Kilka dni temu na stronie głównej H1Z1: King of the Kill pojawił się list producenta tej gry – Chrisa Wynna, w którym to omówiono pokrótce nad czym pracuje obecnie ekipa tej gry.

Nie będę przytaczać całego listu, gdyż w spora część poświęcona jest pozytywnym opiniom graczy na temat ostatniej aktualizacji, w której to zmieniono kilka aspektów rozgrywki w tym właściwości pojazdów. Oczywiście, jak to zazwyczaj bywa, wraz z tą aktualizacją do gry trafiła spora ilość błędów, ale część z nich została już naprawiona, a kolejne poprawione zostaną w tym tygodniu.

Najważniejsza wiadomość jest jednak taka, że zeszłotygodniowa aktualizacja tej gry była ostatnią na jakiś czas tak dużą aktualizacją. Najbliższe kilka tygodni ekipa H1Z1: King of the Kill poświęci na naprawdę błędów, dopracowanie rozgrywki oraz optymalizację tej gry.

No więc, nad czym prócz poprawek i optymalizacji pracuje jeszcze ekipa H1Z1: King of the Kill? Oto krótka lista:

  • Nowa mapa

Celem devsów jest stworzenie mapy, która jest bardziej zrównoważona i przeznaczona na intensywne rozgrywki. Oznacza to, że łup rozłożony będzie bardziej równomiernie – brak tzw. „złych miejsc lądowania”, a do tego nowe efekty wizualne i oświetlenie dostarczą bogatszych wrażeń. Nowa mapa ponownie trafi na serwer testowy za kilka tygodni, więc gracze będą mogli sprawdzić wprowadzone zmiany.

h1z1-z2-kosciol-3

  • Punktacja

Natychmiastowa informacja związana z osiągnięciami gracza jest bardzo ważna i dlatego też devsi pracują nad dodaniem tej funkcji do gry, tak aby jeszcze bardziej podkreślić konkurencyjny charakter H1Z1: King of the Kill. Jedną z rzeczy, która zostanie wprowadzona jest nowy system punktacji, gdzie punkty naliczane będą za pozycje oraz liczbę zabitych graczy.

  • Nowy interfejs użytkownika

Trwają prace nad zupełnie nowym interfejsem użytkownika, który pozwoli na łatwiejszą personalizacje wyglądu postaci oraz dostęp do gry. Od dłuższego czasy devsi obserwowali sposób w jaki grają użytkownicy H1z1: King of the Kill  oraz wsłuchiwali się w opinie na temat interfejsu i mimo, że obecny interfejs nie jest zły, to korzystanie z niego nie jest też do końca przyjemne. Obecny interfejs został wyrzucony i ekipa H1Z1 przebudowuje go w sposób bardziej przystępny dla graczy King of the Kill.

  • Integracja z Twitch.tv

Ekipa H1Z1: King of the Kill chce aby rozgrywki były wspólnym doświadczeniem dla zdolnych graczy, czy też dla widzów. Z racji tego, że w biurze cały czas jest włączony wielki monitor na którym devsi oglądają mecze z King of the Kill, to stwierdzili, że dobrym pomysłem jest zintegrowanie Twitch.tv bezpośrednio do gry. Dzięki temu streamerzy będą mogli zapraszać swoich subskrybentów oraz widzów do wspólnych meczy. A osoby, które wolą oglądać rozgrywki, będą miały stały dostęp do całej rzeszy streamerów bazując na statystykach oraz aktywności w grze.

H1Z1-kotk-ads

No i co myślicie o tych priorytetach dla ekipy H1Z1: King of the Kill?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  A jeśli jesteście fanami surviali, to zapraszam do poczytania o tych, o których pisałam 🙂

Poprzedni artykułPierwszy film prezentujący rozgrywkę w Dogma: Eternal Night
Następny artykułGamescom – Dual Universe będzie prawdziwym MMO