Na serwer testowy trafiły kolejne zmiany. W końcu MAX VS dostał nową zdolność do testowania – Zealot Overdrive i muszę powiedzieć, że z pierwszych moich prób wynika, że w pewnych przypadkach jest „lekko przegięta”.
Oczywiście jeszcze sporo testowania przed graczami i pewnie będziemy mieć zmiany w działaniu tej zdolności, ale postaram się wieczorkiem zamieścić film abyście sami mogli ocenić jak Zealot Overdrive prezentuje się na obecna chwilę. A oto jak wygląda MAX używający tej zdolności:
httpv://www.youtube.com/watch?v=4H6dhFhoWMA
Poza tym zmieniono (uproszczono) wygląd mapy na Indar, a przede wszystkim to jak będzie wyglądać przepływ walk.
Tutaj możecie zobaczyć jak to wyglądało jeszcze parę dni temu.
Dodano tez możliwość wybrania kolorów niezależnie dla baz oraz celów tam umieszczonych, jak na przykład generatory osłon oraz dla tego jak widzimy graczy obcych frakcji. Teraz możemy ustawić sobie dowolne kolory.
Kolejna rzeczą, która będzie obecnie testowana to zmiany w funkcjonowaniu osłon SCU, czyli urządzeniu pozwalającym na odradzanie w danej bazie dla frakcji, która jest w jej posiadaniu. Obecnie na serwerach Live, generatory osłon do pomieszczenia SCU stanowią jeden z pierwszych celów ataków, tak aby uniemożliwić obrońcom odradzanie na terenie bazy. Na serwerze testowym zrezygnowano obecnie z generatorów osłon. Osłony automatycznie znikną kiedy pasek przejmowania bazy będzie w połowie na korzyść atakujących. Aby osłony ponownie się pojawiły, obrońcy muszą przejąć punkty kontrolne i pasek musi znaleźć się poniżej tego poziomu.
Poza tym zgodnie z informacją podaną przez developera Alex „muldoonx9” Hoffman, „czujka” infiltratorów (reckon device), będzie nagradzać punktami XP ale tylko gdy wróg wykryty za pomocą tego narzędzia zostanie zabity.
Z innych ciekawostek, to oto jakie nowości czekają na nas w Depot w niedługim czasie (maj?):
opowiedz cos o tej ability maxa
http://youtu.be/4H6dhFhoWMA
o ile rosną obrażenia dla maxa który ma włączoną tą zdolność. I czy ta zdolność ma jakiś cooldown?
@up nowe zdolności nie mają cd, używasz kiedy chcesz.
Starfire = porażka
Lancer dla HA jeszcze ujdzie, mogę wyskoczyć zza krzaka wystrzelić serie i spieprzać gdzie pieprz rośnie. Z daleka jest lepiej można użyć zooma i coś trafić z kilkuset metrów bez problemu.
Natomiast dla Maxa, powolnego niezgrabnego i dużego celu broń którą trzeba ładować przez 4-5 sek, to nie porozumienie. Bez zooma w dodatku, słabiutki dmg, 3 pełne serie w lightninga, nie postarali się nic a nic.
Żadna nowa zdolnośc MAX’ow nie ma obecnie cooldowna na serwerze testowym. Włączasz i wyłączasz kiedy chcesz, no chyba że oslona NC zostanie zniszczona więc musi się naładować. Jesli chodzi o wzrost obrażeń po uzyciu Zealot Overdrive to na obecna chwilę trudno powiedzieć. Przy uzyciu miotaczy ognia to obrażenia rosna o jakieś 1000% bo wszystko umiera od jednego strzału, podczas gdy przy starfire wydaje mi się, że są wręcz mniejsze. Zgodnie z tym co napisał Higby nawet wygląd efekty, czyli te białawe pole wokół MAX’a, to tylko na razie tak wygląda i zostanie zmienione. Trzeba poczekać jeszcze kilka dni i za parę dni sprawdzic jak te wszystkie zdolności będą funkcjonować.
Oto jak Higby i developerzy widzą poszczególne zdolności i co one maja dac:
NC Aegis:
Defense +++
Offense —
Mobility – (No sprint)
TR Anchor:
Defense –
Offense +++
Mobility —
VS ZOE:
Defense —
Offense +
Mobility++
Poza tym pamiętajcie, że będzie to jedna ze zdolności dla MAX’a i gracze wcale nie będą musieli jej używać, jeśli nie będzie ona z pasowała do ich stylu gry.
Jeśli chodzi o bronie Nanite Systems i zdolności TR oraz VS, to wg. Higbiego maja one mieć mniejszy wzrost obrażeń przy użyciu tychże zdolności w porównaniu do broni frakcyjnych.