Od czasu rozpoczęcia otwartych beta testów Paragon, ekipa Epic Games regularnie dostarcza informacji na temat zmian zachodzących w tej grze – a w 2017 ma być ich jeszcze więcej. Wiadomości oczywiście, a nie zmian 🙂

Zgodnie ze słowami twórców gry, ta przepiękna MOBA stworzona na silniku Unreal, ma już ponad 5,7 milionów zarejestrowanych graczy. Od marca do gry wprowadzono 132 aktualizacje, a wraz z nimi sporo nowych funkcji, takich jak wybór i wykuwanie kart, czy też lepsze wyszukiwanie meczów. Do tego tylko w 2016 roku dodano 25 bohaterów.

Także i początek 2017 roku uważany jest przez studio Epic Games za udany. W styczniu zanotowano 832 000 aktywnych graczy, w porównaniu do 650 000 przed wydaniem grudniowej aktualizacji Monolit, która wprowadziła nową mapę. Ponadto do gry dodano już w tym roku dwóch kolejnych bohaterów: walczącą w zwarciu Serath oraz specjalistkę od kontroli tłumów Aurorę.

Twórcy Paragon zdają sobie sprawę, że do tej pory dodawali do gry wiele postaci do walki w zwarciu, co nie było działaniem celowym, lecz spowodowane zostało przestojami w tworzeniu co niektórych bohaterów. Od kwietnia pojawi się w grze więcej postaci dystansowych, a tymczasem już w przyszłym tygodniu do dyspozycji graczy oddana zostanie kolejny nowy bohater – niestety, ten także walczyć będzie w zwarciu.

Shinbi jest największą gwiazdą popu w Omedzie, znaną z przyzywania widmowych wilków podczas występów. Jednak na polu bitwy zamienia się w podstępną zabójczynię walczącą w zwarciu, a jej wilki dezorientują wrogów i rozszarpują ich na strzępy.

A co czeka na graczy Paragon w dalszej przyszłości?

Istniejący system kart ma sporo wad i nie spełnia oczekiwań, więc developerzy podjęli decyzję o jego przerobieniu. Nie podano jeszcze ostatecznych szczegółów, lecz wiadomo, że zmiany będą dość  gruntowne. Celem jest zwiększenie wartości kart, ich znaczenia dla rozgrywki, a także przejrzystość i łatwość ich użycia.

Do gry dodane zostaną także dwa nowe tryby. Pierwszym jest PvP (gracz kontra gracz), oferujący krótszą, szybszą rozgrywkę, którą można ukończyć w maksimum 20 minut i ma być znacznie odmienny od obecnego trybu PvP. Drugi tryb to kooperacyjna gra przeciwko komputerowym wrogom. Oba te tryby twórcy gry będą wprowadzać powoli, rozwijając i zmieniając je w trakcie roku.

W najbliższych tygodniach i miesiącach do Paragon dodany zostanie także nowy system wyszukiwania meczów, zmiany w balansie, sztandary podpisujące zabójstwa postaci, nowe skórki oraz więcej zdobyczy ze skrzyni z łupami.

A co z grą wyczynową (e-sport), na którą czeka spora ilość graczy?

Jesteśmy zdania, że gry wyczynowej nie można popędzać. Gry, które kładą nacisk na rankingi, zawody i turnieje, zanim sama gra jest faktycznie dopracowana, mijają się z celem. Naszą myślą przewodnią była praca z wami, by na tej podstawie stwierdzić, kiedy Paragon będzie gotów. I jesteśmy coraz bliżej.

Przede wszystkim trzeba wiedzieć, jak to zrobić porządnie. W pierwszej połowie 2017 roku planujemy wprowadzać grę wyczynową etapami – tak, abyście mogli ją wypróbować i rozwijać się razem z nią. Potem wydamy pełny tryb rankingowy, zbalansowany na potrzeby ostrej, wyczynowej rozgrywki.

Całkiem nieźle się ta gra zapowiada – prawda? A czy wspominałam już, że do tego pięknie wygląda?

Jeśli zainteresował Was ten tytuł, to Paragon jest już w fazie otwartej Bety, więc każdy z Was może pobrać grę i stanąć do walki już dzisiaj. A do tego dostęp do bohaterów w tej grze jest darmowy…