Wygląda na to, że otaczające graczy środowisko w Ashes of Creation, będzie ulegać ciągłej zmianie.

Zacznijmy od tego, że w grze tej obecne będą pory roku, co będzie mieć nie tylko wpływ na wygląd otaczającego nas świata, ale i na dostępność poszczególnych miejsc. Śnieg na przykład może zablokować ścieżki prowadzące do niektórych lokacji, które to ponownie staną się dostępne w cieplejszych miesiącach. Wiosna może zachęcić co niektóre ukrywające się stworzenia do wyjścia na zewnątrz, a jesień może być okresem kiedy będzie można zbierać pewnego rodzaju zboża.

O reaktywnych węzłach w świecie Ashes of Creation

Co się stanie jeśli przyjdzie niespodziewanie długi i ciepłe lato oraz bardzo krótka jesień? Twórcy do końca jeszcze nie wiedzą, ale chcą aby zmieniająca się pogoda miała wpływ na wiele systemów gry począwszy od rodzaju pojawiających się oraz ich wyglądu NPC, instancji, bossów, używania umiejętności, szlaków handlowych, a także walkę.

Zresztą obejrzyjcie poniższy film, aby przekonać się co planują twórcy Ashes of Creation.

 

No i co o tym myślicie? Bo ja jestem zauroczona…

Wiem, że to na razie tylko prezentacja, że czeka nas Kickstarter i premiera tego tytułu będzie dopiero za kilka lat, ale jestem cierpliwa 🙂

Pamiętajcie, że możecie zarejestrować się do Alpha testów i jeśli się zdecydujecie, to użyjcie proszę tego linka.