Wydaje mi się, że walki w Biolabach w PlanetSide 2 są niczym angielskie Marmite – albo się je kocha, albo nienawidzi. Wielu graczy wielokrotnie już wyrażało negatywną opinię na temat tych struktur.

Nie myślcie jednak, że devsi nie słyszeli tych narzekań, lub też tak jak RadarX – jednym uchem wpuszczali, a drugim wypuszczali. Wygląda na to, że narzekania te w końcu trafiły na podatny grunt i jest szansa, że struktury te w końcu zostaną zmienione.

Być może już niedługo Ikanam Biolab będzie wyglądać w ten sposób:

20160902_ps2_nowy-biolab-1

Biolab pokazany na powyższym obrazku, jest na razie prototypem i planem jest aby za kilka tygodni wprowadzić ten model na serwer testowy. Celem jest ustalenie, czy koncepcja ta może stać się realną opcją dla serwerów Live.

Oto jak wyglądać ma część podziemna:

20160902_ps2_nowy-biolab-2

W planach też jest zmiana dotycząca przepływu walk w rejonie Ikanam Biolab:

20160902_ps2_nowy-biolab-przeplyw-walk

Inne zmiany, jakie mogą wejść wraz z tą nową wersją Biolab:

  • Będzie możliwe budowanie konstrukcji zarówno na strukturze głównej, jak i wokół niej;
  • Struktura ta ma trzy punkty przejęcia, z czego dwa są na zewnątrz i mogą zostać przejęte przez pojazdy, a jeden jest usytuowany pod ziemią;
  • Trzy windy oraz pięć głównych wejść: po jednym obok zewnętrznych punktów przejęcia i trzy w strukturze głównej;
  • Efektywność HIVE dla regionu będzie ustawiona dla przeciwnych frakcji na 100% lub więcej;
  • Bonusy z posiadania Biolab pozostają bez zmian;
  • Nie ma miejsc odradzania – trzeba będzie postawić sunderery lub konstrukcje;

Devsi PlanetSide 2 mają nadzieję, że wprowadzenie tego typu Biolabów może znacznie poprawić wydajność w okolicy tych struktur.

Co o tym myślcie? Wolicie dotychczasową konstrukcję Biolabów, czy też nowa bardziej się Wam podoba?

7 KOMENTARZE

  1. skoro 2 punkty mają być na zewnątrz, to nie trzeba będzie wcale wchodzić do środka, żeby przejąć placówkę, czyli biolab straci swoje właściwości jako placówka do walk piechoty (i maxów ofc 😉 )

  2. Dla mnie mogliby BioLaby zmienić w placówki 6-punktowe, 3 w starej części (kopuła) oraz 3 w podziemiach, ustawionych pod wyjazdami dla pojazdów.

  3. Mam nadzieję, że nie wprowadzą tego w obecnej formie. Podziemny Biolab, który można przejąć bez wchodzenia do niego to kpina. Przecież zawsze można zrobić jeszcze drugi poziom.
    Jedną z lepszych baz pod takim względem jest moim zdaniem Subterranean Nanite Analysis, na północ od Xelas Bio Lab na Amerishu. Co prawda ciężko tam wejść, a jak się już wejdzie to ciężko zostać wybitym… no ale plan na baze został spełniony – trzeba wejść w podziemia, żeby ją przejąć.

  4. Dobry pomysł, jeszcze tylko duża ilość Cortium do okoła (same 35 hehe) i można budować porządne bazy na górze Biolab,

  5. Coś mi się nie podoba to. Obecny bio-lab ma przynajmniej charakterystyczny design. Jedyny problem to tak na prawdę te dwa ciasne wejścia.
    Może wystarczyłoby je poszerzyć dwukrotnie/trzykrotnie (i zablokować różnymi rzeczami, żeby samoloty nie wleciały do środka)

    Inną fajną rzeczą odnośnie bio-laba było to, że w środku posiadał trochę otwartej przestrzeni, dającej możliwość walki na dłuższym dystansie. Zaprezentowany projekt posiada wyłącznie ciasne korytarze, w jakiś sposób zbytnio przypominające mi Subterranean Nanite Analysis.

    No a ta zmiana w przepływie walk na mapie, to już naprawdę źle przekombinowana. Wystarczy wtedy zając słabszą mini bazę i przeciwnik/nasi nie mogą już przenosić się do bio-laba żeby go bronić. Co prawda osobiście nie przepadam za skakaniem po całym kontynencie, ponieważ anuluje to sens logistyki w grze. Ale wtedy należałoby zmienić sam system a nie przepływ walki.

  6. Jakiś taki niski ten biolab. Nie mówię, żeby od razu robić z niego katedrę w gotyckim stylu, ale dach lub kopuła mogłyby być. Przecież jak śnieg spadnie to się to wszystko zawali:)

Comments are closed.