Chyba nikt już nie pamięta, że zanim Higby odszedł z DayBreak Games, na serwer testowy PlanetSide 2 trafiły pierwsze zmiany związane z broniami dla MBT i Harasserów:
- Enforcer dostał szybsze tempo strzałów i ciągłe przeładowywanie (po każdym wystrzale)
- Maruder dostał salwę 2-strzałów, a co za tym idzie RPM zwiększone o jakieś 100%, oraz zwiększony magazynek
- Saron i PPA mają zredukowany szczytowy CoF oraz jego wzrost.
Oprócz tego Higby rozważał:
- zbuffowanie punktów życia dla czołgów zachowując te same statystyki obrażeń, naprawy i odporności:
- 20-30% dla frakcyjnych MBT,
- 30-40% dla lightining;
- wprowadzenie zmiany dotyczącej efektywnego zasięgu na wieżyczkach AV MANA oraz Raven, Fractures i Vortex na 200m,
- zmiany we frakcyjnych broniach dla pasażerów MBT, tak aby miały one unikalne cechy.
Co się stało z tymi planami?
Wygląda na to, że wraz z odejściem Higbiego plany te uległy zmianie. Zgodnie z tym co napisał RadarX na Reddit uruchomienie PlanetSide 2 na PS4 jest absolutnym priorytetem, a dopiero po tym developerzy wrócą do rzeczy, które były już omawiane z graczami.
Nic co było dyskutowane w przeszłości nie jest przekreślone, ale nie ukrywamy, że RoadMap została zresetowana.
To już nie pierwszy raz, kiedy ekipa PlanetSide 2 dyskutuje o jakiś zmianach, a nawet część wprowadza (np.: surowce) i odkłada dokończenie zmian na nieokreślona przyszłość.
Oby do premiery PlanetSide 2 na PS4 – może wtedy się poprawi.
Smuteczek :<