Gracze H1Z1: King of the Kill już od kilku tygodni z niecierpliwością wyczekują kolejnej aktualizacji tej gry i… w końcu nadszedł ten dzień.
Już dzisiaj wieczorem, o godzinie 19:00 czasu polskiego, wszystkie serwery H1Z1: King of the Kill zostaną wyłączone – aż na 8 godzin, i na serwery wprowadzona zostanie najnowsza aktualizacją, a wraz z nią kilka nowych funkcji i tona zmian.
Kamera Widza
Nowe, znacznie ulepszona, wersja kamery widza. Zaprojektowano nowy interfejs pokazujący stan drużyny w miarę upływu czasu rozgrywki, jakie bronie mają wyposażone, jaki pancerz, a także nowe kolory obrysu dla każdego członka drużyny. Oprócz tego gracz będzie mógł się przełączać pomiędzy kolejnymi członkami drużyny.
- W meczach 2- i 5-osobowych, po zabiciu gracz zobaczy nową opcję na ekranie śmierci: Spectate
- Naciśnięcie przycisku przełączania kamery (domyślnie T) zmieni kamerę pomiędzy tym co widzi dany gracz, a kamerą wolną (nadal zablokowaną dla danej postaci)
Test połączenia
Test ten ma pomóc utrzymać odpowiednią jakość połączenia w danym rejonie i będzie on sprawdzał ping do odpowiedniej bazy danych Daybreak Games Company. Jeśli ping przekroczy 150 ms w danym regionie, to gracz nie będzie mógł go wybrać – klient gry na to nie pozwoli.
Zmiany w pojazdach
Do gry trafi kilka zmian w pojazdach w celu zapobiegnięcia sytuacjom, kiedy na koniec meczu wszystkie pojazdy jeżdżą w kółko. Pierwsza z nich to obniżenie wydajności pojazdów, wraz z otrzymanymi przez nie obrażeniami wliczając w to utratę turbo. Zmiana ta stanie się dość oczywista dzięki wprowadzeniu nowego elementu interfejsu, który wyświetlać będzie ilość uszkodzeń oraz ostrzegał o obecnym stanie używanego pojazdu.
- Pojazdy tracą wydajność gdy otrzymują obrażenia:
- 50% HP – redukcja momentu obrotowego o 50%
- 35% HP – strata turbo
- 20% HP – redukcja momentu obrotowego o 75%, wraz z upływem czasu pojazd otrzymuje obrażenia
- 10% HP – redukcja momentu obrotowego o 90%, wraz z upływem czasu pojazd otrzymuje obrażenia
- Stan zdrowia pojazdu oraz utrata funkcjonalności jest widoczna na nowym interfejsie gracza.
- Pojazdy można teraz zapalić „na kabelek” trzymając przycisk gazu (W).
- Przedmioty z ekwpiunku pojazdu (np. świece) można teraz przenosić za pomocą przeciągania i upuszczania.
Zmiany z rejestracji obrażeń
Zaktualizowano efekty oraz dźwięki, tak aby stały się one bardziej oczywiste w przypadku trafienia w kevlar lub ciało.
- Czerwony – ciało
- Żółty – kevlar lub hełm
- Biały – pojazd
- Zielony – bratobójczy ogień (friendly fire)
Możecie użyć klasycznych znaczników trafień (z nowymi kolorami) poprzez ustawienie w opcjach: Settings -> Use Classic Hit Feedback
Mapa – Arena
Nowa wersja mapy z wieloma zmianami i poprawkami, wliczając w to:
- Usunięcie lewitujących przedmiotów
- Usunięcie przedmiotów, które nie mogły być podniesione, bo były zablokowane przez inne
- Zaktualizowano pewne dane związane z kolizjami, tak aby pojazdy nie wybuchały wtedy, kiesy nikt się tego nie spodziewa.
- Optymalizacje na terenach mieszkalnych
- Dostęp do niektórych domów został zablokowany, podczas gdy inne mają zabite deskami okna;
- Podpowiedź: zielona trawa oznacza łup!
- Zmieniono układ domów aby uczynić je bardziej przejrzystymi;
- Optymalizacja Ranchito, Pleasant Valley oraz innych miejsc mieszkalnych.
- Zmieniono układ pomieszczeń w budynkach biurowych.
- Zimms ma nowy wygląd zewnętrzny oraz układ wnętrz.
Balans Magnum
Magnum jest zbyt mocny na dalekim dystansie, szczególnie przeciwko pojazdom w meczach grupowych, gdzie kilka osób wyposażonych w ta broń może w kilka sekund zniszczyć ten pojazd. Wprowadzono następujące zmiany, aby był on nieco trudniejszy w użyciu na dalszym zasięgu, bez narażania jego skuteczności na bliskim zasięgu:
- Spowolniono pocisk Magnum powyżej 55 metra
- Zwiększono opad pocisku powyżej 73 metra
Poprawki
- Skrzynki z amunicją, granaty gazowe oraz dymne maja nowe, unikalne modele, które można łatwiej odróżnić na pierwszy rzut oka;
- Audio obrażeń jest teraz powiązane z efektami dźwiękowymi, a nie jak dotychczas z dźwiękami interfejsu;
- Zbalansowano dźwięki w Menu;
- Zaokrąglono krawędzie celownika „kropki”.
Ilość graczy H1Z1: King of the Kill wzrosła w ostatnim czasie o 1000%
Naprawiono błędy
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas spadania na spadochronie, przelatywali przez tekstury świata i utykali.
- Usunięto zdolność do natychmiastowego położenia się poprzez zrobienie kroku w bok;
- Usunięto możliwość zmiany foteli w pojeździe podczas odpalania na kabelek;
- Usunięto możliwość zmiany foteli w pojeździe podczas ruchu;
- Naprawiono problem, w którym gracze mogli wysiąść z pojazdów w niektórych miejscach jadąc z dużą prędkością;
- Naprawiono exploit pozwalający strzelać do tyłu;
- Naprawiono granaty dymne, które nie renderują się w gazie;
- Ulepszono zasięg wizualny granatu gazowego oraz jego obrażenia;
- Naprawiono utykający dźwięk klaksonu;
- Poprawiono animacje przeładowania AK-47;
- Naprawiono przycisk Num 0, który nie zachowuje się już jak Enter;
- Naprawiono błąd, gdzie przeciąganie elementów mogło podwoić ich ilość;
- Zbroja laminowana poprawnie pokazuje swój stan w ekwipunku gracza;
- Punkty życia członków drużyny będą poprawnie aktualizowane, nawet na dalekim dystansie;
- Rozwiązano kilka problemów z brakiem odpowiedzi klienta gry lub interfejsu użytkownika po skorzystaniu z Alt+ Tab lub Alt+ Enter;
- Muzyka zwycięzcy powinna być poprawnie odtwarzana;
- Usunięto trwałość z broni;
- Nightmare Mask powinna pokazywać się w ekwipunku Steam.
No i co sądzicie o tej aktualizacji? Krok w dobra stronę, czy też jest coś co się Wam nie podoba?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
fajnie
jestem gejem
ruchajcie mnie wszyscy
plz