Zanim zacznę opisywać najnowszy list producenta H1Z1: King of the Kill, to muszę powiedzieć jedno – w ciągu ostatniego roku plany względem tej gry zmieniały się tyle razy, że trudno mi już to zliczyć.
Dlaczego o tym piszę? Bo warto abyście niektóre z poniższych informacji przyjęli z pewną dozą niepewności, po to abyście nie zostali rozczarowani.
No ale do rzeczy.
Chris Wynn, producent wykonawczy obu tytułów H1Z1, opublikował nowy list producenta dotyczący King of the Kill. Możemy w nim przeczytać o ostatniej tajemniczej aktualizacji, która ważyła ponad 5GB, oraz o tym jakie plany mają devsi względem tego tytułu.
Jeśli chodzi o ostatnią, tajemniczą aktualizację H1Z1: King of the Kill, która to miała miejsce w środę, to poprawiła ona rejestracje obrażeń od strony serwera oraz częściową optymalizację, która wymagała aktualizacji plików.
Devsi pamiętają także o graczach z Europy, którzy przez ostatnie kilka tygodni doświadczali wielu problemów. Serwery europejskie zostały ulepszone, ale to nadal nie koniec prac i aby poprawić rozgrywkę, zaplanowano jeszcze kilka innych poprawek w tej kwestii.
No dobrze, to jakie zmiany czekają na Was w H1Z1: King of the Kill do końca 2016 roku?
Listopadowe plany ekipy H1Z1: King of the Kill
SEZONY
W poprzednim liście producenta, Chris Wynn wspominał o planie uruchomienia pierwszego punktowanego i nagradzanego Sezonu już w listopadzie. Niestety, jak możecie przypuszczać, plany te uległy zmianie.
Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kilku zmian. Mamy zamiar uruchomić pre-sezon 2, a to dlatego iż zdecydowaliśmy o zmianie punktacji, tak aby zabicie przeciwnika była bardziej znaczące, a także zmianie progów dla poszczególnych poziomów w rankingu. Chcemy zobaczyć, jak to będzie działać przed rozpoczęciem oficjalnego Sezonu.
Z tego też powodu ekipa H1Z1: King of the Kill zmieniła zdanie odnośnie nagród za Pre-Sezon, który jest obecnie rozrywany. Wszystkie osoby, które wzięły udział w 10 meczach rankingowych i znalazły się na tablicy liderów (leaderboards) otrzymają nagrodę.
Nagrodą za Pre-Sezon 1 będzie skórka na plecak – Tribute Gold Star Backpack. Nagrodą za Pre-Sezon 2 będzie skórka na strzelbę – Tribute Gold Star Shotgun.
Nagrody te otrzymacie automatycznie po zakończeniu sezonu, oczywiście pod warunkiem, że Wasza postać znalazła się na tablicy liderów.
MECZE DRUŻYNOWE
Zgodnie ze słowami producenta gry, osoby preferujące ten rodzaj rozgrywki spodziewać się mogą wiele ulepszeń. Pierwszym z nich jest kamera umożliwiająca graczowi po jego śmierci na podążanie za członkami jego grupy. W przypadku grup 5-cioosobowych będzie można zmieniać osobę, za którą podąża kamera.
Oprócz tego zmieniony został wygląd końcowych ekranów informacyjnych, wliczając w to poprawne wyświetlanie zajętej pozycji.
W przyszłości dwójki i piątki będą mieć swoje własne Sezony wraz z punktacją.
MAPA
Arena zostanie zaktualizowana:
- Naprawione zostaną błędy.
- Usunięte lewitujące przedmioty.
- Naprawione zostanie podnoszenie przedmiotów z niektórych miejsc takich jak półki.
- Dodanych zostanie więcej ATV na obrzeżach mapy.
- Nie będzie można ścinać drzew.
Dodanych zostanie kilka nowych punktów orientacyjnych włączając w to lotnisko – Scott’s Airfield, położone obok Jeziora Rubinowego. Oprócz tego gaśnice będą mieć ciekawą funkcjonalność, która może utrudnić życie Waszym przeciwnikom lub też uratować Wam życie.
Oto jak wygląda nowe lotnisko w H1Z1
CRAFT
Oglądając osoby używające okno do craftu, ekipa H1Z1; King of the Kill podjęła decyzje o wprowadzeniu pewnych poprawek. Już niedługo stanie się on bardziej intuicyjny.
Receptury zostaną uporządkowane w pionie, gdzie na górze znajdować będą się te najczęściej używane przez graczy. Pasek postępu będzie bardziej widoczny i łatwiejszy do odczytania. Oprócz tego dodane zostaną przyciski Craft i Craft Max, co powinno usprawnić wytwarzanie przedmiotów.
TWITCH
Streamerów z pewnością ucieszy kolejna aktualizacja, która doda możliwość zapraszania swoich widzów do meczy grupowych. Informacja o ilości widzów będzie widoczna na ekraie zapraszania. Streamer będzie mieć możliwość sprawdzenia kto subskrybuje kanał, kto go śledzi, itd.
ZAMIANA AIRDROP TICKET
Ekipa H1Z1: King of the Kill nadal pracuje nad przekształceniem tych biletów na skrawki. Trwa to nieco dłużej niż oczekiwano, ale zanim funkcja ta trafi na serwery Live, devsi chcą się upewnić, że wszystko działa jak powinno. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to zamiana ta zostanie przesunięta w czasie.
Na tą chwilę zamiana biletów Airdrop na skrawki powinna nastąpić do końca 2016 roku.
GRUPOWANIE W MECZACH SOLO
W ciągu ostatnich kilku tygodni ekipa H1Z1: King of the Kill zawiesiła i zbanowała wielu graczy, którzy współdziałali w meczach solo.
Już niedługo do gry wprowadzone zostaną bardziej automatyczne funkcje wykrywające takie zachowanie w czasie rzeczywistym. Każda osoba złapana na takim zachowaniu będzie automatycznie usuwana z listy liderów oraz nie będzie mieć możliwości dołączenia do specjalnych eventów i turniejów.
EVENTY i POJEDYNKI
W planach developerów jest uruchomienie w niedługim czasie specjalnego eventu – Skull Crasher Event. Aby móc w nim uczestniczyć potrzebne będą event tickety. Podobno do wygrania będzie bardzo atrakcyjna nagroda.
W grudniu do gry powinny powrócić także pojedynki, czyli Skirmish. Pierwszym z nich będzie Ignition.
Więcej o trybie Ignition
BŁĘDY
Oprócz wyżej wymienionych zmian i nowości, gracze H1Z1: King of the Kill spodziewać się mogą także i naprawienia wielu błędów, wliczając w to:
- Obrażenia od wybuchów nie będą przenikać przez ściany.
- Bandaże i apteczki automatycznie po ich podniesieniu trafia do pustego slota.
- Naprawiony zostanie błąd z czołganiem.
- Poprawiono efekty dźwiękowe przelatujących pocisków.
- Naprawiony zostanie błąd z przeładowaniem.
No i co myślicie o tych planach? Zostaną zmienione, czy uda się je ekipa H1Z1: King of the Kill wprowadzić do końca tego roku?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?