Oto nastał dzień kolejnej aktualizacji w PlanetSide 2! Dzisiaj, o godzinie 15-tej czasu polskiego, serwery tej gry zostaną wyłączone na około 2 godzinki, a po ich włączeniu czekać będzie na Was wiele zmian 🙂
Nowy gracz
W celu zmniejszenie bariery początkowej związanej z różnicą w sprzęcie początkującego gracza, wprowadzono wiele zmian związanych z domyślnym wyposażeniem, balansem broni oraz lepszym skalowaniem umiejętności.
- Bronie startowe
- Podstawowe bronie startowe, prócz snajperek, mają teraz dostęp do darmowego celownika 1x;
- Karabiny startowe (TRAC-5, Mercenary, Solstice) maja teraz celownik laserowy odblokowany i domyślnie wyposażony;
- Startowe karabiny szturmowe (T1 Cycler, Gauss Rifle, Pulsar) mają teraz odblokowany i domyślnie wyposażony uchwyt przedni;
- Startowe LMG (T9 CARV, Gauss SAW, Orion) mają teraz odblokowany i domyślnie wyposażony uchwyt przedni;
- Startowe strzelby (Barrage, Mauler, Thanatos) maja teraz domyślnie odblokowany i wyposażony powiększony magazynek.
- Pół-automatyczne karabiny snajperskie
- Iron Sights Recoil Recovery Rate zmieniono z 6 na 10;
- Dodano nowy załącznik „Ballistics Computer” dla 99SV, Gauss SPR oraz Spectre, który wyeliminuje kołysanie;
- Ballistics Computer jest domyślnie odblokowany i wyposażony na 99SV i Spectre;
- Inne
- Kołysanie zostały usunięte z wszystkich, poza snajperkami, celowników 6x;
- Bronie na pojazdach: wszystkie mają domyślnie odblokowane i wyposażone celowniki 1,25x.
Nowe przedmioty
- Moduł Chameleon dla Infiltratora
- Neutralizuje blask tarczy podczas otrzymywania obrażeń w czasie gdy infiltrator jest zakamuflowany.
- Nano-Regen Capacitor (Combat Medic)
- Zwiększa szybkośc ładowania Nano-Regen Device (leczałki) o 20%;
- Flight Suit (Light Assault)
- Zwiększa pojemność paliwa w plecaku odrzutowym o 10/13/16/20%
- Auxiliary Shield (Utility slot)
- Pasywnie zwiększa punkty życia tarczy o 50;
- Aby utrzymać odpowiednią śmiertelność, te bronie zostały skorygowane uwzględniając to urządzenie:
- Lumine Edge, Ripper oraz Carver aktywowane obrażenie z 1000 na 1050;
- Titan-150 HE i Supernova VPC pośrednie maksymalne obrażenie z 1000 na 1050;
- Proximity Mine i Bouncing Betty pośrednie maksymalne obrażenie z 1000 na 1050;
- Blackhand min obrażenia z 250 na 275;
Zmiany w umiejętnościach
- Nazwa Regeneration Field zmieniona na Shield recharging Field;
- Triage
- Ranga 1 została odblokowana domyślnie;
- Leczenie wraz z upływam czasu zmienione z 2/4/7/10/14 na 10/15/20/25/30 punktów życia na sekundę;
- Nano-Regen Device
- Skorygowano skalowanie umiejętności, co sprawia, że będzie ona bardziej skuteczna;
- Ujednolicono pojemność energetyczną dla wszystkich poziomów;
- Linia certyfikacji przyspiesza szybkość odświeżania o 8/11/14/17/20%, korzyść z maksymalnej rangi nie została zmieniona;
- Jump Jets
- Zmieniono nazwę na Skirmisher Jump Jets
- Skorygowano skalowanie umiejętności, co sprawia, że niższe rangi będą bardziej skuteczne;
- Linia certyfikacji zwiększa paliwo oraz szybkość odświeżania o 8/11/14/17/20%, korzyść z maksymalnej rangi nie została zmieniona.
- Drifter Jump Jets
- Szybkość odświeżania ujednolicona dla wszystkich poziomów;
- Czas lotu na randze I zmieniono z 7 na 15 sek
- Certyfikacja zwiększa czas lotu o 0/4/7/11/15 sekund;
- Nieco zmniejszono opad spowodowany ruchem w bok.
