Nie wiadomo jeszcze kiedy dokładnie uruchomiony zostanie wczesny dostęp do H1Z1, ale developerzy delikatnie zmieniają podejście przy zapełnianiu krajobrazu gry.

Na podstawie tego co zaobserwowała ekipa H1Z1 w trakcie różnego rodzaju streamów z gry postanowiono dodać drogi poboczne, tak aby odciągnąć graczy od dróg głównych.

Jedną z rzeczy, którą zauważyliśmy kiedy ludzie grali na różnego rodzaju imprezach, to fakt, że nikt nie lubił się zapuszczać w dzikie rejony mapy. Ludzie mieli tendencje do trzymania się blisko dróg i podążania nimi w jedna i druga stronę.

To co teraz próbujemy zrobić, to dodać trochę odgałęzień od dróg głównych, które pozwolą oddalić się od centrum mapy. Czasami ludzie potrzebują lekkiego zachęcenia…

Adam Clegg zamieścił kilka fotek właśnie związanych ze zmianami, które mają zachęcić graczy do zwiedzania mapy. Pamiętajcie, że sa to fotki z edytora SOE, a więc bez zieleni, nieba i innych efektów.

Poprzedni artykułWygładzanie, drgania i inne techniczne sprawy
Następny artykułFireFall jest naprawdę F2P…
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Rajen

Zdjęcia z edytora(bez cieni, efektów, zaawansowanego oświetlenia itd.) a ja już czuję ten klimat 😀 Nie mogę się doczekać aby w to zagrać!

balrogos

1 slysz eja sie drogi nie trzymam ide najkrotsza droga, zawsze mozna sie skampic w krzakach.

balrogos

A kiedy ten Early Access?