Prawie pół roku po premierze The Division, studio Massive Entertainment postanowiło naprawić tą grę i wprowadzić wiele zmian. I właśnie te zmiany trafią na serwery Live już w przyszłym tygodniu.

Wszystkie zapowiadane zmiany były od kilku tygodni dostępne dla graczy na serwerze testowym. Nie wiem czy wiecie, ale serwer testowy The Division był pierwszym publicznym serwerem testowym jaki udostępnił Ubisoft – oto jak poważnie myślą devsi o naprawieniu tej gry.

Już 25 października, czyli w najbliższy wtorek, gracze będą mieli możliwość wybrania różnych poziomów dostępnych map, a co za tym idzie, także otrzymania lepszych nagród. Aktualizacja ta ma także poprawić i ulepszyć nagrody z głównych misji, jak i tych które dostaje się po zabiciu bossów.

20160915_the-division-skalowanie

Lista zmian jest olbrzymia i nie starczyłoby mi weekendu aby to wszystko przetłumaczyć, dlatego też zamieszczam poniżej tych kilka najważniejszych:

  • Poziomy świata
    • Poziom I – od 0 do 163 GS
    • Poziom II – od 164 do 182
    • Poziom III – od 183 do 204
    • Poziom  IV – od 205 do 229
  • Ulepszenie interfejsu
    • Dodano możliwość raportowania graczy na PC;
    • Możliwość oznaczania rzeczy w plecaku jako „śmieci”;
    • Możliwość oznaczania rzeczy jako ulubione;
  • Zmiany w rozgrywce
    • Zmniejszono czas zabicia przeciwnika NPC;
    • Ulepszono AI przeciwników;
    • Życie gracza będą się regenerować gdy nie jest w walce;
  • Nagrody
    • Wszyscy przeciwnicy NPC mają szansę na rzucenie najlepszego wyposażenia;
    • Zaktualizowano rzeczy u handlarzy;
    • Dopasowano ceny wyposażenia;
    • Ulepszono nagrody za główne misje;
    • Ulepszono nagrody za Search & Destroy;
  • Świat
    • Powróciły grupy spacerujących przeciwników oraz bossów;
  • Statystyki
    • Usunięto Skill Bonus ze wszystkich setów;
    • Plecak, kabura i nakolanniki mają slot dedykowane modułom wydajności postaci;
    • Sprzęt o punktacji 182 i wyżej będzie mieć stałą wartość bazową statystyk:
      • 182 = 48 Firearms, Stamina, Electronics
      • 204 = 101 Firearms, Stamina, Electronics
      • 229 = 148 Firearms, Stamina, Electronics
    • Balans bonusów i talentów z setów;
  • Umiejętności
    • Zmiany w First Aid, Pulse, Turret, Support Station, Sticky Bomb, Mobile Cover, Seeker Mine, Ballistic Shield, Smart Cover
  • Broń
    • Poziom świata determinuje punktacje broni, która dostaje gracz jako nagrodę;
    • Zmieniono moduły do broni;
    • Zbalansowano talenty na broniach;
    • Ogólny balans.
  • Naprawiono mnóstwo błędów.

Jak widzicie, przyszłotygodniowa aktualizacja The Division, wprowadzi zmiany związane chyba z każdym aspektem tej gry.

Czy dzięki tym zmianom gra ta ma szansę znowu przyciągnąć graczy? Jak myślicie?

The Division wprowadza olbrzymie zmiany w ekwipunku

division_1-2_High-Value-Targets