Już dzisiaj wieczorem na serwery H1Z1: King of the Kill wprowadzone zostaną kolejne zmiany. Mogliście o nich poczytać kilka dni temu, kiedy trafiły na serwer testowy, a teraz nadszedł dzień, kiedy udostępnione zostaną na serwerach Live.

Serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostaną o godzinie 20:00 czasu polskiego, na około 4 godziny. W tym czasie będziecie mogli pograć na serwerach testowych.

Oto jakich zmian możecie się spodziewać.

Balans broni

  • Usunięto mechanikę CoF podczas celowania – więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj;
  • Pionowy odrzut z poziomym odchyleniem dodany został do wszystkich broni;
  • Zwiększono opad pocisków dla wszystkich broni (z wyjątkiem strzelby i łuków);
  • Hellfire 4-6:
    • Zwiększono obrażenia na pocisk o 16%
      • Oznacza to, że z pancerzem potrzeba nie 7, ale 6 pocisków by zabić;
      • Z kaskiem potrzeba 3 trafień w głowę, a bez kasku tylko 2;
    • Delikatnie zmniejszono szybkostrzelność;
    • Zmniejszono ilość amunicji w magazynku z 30 na 24;
  • Zmniejszono masę granatu dymnego ze 100 na 50;
  • Kusza nie kołysze się podczas celowania.

Zmiany w rozgrywce

  • Dodano kolizję pomiędzy modelami graczy, zarówno w drużynie, jak i pomiędzy wrogami;
  • Nowy system dystrybucji łupów:
    • Dodano nowy system, który sprawia, że dystrybucja łupów jest znacznie bardziej spójna;
    • Ogólna ilość łupów została zwiększona;
  • Zmieniono kucanie;
    • Kucanie powinno być szybsze niż dotychczas;
    • Dodano system zmęczenia podczas kucania, który zwiększy czas potrzebny na wstanie z każdym kolejnym kucaniem i wstawaniem;
    • Spamowanie kucania-wstawania spowoduje docelowo tymczasowe zablokowanie postaci w stanie kucania
  • Pasażerowi pojazdów mogą teraz psuć i tworzyć przedmioty podczas jazdy;
  • Pojazdy nie pojawiają się już z domyślnym paliwem w kanistrze możliwym do podniesienia, ale z pełnym zbiornikiem;
  • Bio-paliwo możliwe do podniesienie pojawiać się będzie na stacjach paliwowych oraz w zrzutach (mapa);
  • Podczas używania kamery widza, gracze będą widzieć teraz wskaźniki trafień;
  • Jeśli macie aktywne leczenie z apteczki (First Aid Kit) i użyjecie kolejnej, czas leczenia zostanie maksymalnie wydłużony – zmiana ta powinna wyeliminować przypadki marnotrawienia apteczek;
  • Drzwi powinny otwierać się zawsze w kierunku OD gracza, który je otworzył;
  • Można przybliżyć mapę za pomocą kółka myszki;
  • Gracze nie pojawiają się w świecie z woreczkiem przy paski, a zamiast tego maja od razu domyślnie 100 pojemności w ekwipunku. Pojemność torby przy pasie (waist pack) została zmniejszona z 300 na 200. Rezultatem tych zmian jest to, że posiadając Military Backpack oraz Waits Pack, gracze nadal mają taką samą pojemność ekwipunku, jak przed zmianami;
  • Wybuchające pojazdy zadają obrażenia innym pojazdom znajdującym się w ich pobliżu;

Nowa skrzynka

 

Nowa Potyczka – Swagnum Opus

 

 

  • Wszyscy gracze pojawiają się w świecie z bronią Swagnum, bardzo potężną bronią boczną, która jednym strzałem (nawet w pancerzu) zabija przeciwnika;
  • Każdy gracz zaczyna tylko z jednym (1) pociskiem!
  • Więcej pocisków można zdobyć ze zrzutów samolotowych, których ilość została znacznie zwiększona, a dodatkowo oznaczają je złote słupy światła;
  • W każdym zrzucie można znaleźć maksymalnie 6 naboi i żadnych innych łupów;
  • Pociski można także zdobyć z ciał zabitych graczy;
  • Zabójstwa dokonane Swagnum wystrzelą specjalne złote fajerwerki;
  • Jedyna inna broń, jaką będzie można znaleźć na mapie będzie Kusza, ale jej amunicją będą strzały z fajerwerkami;
    • Strzały te uruchomia malutkie fajerwerki, kiedy uderzą w cel, albo też wybuchną w powietrzu jeśli w nic nie uderzą;
    • Długi czas przeładowywania i niska wydajność powodują, że jest to raczej broń zapasowa podczas gdy gracz oszczędza amunicję Swagnum;
  • Jedyne pojazdy pojawiające się na mapie to ATV;
  • Pierścień gazowy ograniczający pole rozgrywki, zmniejsza się bardziej agresywnie niż zwykle;
  • Każda śmierć w tym trybie spowoduje wystrzał fajerwerków z ciała upadłego;
  • Czas meczu: zachód słońca.

 

Tablice rankingowe w Fort Destiny

Ponownie dodano tablice rankingowe, które wyświetlają 20 najlepszych wyników w konkretnych kategoriach, a także informują o miejscu zajmowanym przez gracza:

  • Ilość dziennych zabójstw;
  • Ilość dziennych wygranych;
  • Ilość zabójstw w miesiącu;
  • Ilość wygranych w miesiącu;
  • Ilość tygodniowych zabójstw;
  • Ilość tygodniowych wygranych;
  • Długoterminowe zabójstwa;
  • Długoterminowe wygrane.

Uwagi:

  • Tablice te obecnie działają tylko w trybie Solo;
  • Wyniki nie aktualizują się na bieżąco;
  • Może być opóźnienie w pojawiających się statystykach.

Poprawki

  • Dalsza optymalizacja poprawiająca FPS;
  • Kamera nie będzie się trząść podczas jednoczesnego skoku i celowania kuszą;
  • Stanie na pojeździe nie spowoduje już, że postać opuszczająca pojazd pojawi się w oddaleniu;
  • Naprawiono wiele błędów na mapie;
  • Martwe ciała nie maja już kolizji;
  • Naprawiono efekty dźwiękowe SMG;
  • Szybkość poruszania nie jest już nieprawidłowo zmniejszana po wyjściu z pojazdu z granatem w ręce;
  • Drużyna jednocześnie opuszczająca pojazd pojawi się obok niego;
  • Kropka celownicza nie powinna się już blokować w miejscu podczas celowania łukiem;
  • Przedmioty w ekwipunku nie będą zmieniać pozycji podczas podnoszenia łupu;
  • Przybliżenie mapy podczas gdy gra jest odpalona w oknie, nie powoduje już problemów podczas przełączenia na tryb pełnoekranowy.

Podekscytowani tymi zmianami? Zagracie w nowy Skirmish?

Zapowiedziano nowe bronie do H1Z1: King of the Kill

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?