Wydaje mi się, że walki w Biolabach w PlanetSide 2 są niczym angielskie Marmite – albo się je kocha, albo nienawidzi. Wielu graczy wielokrotnie już wyrażało negatywną opinię na temat tych struktur.

Nie myślcie jednak, że devsi nie słyszeli tych narzekań, lub też tak jak RadarX – jednym uchem wpuszczali, a drugim wypuszczali. Wygląda na to, że narzekania te w końcu trafiły na podatny grunt i jest szansa, że struktury te w końcu zostaną zmienione.

Być może już niedługo Ikanam Biolab będzie wyglądać w ten sposób:

20160902_ps2_nowy-biolab-1

Biolab pokazany na powyższym obrazku, jest na razie prototypem i planem jest aby za kilka tygodni wprowadzić ten model na serwer testowy. Celem jest ustalenie, czy koncepcja ta może stać się realną opcją dla serwerów Live.

Oto jak wyglądać ma część podziemna:

20160902_ps2_nowy-biolab-2

W planach też jest zmiana dotycząca przepływu walk w rejonie Ikanam Biolab:

20160902_ps2_nowy-biolab-przeplyw-walk

Inne zmiany, jakie mogą wejść wraz z tą nową wersją Biolab:

  • Będzie możliwe budowanie konstrukcji zarówno na strukturze głównej, jak i wokół niej;
  • Struktura ta ma trzy punkty przejęcia, z czego dwa są na zewnątrz i mogą zostać przejęte przez pojazdy, a jeden jest usytuowany pod ziemią;
  • Trzy windy oraz pięć głównych wejść: po jednym obok zewnętrznych punktów przejęcia i trzy w strukturze głównej;
  • Efektywność HIVE dla regionu będzie ustawiona dla przeciwnych frakcji na 100% lub więcej;
  • Bonusy z posiadania Biolab pozostają bez zmian;
  • Nie ma miejsc odradzania – trzeba będzie postawić sunderery lub konstrukcje;

Devsi PlanetSide 2 mają nadzieję, że wprowadzenie tego typu Biolabów może znacznie poprawić wydajność w okolicy tych struktur.

Co o tym myślcie? Wolicie dotychczasową konstrukcję Biolabów, czy też nowa bardziej się Wam podoba?