Mimo wcześniejszych zapowiedzi, studio Aeria Games zdecydowało się nie ogłaszać w najbliższym czasie harmonogramu beta testów BLESS, a to dlatego, że projekt ten okazał się większy, niż pierwotnie zakładano.

Więcej o BLESS

Niestety, nie mogliśmy dojść do porozumienia z końcowymi datami rozpoczęcia, jak i kolejnymi etapami zamkniętych beta testów BLESS oraz otwartych, a to dlatego iż projekt ten okazał się większy niż zakładano i gra potrzebuje kilku poprawek aby móc zaistnieć na rynku zachodnim.

My, jako Aeria Games chcemy dostarczyć Wam najlepsza możliwą wersję BLESS. Gra ma świetna fabułę, solidną rozgrywkę i duży potencjał, aby stać się zrównoważonym i długo istniejącym MMO na rynku zachodnim. Aby tak się stało, musimy jednak dostarczyć projekt bardziej dopracowany i kompletny. Ciągle dyskutujemy o tym jakie zmiany są potrzebne i co musi zostać zrobione, zanim wprowadzimy ta grę na rynek zachodni. Oto kilka rzeczy, nad którymi będzie pracować studio Neowiz:

  • Wydajność gry: Neowiz Studio wkłada obecnie najwięcej wysiłku i planowania aby poprawić wydajność gry w największych walkahc takich jak Oblężenia Zamków, Wojnę o Stolicę, Rajdy, itd.
  • System walki: Jak wiele osób wie, system walki już teraz nie jest aż tak czuły, a tryb „action combat” nie jest na równi z innymi grami nowej generacji. Neowiz będzie pracować nad poprawą obu systemów walki (tab i akcja), tak aby stały się one lepszym doświadczeniem dla graczy.

Wygląda na to, że poczekamy na BLESS co najmniej do drugiej połowy 2017 roku. No cóż, zostało nam patrzyć z zazdrością na wersję rosyjską…