Chris Wynn, producent wykonawczy obu tytułów H1Z1, zamieścił na oficjalnej stronie gry list producenta, w którym wyjaśnia, czego mogą spodziewać się fani tych gier.
Niestety, w liście tym nie ujawniono niczego, co nie byłoby powiedziane w czasie ostatnich streamów poświęconych Just Survive i King of The Kill.
Witam wszystkich i dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie poniższych informacji. Wiem, że wielu z Was spędza wiele godzin w H1Z1 i w imieniu twórców serdecznie dziękuję. Jesteśmy w fazie przegrupowywanie ekipy, więc Wasze zaangażowanie jest bardzo cenione.
Chciałbym rozpocząć cotygodniowe informowanie Was o tym, nad czym pracuje zespół i przedstawić najważniejsze rzeczy. Postaram się zamieszczać taki list co tydzień w piątek, no chyba, że będę poza biurem.
Poprawki, które trafia do obu gier
Zwiększamy nasze prace nad uprzyjemnieniem gry i koncentrujemy się na naprawie wielu długotrwałych błędów. Oto niektóre z poprawek, które naprawiliśmy:
- Kaski są teraz takie same, nie ma różnicy pomiędzy kaskami motocyklowymi, a hełmami wojskowymi – oba będą zachowywać się tak samo.
- Widok z kamery będzie teraz o wiele lepszy gdy postać patrzy w dół i w górę.
- Strzelba została naprawiona i zbalansowana. Nie powinniście już zobaczyć zaginionych kul.
- Koniec ze spamowaniem leżenie/ wstawanie. Dodano animację wstawania.
- Prawdziwe modele 3d w świecie – koniec z zastanawianiem się czy to plecak taktyczny, czy też zwykły. To co widzicie jest tym, co dostajecie.
- Dodano wskaźnik trafień do celownika abyście wiedzieli kiedy trafiliście przeciwnika.
- Serwery AU powinny mieć krótszy czas oczekiwania.
Aktualne plany dla Just Survive
Ekipa Just Survive pracuje nad wprowadzeniem nowych rodzajów zombie (3 zupełnie nowe zombie) oraz ulepszeniem AI. Ponadto zombie będą w stanie użyć pełną garderobę dostępna w grze, więc będzie jeszcze większa różnorodność. Nie mamy jeszcze na to terminu, ale pracujemy nad uruchomieniem kilku serwerów na których zostaną wprowadzone restrykcje w budowie baz na zaludnionych obszarach – chcemy zobaczyć jak to zadziała i czy naprawi problemy związane z budową baz.
Ekipa Just Survive skupiła się na naprawie błędów – czytałem wiele postów na Reddit i w innych miejscach, o poprawie jakości rozgrywki, więc jesli pisaliście o jakiś błędach to na pewno dodałem je do naszych planów.
Aktualny plan dla King of the Kill
Dla KotK mamy prototyp nowego trybu, który zostanie wprowadzony na nasz serwer testowy już za kilka tygodni. Większość prac skupionych jest na poprawie rozgrywki i naprawie błędów. Zwracamy uwagę na to co mówicie i naprawa błędów będzie naszym priorytetem.
Planowana aktualizacja
Wstępnie: 9 marzec
Zgodnie z zapowiedzią podczas streamów, najnowsza aktualizacja, w tym nowe rodzaje zombie, miały trafić na serwer testowy już w miniony piątek, niestety z powodu błędów zostało to opóźnione.
Co myślicie o tych planach? Czym według Was w pierwszej kolejności powinny zająć się ekipy H1Z1?
Optymalizacja, nowy silnik i NOWY antyCheat 🙂
a BattlEye ci nie odpowiada? 🙂