W ciągu ostatnich dwóch tygodni na serwer testowy trafiło sporo 'ninja’* zmian. Niektóre z nich to zmiany w opisach, inne z kolei naprawiają błędy istniejące w grze od dnia premiery.
Wymienię tutaj te najważniejsze zmiany, na które czekają, albo i nie, gracze Planetside 2.
Zmieniono opis pancerza kompozytowego Harassera (na razie TYLKO opis!).
Na serwerach Live mamy: Reduces incoming damage from all directions except the bottom by an additional 5/10/15/20% and reduces damage from C-4 by an additional 15/30/45/60%.
Na serwerze PTS: Reduces damage from direct hits from all directions except the bottom by an additional 2/4/6/8%.
Jedyne nie-bezpośrednie obrażenia, które zadawane mogą być Harasserowi to obrażenia od wybuchów z broni Dalton i Zephyr.
Oto, jak wyglądać będzie STK (shots to kill) przy pancerzu na poziomie 4 po wprowadzeniu zmian (teraz -> po zmianie):
- Lightning HEAT: 5 -> 4
- Lightning AP: 4 -> 3
- Vanguard HEAT: 4-> 3
- Vanguard AP: zostaje 3
- Magrider HEAT: 4 -> 3
- Magrider AP: 4 -> 3
- Prowler HEAT: 6 -> 5
- Prowler AP 5 -> 4
- Halberd: 4 -> 3
- Enforcer: 9 -> 7
- HRB: 14 -> 11
Naprawiono w końcu dystans narzędzia reperującego inżynierów TR! Od momentu premiery, inżynierzy TR byli lekko uprzywilejowani gdyż ich podstawowy zasięg narzędzia do napraw wynosił 6 metrów w porównaniu do 5 metrów innych frakcji.
Znaleziono w plikach kilka ciekawych opisów:
- „Reduces incoming damage from all directions except the bottom by an additional 15% and reduces damage from C-4 by an additional 45%” zmieniono na „Reduces damage from direct hits from all directions except the bottom by an additional 6%.”
- „Nanoweave Armor has been removed from your character and its cert cost refunded.”
- „When equipped increases the user’s health by 100.” zmieniono na „When equipped adds 7.5% resistance to small arms projectiles.” ( +125 zmienono na +10% itd)
Zobaczymy wiele nowych ornamentów i innych artykułów kosmetycznych.
Zmieniono wygląd rozpraszacza pola siłowego (Gate Shield Diffuser):
*ninja – oznacza, że zmiany te zrobiono cichaczem i nie ma o nich wzmianki w oficjalnych notkach developerskich umieszczanych na forum PlanetSide 2
Nerf Harrasera poraża postępem.
hmm koło zapasowe do Sundka. Kolejna rzecz, którą muszę mieć obok anteny i kołpaków do Flasha ;P
Intrygujące są te decale – brąz, srebro i złoto. Ciekawe za co będę je dawać.
kto wie
na brązowym są tylko bronie NC, a bronie VS są tylko na złotym. Przypadek? Nie sądzę!
Mam nadzieje ze zrobia refunda pancerza na haraserze po takich zamianach nie oplaca sie z niego korzystac lepiej juz walnac dymem po oczkach i spierd*****
Nerf harrasera był już zapowiadany ostatnio – najwidoczniej stopniowo wprowadzają go na testowy. Docelowo mają jeszcze znieść odporność na bronie piechoty (small arms), zwiększyć obrażenia od min (które docelowo nie będą widoczne na termo), zmniejszyć tempo naprawiania i regeneracji turbo. Jeżeli o mnie chodzi, to jestem za – harraser przestanie być bezkarną maszynką do robienia certów za free (prędkość, mobilność, naprawianie w trakcie jazdy, bronie frakcyjne), kierowcy będą musieli zacząć nieco bardziej się bać – w końcu to tylko buggy a nie czołg.
Mogli od poczatku zrobic Harasshera jako woz tylko przeciw piechotny, latwy do zniszczenia z czolgu, i jako pojazd ciezki czyli nie otrzymujacy obrazen od small arms fire. Problem Solved, potem dodali niewiadomo po co frakcyjne bronie do pojazdu NS, to tak jak w Sunderze zamontowac 2x Marudery albo 2x Vulcany a propo sundera dlaczego nie ma na nich Vulcana? czy Enforcerow? pojazd NS tak pojazd NS wiec dlaczego nie where is LOGIC?
@Hideo
Przewiduję overnerf. Wszyscy przesiądą się na halberda bo strach będzie nawet do jakiejkolwiek piechoty podjechać.
Ewentualnie relog i hopsasa do vanguarda.