą tego narzędzia zostanie zabity.

Z innych ciekawostek, to oto jakie nowości czekają na nas w Depot w niedługim czasie (maj?):

nowe Decale NS35 MAX Grenade Launcher NS-60 Flamethrower sunderer exhaust MAX rocker launchers

Poprzedni artykuł[EQN] Questy tworzone przez graczy?
Następny artykuł[PS2] Inżynier – kilka słów o tej klasie
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

opowiedz cos o tej ability maxa

Skaramanga

o ile rosną obrażenia dla maxa który ma włączoną tą zdolność. I czy ta zdolność ma jakiś cooldown?

Ostupam

@up nowe zdolności nie mają cd, używasz kiedy chcesz.

Starfire = porażka

Lancer dla HA jeszcze ujdzie, mogę wyskoczyć zza krzaka wystrzelić serie i spieprzać gdzie pieprz rośnie. Z daleka jest lepiej można użyć zooma i coś trafić z kilkuset metrów bez problemu.
Natomiast dla Maxa, powolnego niezgrabnego i dużego celu broń którą trzeba ładować przez 4-5 sek, to nie porozumienie. Bez zooma w dodatku, słabiutki dmg, 3 pełne serie w lightninga, nie postarali się nic a nic.