Chyba nikt już nie pamięta, że zanim Higby odszedł z DayBreak Games, na serwer testowy PlanetSide 2 trafiły pierwsze zmiany związane z broniami dla MBT i Harasserów:

  • Enforcer dostał szybsze tempo strzałów i ciągłe przeładowywanie (po każdym wystrzale)
  • Maruder dostał salwę 2-strzałów, a co za tym idzie RPM zwiększone o jakieś 100%,  oraz zwiększony magazynek
  • Saron i PPA mają zredukowany szczytowy CoF oraz jego wzrost.

Oprócz tego Higby rozważał:

  • zbuffowanie punktów życia dla czołgów zachowując te same statystyki obrażeń, naprawy i odporności:
    • 20-30% dla frakcyjnych MBT,
    • 30-40% dla lightining;
  • wprowadzenie zmiany dotyczącej efektywnego zasięgu na wieżyczkach AV MANA oraz Raven, Fractures i Vortex na 200m,
  • zmiany we frakcyjnych broniach dla pasażerów MBT, tak aby miały one unikalne cechy.

 

Co się stało z tymi planami?

Wygląda na to, że wraz z odejściem Higbiego plany te uległy zmianie. Zgodnie z tym co napisał RadarX na Reddit uruchomienie PlanetSide 2 na PS4 jest absolutnym priorytetem, a dopiero po tym developerzy wrócą do rzeczy, które były już omawiane z graczami.

Nic co było dyskutowane w przeszłości nie jest przekreślone, ale nie ukrywamy, że RoadMap została zresetowana.

To już nie pierwszy raz, kiedy ekipa PlanetSide 2 dyskutuje o jakiś zmianach, a nawet część wprowadza (np.: surowce) i odkłada dokończenie zmian na nieokreślona przyszłość.

Oby do premiery PlanetSide 2 na PS4 – może wtedy się poprawi.

Poprzedni artykułCzasami i /facepalm nie wystarcza…
Następny artykułZmiany w opłacaniu za działki w Landmark
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Slimaczek

Smuteczek :<