- Nano-Armor Cloak
- Nie powstrzymuje błysku tarczy w czasie otrzymywania obrażeń (sunkcja ta została przeniesiona do modułu Chameleon);
- Pasywnie zwiększą ilość punktów życia tarczy o 100;
- Nanite Autor Repair dla Scythe, Reaver i Mosquito
- Opóźnienie regeneracji obniżone do 8 sek z 12;
- Inżynierowie pilotujący te mysliwce będą w stanie uruchomić regenerację pojazdu odpowiednią do poziomu I Nanite Auto-repair System ale z 12 sekundowym opóźnieniem;
Ekwipunek startowy
Stworzono wiele konfiguracji i jeden kombinezon (suit) na max poziomie dano każdej klasie
- Infiltrator
- LONG RANGE SNIPER
- Primary: domyślny karabin snajperski
- Suit: Chameleon Module
- Tool: Recon Detect Device
- Ability: Hunter Cloak
- Utility: Auxiliary Shield
- SPEC-OPS HACKER
- Primary: domyślny karabin snajperski (niedostępny w Stalker Cloak)
- Suit: Chameleon Module
- Tool: Motion Spotter
- Ability: Stalker Cloak
- Utility: Auxiliary Shield
- LONG RANGE SNIPER
- Light Assault
- ROOFTOP SKIRMISHER
- Primary: domyslny karabin
- Suit: Advanced Shield Capacitor
- Tool: Rocklet Rifle
- Ability: Skirmisher Jump Jets
- Utility: Auxiliary Shield
- CLOSE-RANGE AMBUSHER
- Primary: domyślna strzelba
- Suit: Ammunition Belt
- Tool: Rocklet Rifle
- Ability: Skirmisher Jump Jets
- Utility: Auxiliary Shield
- ROOFTOP SKIRMISHER
- Combat Medic
- MID-RANGE SUPPORT
- Primary: domyślny karabin szturmowy
- Suit: Surgeon’s Kit
- Tool: Medical Applicator
- Ability: Nano-Regen Device
- Utility: Auxiliary Shield
- CLOSE-RANGE DEFENDER
- Primary: domyślna strzelba
- Suit: Nanoweave Armor
- Tool: Medical Applicator
- Ability: Nano-Regen Device
- Utility: Auxiliary Shield
- MID-RANGE SUPPORT
- Engineer
- REPAIR & RESUPPLY
- Primary: domyślny karabin
- Suit: Flak Armor
- Tool: Nano-Armor Kit
- Ability: AI MANA Turret
- Utility: Auxiliary Shield
- CLOSE-RANGE DEFENDER
- Primary: domyślna strzelba
- Suit: Advanced Shield Capacitor
- Tool: Nano-Armor Kit
- Ability: AI MANA Turret
- Utility: Auxiliary Shield
- REPAIR & RESUPPLY
- Heavy Assault
- FRONT-LINE FIGHTER
- Primary: Default LMG
- Suit: Nanoweave Armor
- Ability: NMG
- Tool: domyślna wyrzutnia
- Utility: Auxiliary Shield
- ANTI-VEHICLE
- Primary: Default LMG
- Suit: Munitions Pouch
- Ability: NMG
- Tool: domyślna wyrzutnia
- Utility: Auxiliary Shield
- FRONT-LINE FIGHTER
INNE ZMIANY I DODATKI
- Dodano wiele elementów Player Studio;
- kolejne będą dodawane w trakcie miesiąca;
- Zwiększono wydajność klienta gry i serwerów;
- Dodano ulepszony wybór kamuflażu;
- Zmniejszono czas przejmowania dużych placówek do 15 min z 21 min przy 2/3 punktach przejętych oraz do 5 min, zamiast 7 min, gdy wszystkie punkty są przejęte;
- Zwiększono obszar zakazu budowania wokoło Tawrich Tech plant;
- Dyrektywa „dołącz do outfitu” nie będzie automatycznie umieszczana w śledzonych dyrektywach;
- Zmieniono notyfikacje dla doświadczonych graczy dotyczącą Koltyr;
- Black Plasma Camo może być teraz używane normalnie;
- Zmieniono priorytetowy spawn na głównej mapie na ten z quick deploy;
- Podwieszane granatniki dymne mają unikatowy dźwięk;
- Zmniejszono masę paczek z amunicją;
- Zmieniono skuteczność HIVE w regionach;
- Mineral Radar jest teraz pasywny dla ANT
- Każdy gracz otrzymuje 1 poziom;
- Certyfikacje za wszystkie poziomy zostały zwrócone i muszą zostać zakupione ponownie;
- Pociski dual photon powinny być widoczne nawet na najniższych ustawieniach graficznych;
- Wszystkie rangi Medical Aplicator przywracają do życia z 100% zdrowia (nie dotyczy MAXów);
- Usunięto zakłócenia, gdy przebywa się blisko konstrukcji z osłonami;
- Punkty Victory za terytorium są przyznawane już od 15% terytorium. To oznacza, że każda frakcja zaczyna z 5-6 punktami;
- Punkty potrzebne by zamknąć kontynent zwiększone z 15 do 20;
- Dodano Widowmaker decal;
- Dodano specyficzne zawołania podczas spotowania Flash, Liberator i Valkyria;
- Obniżono animacje trzymania konstrukcji podczas budowy dla lepszej widoczność;
- Dodano światło na szczycie silosa Cortium, które wskazuje jego moc;
- Dodano lekkie opóźnienie do namierzania dla wyrzutni G2A i G2G;
- Flash może odblokować Gate Shield Diffusor.
Zmiany w broniach białych:
- Standardowy nóż – tryb wyciągnięcia:
- czas między atakami zmniejszony z 500ms do 400ms
- blokada z powodu sprintu zmniejszona z 300 do 250 ms
- blokada używania zdolności(???) zmniejszona z 500ms do 300ms
- czas życia „pocisku” z 0.1s do 0.12s
- obszar kolizji „pocisku” zwiększony z 0.1 do 0.2
- Noże doładowane – tryb szybki ataku:
- Od teraz używa standardowych „cięcia” podczas szybkiego ataku;
- Czas animacji z 625ms do 450ms
- Opóźnienie ataku z 125ms do 0ms
- Obszar detekcji z 5m do 0m
- Blokada z powodu sprintu zmniejszona z 300 do 300 ms
- Blokada używania zdolności zmniejszona z 500ms do 333ms
- Noże doładowane – tryb wyciągnięcia:
- Czas między atakami zwiększony z 500ms do 675ms
- Opóźnienie ataku z 125ms do 75ms
- Czas życia „pocisku” z 0.1s do 0.12s
- Noże doładowane – tryb aktywacji;
- Czas między atakami zwiększony z 500ms do 675ms
- Opóźnienie ataku z 125ms do 75ms
- Czas życia „pocisku” z 0.1s do 0.12s
Zmiany powietrzne:
- Pociski namierzane powietrze-powietrze, certyfikacja zasięgu zwiększona z 10m do 16m na rangę;
- Bezpośrednie obrażenia Coyotów z 100 do 75;
- Coyoty otrzymują zmiany w namierzaniu co pozwoli ich unikać;
- Air Hammer pośrednie obrażenia z 50 do 20;
- Light PPA obrażenia minimalne niebezpośrednie z 1 do 25;
- Light PPA obszar maksymalnych obrażeń zwiększony z 0,75 do 1m;
- Zbiorniki wysoko-pojemnościowe zwiększone z 200% do 220%;
Tekstury
- Jakość tekstur zwiększona na wszystkich poziomach;
- Jakość High ma teraz właściwości Ultra
- Medium ma właściwości High, itd
- Obecne konfiguracje nie są objęte tą zmianą, zmiany te aktywują tylko nowe instalacje i zmiany tych ustawień.
Naprawiono WIELE błędów, w tym:
- Wiele załatanych tekstur w bazach, które nie powinny teraz przepuszczać graczy;
- Naprawiono wiele problemów z kolizjami (niewidzialne ściany);
- Zmniejszono blask Saron HRB by nie oślepiał kierowcy (aż tak bardzo);
- Punkt C na Crown nie będzie pozwalał na budowę koło niego;
- Każdy poziom Repair Tool potrafi teraz dekonstruować miny;
- Domniemany fix na wiecznie dymiące się pojazdy, nawet po naprawie;
- Naprawiono mały problem z lumbifiberem dla ANT;
- i wiele innych.
No to pisać, co sądzicie o tych zmianach 🙂
P.S. Dzięki Rachityn za pomoc w tłumaczeniu 😀
Nudy. Nic ciekawego nie ma w tej łacie
jestem ciekawy tych zmian performancowych. Naprawdę serwery ostatnio zipały i kaszlały strasznie. Medkity nie działały, a tylu graczy-kretów(skaczących i wchodzących w podłogę) dawno nie widziałem.
Dużo fajnych rzeczy. Nie mogę się doczekać aby je zobaczyć
Rewolucji nie ma, ale może za to przyjemny kroczek ewolucji. Dzisiaj się zobaczy
Ok…oto moja recenzja….
Kurcze, niby wszystko fajnie, ale teraz po tym updacie gra mi co chwile crashuje, traci łączność (ping rośnie w nieskończoność). Gdy strzelam z Sarona w Harraserze to również często się to kończy crashem gry. Masakra, poprawiają jedne błędy, a wychodzą kolejne dotąd nieznane.